Swedish breakfast guy toch?quote:
Regular ordinary swedish mealtime?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?
swedish meal timequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?
Ik snap die dude echt niet hequote:
Klopt welquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ze steken me de gek aan, maar eigenlijk voelen ze zware lobi voor me.
Zo zie ik mij jou ook voor me, hoe je vis klaar maaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap die dude echt niet heWat het wel niet kost allemaal, man! Kijk die mega lap vlees
Hij kan elke keer al dat eten weg smijten, plus hij moet die kk zooi weer opruimen elke keer
Jonge, jij zou je mond wel weten te houden als ik een keer een panga voor je zou bakkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zie ik mij jou ook voor me, hoe je vis klaar maakt
Dat zou ik wel, jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, jij zou je mond wel weten te houden als ik een keer een panga voor je zou bakken
M'n moeder ruimt het voor me opquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap die dude echt niet heWat het wel niet kost allemaal, man! Kijk die mega lap vlees
Hij kan elke keer al dat eten weg smijten, plus hij moet die kk zooi weer opruimen elke keer
Dit soort dingen kunnen het begin betekenen van een vete die generaties lang voortwoekert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
"Smaak kan beter"
"Iets te veel citroen er op, jammer"
"Mocht wel iets meer knoflook"
"Net iets te lang gebakken, gemiste kans"
Dat soort dingen
Iets te veel citroen er op, nope. Doe namelijk geen citroen er op, vind dat niet zo lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
"Smaak kan beter"
"Iets te veel citroen er op, jammer"
"Mocht wel iets meer knoflook"
"Net iets te lang gebakken, gemiste kans"
Dat soort dingen
Veer plsquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iets te veel citroen er op, nope. Doe namelijk geen citroen er op, vind dat niet zo lekker.
Iets meer knoflook kan niet, ik houd van knoflook dus gaat veel knoflook op.
Te lang gebakken nope, weet precies wanneer hij gaar is en lekker zacht van binnen.![]()
![]()
Shut up. Citroen is te overheersend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer pls![]()
Oh en geen citroenje mist de flair.
Als je het goed doet niet, dan moet het heel subtiel zijn. Ergo jij bent toch niet zo meesterlijk daarin haha lolquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up. Citroen is te overheersend.
Heb het over kant en klare panga'squote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je het goed doet niet, dan moet het heel subtiel zijn. Ergo jij bent toch niet zo meesterlijk daarin haha lol
Kant en klaar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb het over kant en klare panga'sHeb het er zelf nog nooit in geprobeerd te doen, omdat ik het niet lekker vind. Maar je hebt van die panga's met knapperige korst en dan citroen en zwarte peper smaak ofzo. En nog wel meer
Ik houd er gewoon niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |