quote:
Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Salatrel het volgende:[..]
zo heb ik ik al eens met zon knakker aan de lijn gehangen over tv

Salatrel: Ja de HD decoder is kapot stuur ff een nieuwe
UPC mevrouw: heeft u het al zonder de splitter geprobeerd?
Salatrel: Ja, sla de rest van je script maar over dit is niet de eerste keer....
UPC mevrouw: ja ik mag niet zomaar een nieuwe mediabox sturen hoor
Salatrel: dan plan je maar een monteur in ik betaal de kosten wel als het niet aan de mediabox ligt... maar zeg tegen die monteur dat ie vast een mediabox meeneemt.
UPC mevrouw: nou okeej.... als u dat wilt
ding dong!
Salatrel: GOEIEMOGGEL xD nou hier staat de hele meuk.
UPC monteur ziet hoe de bekabeling er bij ligt en begint te grijnzen en zegt: ik meet eerst het signaal wel ff voordat ik moeite ga doen...
5 tellen later: niks mis met het signaal ik pak wel ff een andere mediabox
problem solved

paar maanden later ging die ook kapot krijg ik diezelfde kudt aan de telefoon

toen kreeg ik wel opeens gelijk per post een andere mediabox...
Wij hebben ook ooit eens een kapotte decoder gehad. Toen zei ze ook zoiets van "Ja ligt het niet aan de bekabeling?" Nee ook rechtstreeks werkt het ding gewoon kut. En had ook allemaal Hirschmann kabels aangeschaft omdat dit beter is dan huis, tuin & keuken kabel..
Dus monteur laten komen, heeft de halve toko afgebroken inclusief het afname punt (wat nu nog een beetje los bungelt en waar nog een monteur voor zou komen...... een jaar geleden!) bleek het toch aan de box te liggen.

Of ook een mooie. Ik was best enthousiast over Horizon dus meteen besteld toen het beschikbaar werd. Nou alles goed gegaan verder. Ding in huis en wachten op de monteur want je mocht dit absoluut niet zelf doen. Dit terwijl ik toen lekker vakantie had en ik er de tijd voor had.
Vervolgens word ik gebeld op maandag, de dag voordat de monteur zou komen; "ja euh, we hebben tekort aan monteurs dus uw monteursafspraak wordt geannuleerd (niet eens vragen of ik dat een probleem vind, nee gewoon mededelen

) vervolgens mocht ik kiezen om het zelf te monteren of te 3 weken te wachten. Nou ja, ik doe het liever zelf dus voor de eerste optie gekozen. Ik dacht, mooi, doe ik dat van het weekend wel. Inmiddels had ik geen vakantie meer en geen zin om dat 's avonds nog te doen.
Ineens was op een woensdag alles geblokkeerd omdat ze blijkbaar alles hadden omgezet dus als ik TV wilde kijken of internet moest ik alsnog aan de slag in de avond.

Prutsers.