Sowieso wel rustig op FOK! de laatste tijd. Warm weer dus ondraagbare hitte op zolderkamertjes, veel mensen op vakantie.quote:
op kantoor is het anders prima uit te houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso wel rustig op FOK! de laatste tijd. Warm weer dus ondraagbare hitte op zolderkamertjes, veel mensen op vakantie.
Is wel meer bagger dan normaal.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso wel rustig op FOK! de laatste tijd. Warm weer dus ondraagbare hitte op zolderkamertjes, veel mensen op vakantie.
Moet je dealen met KPN?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
En heb al bijna een maand geen internet.
Zou vrijdag worden aangesloten, niks. Gebeld, moet ik met die gozer de bekabeling controlerenen dan op zo'n belerend toontje
En nu op TD wachten
zo heb ik ik al eens met zon knakker aan de lijn gehangen over tvquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
En heb al bijna een maand geen internet.
Zou vrijdag worden aangesloten, niks. Gebeld, moet ik met die gozer de bekabeling controlerenen dan op zo'n belerend toontje
En nu op TD wachten
Hij vroeg wel of ik de modem op stroom had aangeslotenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:10 schreef Salatrel het volgende:
HEY MORTAXX HEB JE DE EXPERIABOX AL EENS 30 SECONDEN VAN DE STROOM AF GEHAALD xD
Wij hebben ook ooit eens een kapotte decoder gehad. Toen zei ze ook zoiets van "Ja ligt het niet aan de bekabeling?" Nee ook rechtstreeks werkt het ding gewoon kut. En had ook allemaal Hirschmann kabels aangeschaft omdat dit beter is dan huis, tuin & keuken kabel..quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo heb ik ik al eens met zon knakker aan de lijn gehangen over tv
Salatrel: Ja de HD decoder is kapot stuur ff een nieuwe
UPC mevrouw: heeft u het al zonder de splitter geprobeerd?
Salatrel: Ja, sla de rest van je script maar over dit is niet de eerste keer....
UPC mevrouw: ja ik mag niet zomaar een nieuwe mediabox sturen hoor
Salatrel: dan plan je maar een monteur in ik betaal de kosten wel als het niet aan de mediabox ligt... maar zeg tegen die monteur dat ie vast een mediabox meeneemt.
UPC mevrouw: nou okeej.... als u dat wilt
ding dong!
Salatrel: GOEIEMOGGEL xD nou hier staat de hele meuk.
UPC monteur ziet hoe de bekabeling er bij ligt en begint te grijnzen en zegt: ik meet eerst het signaal wel ff voordat ik moeite ga doen...
5 tellen later: niks mis met het signaal ik pak wel ff een andere mediabox
problem solvedpaar maanden later ging die ook kapot krijg ik diezelfde kudt aan de telefoon
toen kreeg ik wel opeens gelijk per post een andere mediabox...
Neequote:
Heb in een grijs verleden nog een keer opeen helpdesk gewerkt van KPN, en ik had daar serieus iemand aan de lijn die geen lampjes op zijn modem had branden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij vroeg wel of ik de modem op stroom had aangesloten
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb in een grijs verleden nog een keer opeen helpdesk gewerkt van KPN, en ik had daar serieus iemand aan de lijn die geen lampjes op zijn modem had branden.
Die had dat ding gewoon in de meterkast gelegd en dacht dat het dan wel werkte
echt geen grap. Er zijn echt hele domme mensen op deze aardbol.
Veer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb in een grijs verleden nog een keer opeen helpdesk gewerkt van KPN, en ik had daar serieus iemand aan de lijn die geen lampjes op zijn modem had branden.
Shit manquote:
Modems zijn van voor haar tijd, zij kent alleen draadloos internet en heeft altijd een mannetje die dat voor haar kan fixen.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Modems zijn van voor haar tijd, zij kent alleen draadloos internet en heeft altijd een mannetje die dat voor haar kan fixen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:50 schreef BobbyB het volgende:
Tante van mij ook. Heeft een HD televisie gekocht (of nou ja, die aan laten praten door een BCC medewerker) met een UPC HD abonnement.
Resultaat is dat ze analoog TV kijkt en zegt dat dat die kwaliteit van HD wel tegenvalt.
Hoe zitten de nepwimpers?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Wordt weer lekker gekletst hier over mij zie ikstelletje teringleiers
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Ja, mensen snappe niet. Mijn pa vroeg dat ook nog, waarom die beneden zulk mooi beeld had en boven niet. Of het aan de splitter lag?
Heeft ie boven alles aangesloten met scart
Dikke e-liefde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Klopt, ze steken me de gek aan, maar eigenlijk voelen ze zware lobi voor me.quote:
Doe lief.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik ken je niet. Maar ik heb wel 'zware lobi' voor je uitmuntende lompheid. Dat is leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ze steken me de gek aan, maar eigenlijk voelen ze zware lobi voor me.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Maar ik heb wel 'zware lobi' voor je uitmuntende lompheid. Dat is leuk
Doe eens even normaal, jij. E-lobi toch, tsssquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Maar ik heb wel 'zware lobi' voor je uitmuntende lompheid. Dat is leuk
Ik e-hou van je toch, doe niet zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, jij. E-lobi toch, tsss
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?quote:
nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |