Ik vind Alderweireld beter, persoonlijk en zie Alderweireld ook liever dan Moisander.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Moisander is hard nodig daar, belangrijker dan Alderweireld, maar die mag van mij ook blijven als hij bijtekent, als v/d Hoorn denkt dat hij beter is moet hij dat maar laten zien
Norwichquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef ejfaar het volgende:
Alderweireld heeft zelf deze situatie gekozen door te zeggen dat hij niet bijtekent. Anders had Ajax vd Hoorn nog niet gehaald gok ik. Nu moet hij wel naar dat Engelse kutclubje
Denswil is beter dan van der Hoornquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik zie vd Hoorn liever op de plek van Moisander als Alderweireld blijft. Maar dat zal wel weer geen optie zijn. Maar als ik iemand moet kiezen om te vertrekken is het inderdaad Alderweireld, want vd Hoorn is natuurlijk niet voor niks gekocht ja.
Speelde sprkslede rechtsback tegen Dresden? Wn doei Bocxaea?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind met nummer 6 op zijn eerste training.
links/rechtsbenig..quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef Krunep het volgende:
[..]
centraal is centraal denk ik altijd, maarja zal wel
Preciesquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speelde sprkslede rechtsback tegen Dresden? Wn doei Bocxaea?
siggie zal wel weer 70% van de tijd in de lappenmand liggen dus dikke primaquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef Krunep het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, hij is officieel spits, maar die hebben wij niet nodig met Siggie en Hoesen.
Ah, hebben we de fysiotherapeut weer..quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
siggie zal wel weer 70% van de tijd in de lappenmand liggen dus dikke prima
Boilesen en Klaassen ook tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, hebben we de fysiotherapeut weer..
Want hij heeft in het verleden bewezen dat hij een heel seizoen topfit kan zijn? De kans dat hij weer geblesseerd raakt is gewoon enorm groot. Verbeek noemde Siggy niet fit genoeg om een heel seizoen op top niveau te kunnen spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef Sandersson het volgende:
Is het mogelijk zaterdag in waalwijk kaarten bij t stadion te kopen? Of moet dit met clubcard. Van de site v Ajax word ik niet veel wijzer.
gemiddeld 15? wedstrijden per seizoen de afgelopen vier jaar.. En dan gaat hij nu een seizoen fit zijn? Ik zou er niet op gokkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |