Gvdquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb in een grijs verleden nog een keer opeen helpdesk gewerkt van KPN, en ik had daar serieus iemand aan de lijn die geen lampjes op zijn modem had branden.
Die had dat ding gewoon in de meterkast gelegd en dacht dat het dan wel werkte
echt geen grap. Er zijn echt hele domme mensen op deze aardbol.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Modems zijn van voor haar tijd, zij kent alleen draadloos internet en heeft altijd een mannetje die dat voor haar kan fixen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:50 schreef BobbyB het volgende:
Tante van mij ook. Heeft een HD televisie gekocht (of nou ja, die aan laten praten door een BCC medewerker) met een UPC HD abonnement.
Resultaat is dat ze analoog TV kijkt en zegt dat dat die kwaliteit van HD wel tegenvalt.
Hoe zitten de nepwimpers?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Wordt weer lekker gekletst hier over mij zie ikstelletje teringleiers
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Ja, mensen snappe niet. Mijn pa vroeg dat ook nog, waarom die beneden zulk mooi beeld had en boven niet. Of het aan de splitter lag?
Heeft ie boven alles aangesloten met scart
Dikke e-liefde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Klopt, ze steken me de gek aan, maar eigenlijk voelen ze zware lobi voor me.quote:
Doe lief.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik ken je niet. Maar ik heb wel 'zware lobi' voor je uitmuntende lompheid. Dat is leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ze steken me de gek aan, maar eigenlijk voelen ze zware lobi voor me.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Maar ik heb wel 'zware lobi' voor je uitmuntende lompheid. Dat is leuk
Doe eens even normaal, jij. E-lobi toch, tsssquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Maar ik heb wel 'zware lobi' voor je uitmuntende lompheid. Dat is leuk
Ik e-hou van je toch, doe niet zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, jij. E-lobi toch, tsss
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?quote:
nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |