Swedish breakfast guy toch?quote:
Regular ordinary swedish mealtime?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?
swedish meal timequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat het wegkomt van die filmpjes waarbij die dude elke keer eten op het aanrecht smijt, zogenaamd iets gaat maken en er dan een heel ei in gooit enzo. Weet je welke ik bedoel?
Ik snap die dude echt niet hequote:
Klopt welquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, ze steken me de gek aan, maar eigenlijk voelen ze zware lobi voor me.
Zo zie ik mij jou ook voor me, hoe je vis klaar maaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap die dude echt niet heWat het wel niet kost allemaal, man! Kijk die mega lap vlees
Hij kan elke keer al dat eten weg smijten, plus hij moet die kk zooi weer opruimen elke keer
Jonge, jij zou je mond wel weten te houden als ik een keer een panga voor je zou bakkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zie ik mij jou ook voor me, hoe je vis klaar maakt
Dat zou ik wel, jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, jij zou je mond wel weten te houden als ik een keer een panga voor je zou bakken
M'n moeder ruimt het voor me opquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap die dude echt niet heWat het wel niet kost allemaal, man! Kijk die mega lap vlees
Hij kan elke keer al dat eten weg smijten, plus hij moet die kk zooi weer opruimen elke keer
Dit soort dingen kunnen het begin betekenen van een vete die generaties lang voortwoekert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
"Smaak kan beter"
"Iets te veel citroen er op, jammer"
"Mocht wel iets meer knoflook"
"Net iets te lang gebakken, gemiste kans"
Dat soort dingen
Iets te veel citroen er op, nope. Doe namelijk geen citroen er op, vind dat niet zo lekker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
"Smaak kan beter"
"Iets te veel citroen er op, jammer"
"Mocht wel iets meer knoflook"
"Net iets te lang gebakken, gemiste kans"
Dat soort dingen
Veer plsquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iets te veel citroen er op, nope. Doe namelijk geen citroen er op, vind dat niet zo lekker.
Iets meer knoflook kan niet, ik houd van knoflook dus gaat veel knoflook op.
Te lang gebakken nope, weet precies wanneer hij gaar is en lekker zacht van binnen.![]()
![]()
Shut up. Citroen is te overheersend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer pls![]()
Oh en geen citroenje mist de flair.
Als je het goed doet niet, dan moet het heel subtiel zijn. Ergo jij bent toch niet zo meesterlijk daarin haha lolquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up. Citroen is te overheersend.
Heb het over kant en klare panga'squote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je het goed doet niet, dan moet het heel subtiel zijn. Ergo jij bent toch niet zo meesterlijk daarin haha lol
Kant en klaar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb het over kant en klare panga'sHeb het er zelf nog nooit in geprobeerd te doen, omdat ik het niet lekker vind. Maar je hebt van die panga's met knapperige korst en dan citroen en zwarte peper smaak ofzo. En nog wel meer
Ik houd er gewoon niet van.
Nou, ik had dus toevallig eergisteren voor de eerste keer zelf de panga gepaneerd. Was erg lekker!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kant en klaar?
Vind met knapperige korst ook zonde. Al moeten de randjes wel een beetje knapperig zijn. Maar dat moet je zo bakken
En dat kan, dat je er niet van houd.
Heb jij nog lekkere klaarmaak varianten voor panga btw?
Doe ff normaal ja dit is de ramadan sc..dat zie je tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik had dus toevallig eergisteren voor de eerste keer zelf de panga gepaneerd. Was erg lekker!
Maar meestal gooi ik ze in de oven, met een berg knoflook en lente-ui eroverheen en zout/zwarte peper.
Vind paneren wel zonde eigenlijk. Maar in de oven is ook wel een goed idee. Verpakt in zilverfolie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik had dus toevallig eergisteren voor de eerste keer zelf de panga gepaneerd. Was erg lekker!
Maar meestal gooi ik ze in de oven, met een berg knoflook en lente-ui eroverheen en zout/zwarte peper.
Niet echtquote:
Baconquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doe ff normaal ja dit is de ramadan sc..dat zie je toch
Nope, gewoon in een ovenschaal, met wat gesmolten boter en een klein beetje water.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind paneren wel zonde eigenlijk. Maar in de oven is ook wel een goed idee. Verpakt in zilverfolie?
Nou, kan je toch vanavond om 11 uur ofzo maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
sla niet zo'n toon aan tegen veer :Squote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, goed!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Niet echtmaar vind wel leuk om te experimenteren
Ow my guardian angelquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
sla niet zo'n toon aan tegen veer :S
Ga ik ook eens proberenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope, gewoon in een ovenschaal, met wat gesmolten boter en een klein beetje water.
nou, want dan zit ik al een uur volquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, kan je toch vanavond om 11 uur ofzo maken?
Oh vanaf 10 uur mag je weer eten?quote:
etenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh vanaf 10 uur mag je weer eten?Maar dan is het toch nog niet donker?
Idd, mag toch pas na donker? beetje inconsequent 'die mensen'quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
gwn wnneer hun uitkomt togquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, mag toch pas na donker? beetje inconsequent 'die mensen'
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef PittoreskDorpje het volgende:
[..]
gwn wnneer hun uitkering komt tog
Kk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ouders van tegenwoordigquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:14 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/groups/445258742239678/
Moeder was erbij toen dat meisje erop ging spelen.
Als er een boom voor een school staat en er pleurt een kind uit, moet die dan ook weg?
Ja welquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
K.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
Denk niet dat moslims moeite hebben met het zien van (plaatjes van) eten, weenie. Het is niet alsof het nieuw voor ze is en dat ze zichzelf 'straffen' door te vasten ofzo.
die comments ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:14 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/groups/445258742239678/
Moeder was erbij toen dat meisje erop ging spelen.
Als er een boom voor een school staat en er pleurt een kind uit, moet die dan ook weg?
quote:Dat ding moet daar zeker weg als ik soms zie hoe vaak er wel geen kinderen er af vallen vooral als het heeft geregend hoop zo voor mijn kleindochter dat ze ef niets aan over heeft gehouden maar dat weten we niet eerder dan als ze volwassen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |