Godverdomme, die heb ik een tijdje gebruikt. Had al wel zo'n vermoeden dus ben gestopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staat er toch op![]()
Extra Virgin kokosolie is niet geraffineerd, als die labeling er niet op staat is het geraffineerd.
Bij de toko verkopen ze ook hele obscure merken die goedkoper zijn dan die Royal Green 4 EUR de pot dingen van De Tuinen:
[ afbeelding ]
Geraffineerd, dus. Ik durf het niet aan, dan liever 4 EUR betalen bij De Tuinen
Beetje weinig hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net PWO maaltijd op van 5 gepofte aardappelen en 6 chickenwings
Dat blauwe potje? En je leeft nog? Dan probeer ik hem denk ik ook eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Godverdomme, die heb ik een tijdje gebruikt. Had al wel zo'n vermoeden dus ben gestopt.
Maar die Royal Green dus. Heb wel eens kokosvet bij De Tuinen gezien maar die was zo overpriced. Zal de volgende keer even beter opletten, thanks.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
Ja kom jij met je overdreven statements elke keer omdat er eens half iets is blijven hangen van iets wat je ergens zagevery damn time
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1994514/1/25#128778707]dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Rinus
Dus ik dacht: Laat ik eens joeptjoep bezoeken om naar mijn eigen liedjes te luisteren. Tijdens het luisteren naar deze hemelse gezangen zit ik een beetje de reacties te lezen (Uiteraard vol onterechte klachten en kritieken), maar dan kom ik opeens rare oudere mannen tegen met hun joeptjoep filmpjes.
Hieronder wat voorbeelden van zo'n user:
Klacht: Oudere mannen die joeptjoep filmpjes maken
Dat blauwe potje ja, precies die. Maar die koste ook iets van 3 komma nogwat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat blauwe potje? En je leeft nog? Dan probeer ik hem denk ik ook eensHij is echt 2x zo goedkoop als De Tuinen
Maargoed, hoe vaak geef je geld uit aan een potje olie? Ik maximaal 1x in 6 maanden. Dan is 4 EUR ook niks natuurlijk.
Ik heb zo'n 2,5L pot gekocht van de Tuinen. Je doet er ziek lang mee en ik zie het gewoon als een investering. Weet ik tenminste ook zeker dat het goed is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat blauwe potje ja, precies die. Maar die koste ook iets van 3 komma nogwat.
Maar die olie die jij aanwijst is 7 euro volgens de site en niet 4 euro:
http://www.detuinen.nl/royal-green-coconut-cooking-cream-2.html/
én ik zie nergens extra virgin staan. Weet je zeker dat deze extra virgin is?
En deze is wel extra virgin maar kost verdomme 8 euro (voor minder volume):
http://www.detuinen.nl/fr(...)m-extra-virgin.html/
Ik eet best veel vet dus ik vind het wel duur. Hoewel ik zo veel mogelijk boter gebruik altijd, om te besparen op kokosvet. Kokosvet gebruik ik alleen daar waar de boter aan zou branden. Een eitje bakken ofzo doe ik gewoon in boter. En bij hoge uitzondering ossenwit, bijvoorbeeld laatst toen ik gepaneerde kip ging frituren.Daarmee krijg je dat het mooi gelijkmatig goudbruin wordt.
Kan ook weer ghee maken anders.
Gewoon een klont boter weg eten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Drinky het volgende:
Dure hobby die 25/30/45 verhouding. Kost me een godsvermogen aan noten en geen flauw idee hoe ik zonder de Maccie D aan mijn vet behoefte kom.
Lean people problems
Wat is dat met jullie wijven tegenwoordig, nergens maar ook een beetje moeite voor willen doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
ging eigenlijk naar bed, nu moet ik nog een gymchick zoeken
edit: mascotte doe ik niet anders wordt Awesome_ boos
Op zich is dat 5 euro per 500 gram. Dat is ongeveer anderhalf euro meer dan de geraffineerde kokosolie van de toko.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 2,5L pot gekocht van de Tuinen. Je doet er ziek lang mee en ik zie het gewoon als een investering. Weet ik tenminste ook zeker dat het goed is.
Wel goeie gymchicks hoor, keertje bruin vlees.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is dat met jullie wijven tegenwoordig, nergens maar ook een beetje moeite voor willen doen
waarom heb je zulke fucked up verhoudingen zemmerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Drinky het volgende:
Dure hobby die 25/30/45 verhouding. Kost me een godsvermogen aan noten en geen flauw idee hoe ik zonder de Maccie D aan mijn vet behoefte kom.
Lean people problems
Jep, maar die blauwe pot is 500ml toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat blauwe potje ja, precies die. Maar die koste ook iets van 3 komma nogwat.
Das de 500 ml versiequote:Maar die olie die jij aanwijst is 7 euro volgens de site en niet 4 euro:
http://www.detuinen.nl/royal-green-coconut-cooking-cream-2.html/
Deze is idd niet extra virgin, dat zei ik volgens mij ook nergens.quote:én ik zie nergens extra virgin staan. Weet je zeker dat deze extra virgin is?
Extra virgin kokosolie is eenvoudig te proeven: zit duidelijke kokossmaak aan.quote:En deze is wel extra virgin maar kost verdomme 8 euro (voor minder volume):
http://www.detuinen.nl/fr(...)m-extra-virgin.html/
Ik heb 1x Ghee gemaakt. Daarna lui geworden en dit gekocht:quote:Kan ook weer ghee maken anders.
45% van je calorieën gaan naar vetten; waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Drinky het volgende:
Lean people problems
Dat bedoel ik. Ik zie alles wat ik besteed aan BB'en als een investering. Dus ik ben dan ook vaak niet te beroerd om net een beetje extra te betalen voor zekerheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op zich is dat 5 euro per 500 gram. Dat is ongeveer anderhalf euro meer dan de geraffineerde kokosolie van de toko.
Dat is het wel waard ja, misschien ga ik dat ook maar eens doen.
Is dezelfde chickquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel goeie gymchicks hoor, keertje bruin vlees.
Onderste mocht wel iets meer heup hebben.
Hm, ik doe dat juist andersom: ik betaal liever meer aan kleinere verpakkingen als het om olieën gaat. Hoewel kokosolie erg stabiel is, neem ik daar ook de kleinste verpakking van, zodat ik weer verse kan kopen als het op is. Zelfde met olijfolie en sesamolie: kleinste verpakkingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat bedoel ik. Ik zie alles wat ik besteed aan BB'en als een investering. Dus ik ben dan ook vaak niet te beroerd om net een beetje extra te betalen voor zekerheid.
Wow, nice man. Goeie webshop ook, thanks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb 1x Ghee gemaakt. Daarna lui geworden en dit gekocht:
https://webshop.ekoplaza.(...)e/4260042260039.html
Is de biogeitenwollensokken supermarkt, Ekoplaza. Je moet ff kijken, ik weet niet of ze qua kokosolie net iets duurder of net iets goedkoper zijn dan de Tuinen (zelfde merk, Organic Green).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, nice man. Goeie webshop ook, thanks.
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ik doe dat juist andersom: ik betaal liever meer aan kleinere verpakkingen als het om olieën gaat. Hoewel kokosolie erg stabiel is, neem ik daar ook de kleinste verpakking van, zodat ik weer verse kan kopen als het op is. Zelfde met olijfolie en sesamolie: kleinste verpakkingen.
Dat doe ik regelmatig in de cut, misschien nog wel meer. Ik vind low carb voor mezelf in de cut beter vol te houden, is persoonlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
45% van je calorieën gaan naar vetten; waarom in godsnaam?
Al die misverstanden van mijn kant.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, maar die blauwe pot is 500ml toch?
[..]
Das de 500 ml versieIk heb de 250 ml versie in de kast staan, en die is 4 EUR. Deze:
http://www.detuinen.nl/royal-green-coconut-cooking-cream-1.html
[..]
Deze is idd niet extra virgin, dat zei ik volgens mij ook nergens.De glazen pot die jij al postte is extra virgin (ook in de kast staan):
[..]
Extra virgin kokosolie is eenvoudig te proeven: zit duidelijke kokossmaak aan.
[..]
Ik heb 1x Ghee gemaakt. Daarna lui geworden en dit gekocht:
https://webshop.ekoplaza.(...)e/4260042260039.html
quote:
Top, kan ik morgen even lekker de site doorbladeren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is de biogeitenwollensokken supermarkt, Ekoplaza. Je moet ff kijken, ik weet niet of ze qua kokosolie net iets duurder of net iets goedkoper zijn dan de Tuinen (zelfde merk, Organic Green).
Ze hebben ook palmolie en een shitload aan andere olieën in de winkel.
Laat zien dat jij het beter kan dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]die cottage cheese benen ook eronder
maar als dat allemaal weggestopt zou zijn in een trashy legging zouden jullie stuk voor stuk hhhnnngggg'en als ze voorbij kwam dusseehh
Tegen geraffineerde zaadolie, ja. Die zitten vol omega-6 en doorgaans geen antioxidanten om ze stabiel te houden, zoals ze redelijk stabiel worden gehouden in de noten en zaden waar ze uit komen (daarom al die studies die aantonen dat noten lichaamsgehele ontstekingen kunnen laten afnemen, terwijl zaadolie het laat toenemen).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef Levolution het volgende:
Heb jij een goed argument tegen geraffineerde olie?
Nooit last van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Drinky het volgende:
Lean people problems
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
45% van je calorieën gaan naar vetten; waarom in godsnaam?
[..]
Dat bedoel ik. Ik zie alles wat ik besteed aan BB'en als een investering. Dus ik ben dan ook vaak niet te beroerd om net een beetje extra te betalen voor zekerheid.
Van "veel" carbs zet mijn lichaam vet aan, daarnaast raak ik een stuk meer verzadigd van vet dan van carbs. Eiwitten is met 30% al meer dan 200g dus die omhoog gooien gaat weinig nut hebben op mijn gewicht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
waarom heb je zulke fucked up verhoudingen zemmer
Ja, ik vind het echt te lekker. Of ik nu cut of niet, als ik dat spul in huis haal ga ik dwars over mijn dagelijkse behoefte heen. Dus ik haal het niet meer in huis. Snik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je trouwens ooit eens de cashewpasta of amandelpasta van de Tuinen geprobeerd? Ze hebben daar ook ziek dure honing. Schrok me kapot.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Pastapipos het volgende:
Yuri, jij houdt alles in excel bij toch?
Heb ik iets gemist?quote:
Ik heb weleens gehoord dat sommige mensen beter niet zoveel carbs kunnen eten vanwege de insulinegevoeligheid, maar volgens mij telt hier toch nog altijd kcal in vs. kcal out kwestie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
[..]
Van "veel" carbs zet mijn lichaam vet aan, daarnaast raak ik een stuk meer verzadigd van vet dan van carbs. Eiwitten is met 30% al meer dan 200g dus die omhoog gooien gaat weinig nut hebben op mijn gewicht.
Denk dat ik weer terugga naar 30/30/40, was makkelijker te eten.
Godverdomme, ik wist al haast zeker dat het lekker zou zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt te lekker. Of ik nu cut of niet, als ik dat spul in huis haal ga ik dwars over mijn dagelijkse behoefte heen. Dus ik haal het niet meer in huis. Snik.
Om dezelfde reden heb ik ook bijna nooit noten of pindakaas in huis.
Mietje endo ben ik.
Klopt. Ik bereken mijn voedsel niet elke dag, omdat ik elke dag vrijwel hetzelfde eet (broccoli of sperziebonen wisselt). Ik pas hem af en toe aan als ik iets anders besluit te gaan eten. Zoals vandaag dan neem ik een ijsje, maar dat hou ik niet bij in de sheet zelf, of een blik Monster Rehab. Gaat me meer om de grote lijnen die helder zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef Pastapipos het volgende:
Yuri, jij houdt alles in excel bij toch?
Kijk, hier kan ik wat mee! Ik zie altijd 'niet geraffineerd!' maar waarom wist ik nooit. Omega 6 en oxideren van olie was me wel bekend als slecht, maar ik wist niet dat raffineren aan oxideren bijdroeg door het wegnemen van anti-oxidanten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tegen geraffineerde zaadolie, ja. Die zitten vol omega-6 en doorgaans geen antioxidanten om ze stabiel te houden, zoals ze redelijk stabiel worden gehouden in de noten en zaden waar ze uit komen (daarom al die studies die aantonen dat noten lichaamsgehele ontstekingen kunnen laten afnemen, terwijl zaadolie het laat toenemen).
Geraffineerde kokosolie: denk niet dat ik daar wat tegen heb. Ik bak er graag in.
Erin bakken dan? Is dat lekker of overheerst de kokossmaak?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik een schep uit de bak neem dan vind ik de extra virgine kokosnootolie in de eerste paar seconden lekker (wanneer je die smaak proeft) maar zodra het smelt vind ik al snel vies worden en is het "Slikken bitch!".
Is dat zo'n custom made sheet? Zou je die even door willen sturen? Die apps op mobiel vind ik niks tbhquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt. Ik bereken mijn voedsel niet elke dag, omdat ik elke dag vrijwel hetzelfde eet (broccoli of sperziebonen wisselt). Ik pas hem af en toe aan als ik iets anders besluit te gaan eten. Zoals vandaag dan neem ik een ijsje, maar dat hou ik niet bij in de sheet zelf, of een blik Monster Rehab. Gaat me meer om de grote lijnen die helder zijn.
Ha ja, ik koop soms een klein potje aan het begin van een bulk om te vieren dat de cut over is. Maarja, zo'n potje gaat in 1x of 2x leeg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, ik wist al haast zeker dat het lekker zou zijn.Daarom heb ik het ook niet aangeschaft en wil ik het in mijn bulk gaan kopen.
quote:Graag komen wij terug op uw vraag aan Hertog over het aantal kcal in 100 gram Slagroomijs Light.
Op de verpakking staat aangegeven dat per 100 mL de hoeveelheid energie 70 kcal is.
Een portie van 100 mL staat gelijk aan 52 gram. Dit betekent dat 75 kcal aanwezig zijn in 100 ml (52 gram) en in 100 gram Hertog Slagroomijs Light 140 kcal aanwezig zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Exact, verzadigde vetten kunnen bijna niet oxideren. Daarom zie je de houdbaarheidsdatum op een potje kokosolie ook een paar jaar zijn, terwijl olijfolie / zaadolie veel korter is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee! Ik zie altijd 'niet geraffineerd!' maar waarom wist ik nooit. Omega 6 en oxideren van olie was me wel bekend als slecht, maar ik wist niet dat raffineren aan oxideren bijdroeg door het wegnemen van anti-oxidanten.
Waarom denk je dat het voor geraffineerde kokosolie niet uitmaakt dan? Omdat het verzadigd is en dus stabiel is?
Daar heb ik smaakloze kokoosnootolie voor, maar tegenwoordig gebruik ik die PAM sprays voor bakken. In the USA heb je ook kokosnootolie sprays. Hier nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Erin bakken dan? Is dat lekker of overheerst de kokossmaak?
Ja en nee. Je kunt hem eenvoudig zelf maken. Succes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is dat zo'n custom made sheet? Zou je die even door willen sturen? Die apps op mobiel vind ik niks tbh
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha ja, ik koop soms een klein potje aan het begin van een bulk om te vieren dat de cut over is. Maarja, zo'n potje gaat in 1x of 2x leeg.
Ziet er handig uit, misschien moet ik excel maar eens leren gebruiken. Nog nooit nodig gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kunt hem eenvoudig zelf maken. Succes.
Deze man mailt gewoon speciaal. Heb ik niet de effort voor haha.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had laatst die Hero fruitijsjes gekocht en was verbaasd dat ze maar 45 kcal bevatten. Was blij als een klein kind. Vandaag had ik gewoon die Festini perenijsjes gehaald, want daar zitten maar 5 kcal meer in.
Kwam laatst ook Hertog Vanille ijs light tegen. Had een mail naar hun gestuurd betreft de voedingswaarden, omdat het niet echt duidelijk was (op andere fora ook niet).
[..]
Ohja, dat is eerder langsgekomen in het BB-topic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Exact, verzadigde vetten kunnen bijna niet oxideren. Daarom zie je de houdbaarheidsdatum op een potje kokosolie ook een paar jaar zijn, terwijl olijfolie / zaadolie veel korter is.
Maargoed, ook kokosolie bestaat voor een gedeelte uit mono- en poly onverzadigde vetzuren uiteraard...
^^ bovenstaande is overigens ook - denk ik gebaseerd op de huidige kennis die ik nu heb - de reden waarom veel studies met visoliesupplementatie niet de positieve resultaten halen die studies met vis wel halen. Geraffineerde omega-3 is even onstabiel als omega-6; als je dat als supplementen gaat verkopen buiten de bescherming van antioxidanten uit de vis zelf, kan het zijn dat de werking ook verloren gaat.
Is niet moeilijk, zelfde interface als Word alleen werk je met cellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ziet er handig uit, misschien moet ik excel maar eens leren gebruiken. Nog nooit nodig gehadGeen idee hoe alles werkt
Dat begrijp ik, heb m ook wel eens opengehad. Maar al die producten etc, en de kcal die zich automatisch aanpast aan de macro's etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, zelfde interface als Word alleen werk je met cellen.
Niet moeilijk denken met je programmeren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, heb m ook wel eens opengehad. Maar al die producten etc, en de kcal die zich automatisch aanpast aan de macro's etc.
Zijn vast wat basis programmeerlijntjes maar die moet ik eerst maar eens uitzoeken dan
Ja, inderdaad. Op zich kan ik mijzelf best weerhouden van alles zolang ik mij aan de maaltijden hou en dus ook geen hongergevoel heb, maar zodra het hongergevoel optreed dan wordt het gevaarlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, kuipjes! Ik krijg wel eens vrouwelijke gasten (*kuch*), en om die een ontbijt voor te schotelen heb ik dus standaard afbakbrood thuis (terwijl ik zelf nauwelijks brood eet) en *kuipjes* Hero jam! Ik weet zeker dat als ik een pot koop, ik het 'per ongeluk' in mijn kwark ga stoppen.
Vind ik wel mooi om te zien: je moet jezelf als ex fattie echt indekken en de dingen doen die ervoor zorgen dat je NIET meer terugvalt in oude gewoontes. Maw, geen chips in huis halen, of idd KUIPJES Nutella halen. Whatever it takes... gaat soms ver maar als het werkt dan werkt het
quote:Afbakbrood + kuipjes jam heb ik ook achterin de hoogste plank van mijn keukenkast gepleurd. Kom ik niet bij zonder ladder.
Het is heel simpel en het spreekt voor zich. Met wat Googlen komt het goed. Als je vragen hebt dan kun je altijd DM'en uiteraard.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ziet er handig uit, misschien moet ik excel maar eens leren gebruiken. Nog nooit nodig gehadGeen idee hoe alles werkt
Duurde ook nog twee fucking weken voordat ik antwoord terug had!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Deze man mailt gewoon speciaal. Heb ik niet de effort voor haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Nou, had het al een keer eerder gepost, maar behalve vis wat ik soms doordeweeks eet, jas ik er in het weekend nu 1 blik van dit doorheen:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, dat is eerder langsgekomen in het BB-topic.
Gewoon zelf haring, ansjovis of makreel ofzo wegwerken.
Die zocht ik vandaag, maar ik keek bij de knakworsten. Staat gewoon bij de vis dus?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, had het al een keer eerder gepost, maar behalve vis wat ik soms doordeweeks eet, jas ik er in het weekend nu 1 blik van dit doorheen:
[ afbeelding ]
1) Er zit ca. 12 gram omega-3 (!!!!! 40 stuks standaard 1 gram capsules visolie supplementen a 0.3 gram DHA/EPA) per blik in, als je de lever en de olie samen opeet. 1 blikje staat dus gelijk aan 40 pillen!
2) Studies tonen aan dat oxidatie minimaal is, waarschijnlijk omdat de olie dus niet geraffineerd is en lekker gewoon in de vis zit, met de antioxidanten.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11890054
3) Een fokking shitload aan vitamine A en D. Ik maak me wel zorgen over de hoeveelheid vitamine A, kan tot 5000 ug oplopen, maar da's nog net onder de lowest threshold van wat ooit gedocumenteerd is aan vergiftiging.
Jep, naast het blikje mosselen, meestal onder de tonijn en zalm, boven de makreel en haring enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die zocht ik vandaag, maar ik keek bij de knakworsten. Staat gewoon bij de vis dus?
De standaard fish oil pillen beschouw ik die van 1 gram. Deze bevatten per pil 180 mg DHA en 120 mg EPA, ofwel 300 mg relevante omega-3 visolie in totaal. Voorbeeld:quote:40 pillen = 13 gram lol? Ik neem 10 pillen per dag en daarmee zit ik aan de 10 gr. of ik moet het verkeerd berekend hebben.
Mmm, ja was al aan het kijken want ik heb die, maar er staat:quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, naast het blikje mosselen, meestal onder de tonijn en zalm, boven de makreel en haring enzo.
[..]
De standaard fish oil pillen beschouw ik die van 1 gram. Deze bevatten per pil 180 mg DHA en 120 mg EPA, ofwel 300 mg relevante omega-3 visolie in totaal. Voorbeeld:
http://www.bodyenfitshop.(...)000-mg/ingredienten/
Maar dat staat als het goed is ook op je potje.
Per pil krijg je dus 300 mg omega-3 visolie binnen. De andere 700 mg van de 1 gram pil zijn andere oliën.
quote:Omega-3 Fatty Acids (Eicosapentaenoic Acid(EPA)360mg, Docosahexaenoic Acid(DHA) 240mg, other omega-3 fatty acids 80mg) = 680 gr. omega 3?
Klopt. 'Per 2 softgels' heb je 600 gram aan DHA/EPA.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mmm, ja was al aan het kijken want ik heb die, maar er staat:
[..]
Hm, dat heb ik niet eerder gehoord, maar ik zou me zwaar zorgen gaan maken als de omega-3 hard zou worden als je een capsule open zou brekenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, fuck man. Ik moet dus nog meer omega-3 binnen zien te krijgen.Je hebt trouwens verschillende omega-3 kwaliteiten hé. Ik heb het nog niet getest, maar ze zeggen dat als je de capsule kapot breekt en het wordt hard, je de goeie hebt, maar als het vloeibaar blijft, dan heb je de slechte; of net andersom.
Nu is 'Now Foods' wel redelijk legit, maar toch.
Haha damn, een superfood dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, had het al een keer eerder gepost, maar behalve vis wat ik soms doordeweeks eet, jas ik er in het weekend nu 1 blik van dit doorheen:
[ afbeelding ]
1) Er zit ca. 12 gram omega-3 (!!!!! 40 stuks standaard 1 gram capsules visolie supplementen a 0.3 gram DHA/EPA) per blik in, als je de lever en de olie samen opeet. 1 blikje staat dus gelijk aan 40 pillen!
2) Studies tonen aan dat oxidatie minimaal is, waarschijnlijk omdat de olie dus niet geraffineerd is en lekker gewoon in de vis zit, met de antioxidanten.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11890054
3) Een fokking shitload aan vitamine A (een antioxidant) en D. Ik maak me wel zorgen over de hoeveelheid vitamine A, kan tot 5000 ug oplopen, maar da's nog net onder de lowest threshold van wat ooit gedocumenteerd is aan vergiftiging.
Daarnaast vraag ik me af of 12 gram omega-3 in één setting opeten nou hetzelfde effect heeft als bijvoorbeeld elke dag 1 gram omega-3, maar ik heb nog geen relevante studie gevonden die daar iets zinnigs over kan zeggen.
yeah baby yeahquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Seam het volgende:
Die schelvislever een tijdje terug ook geprobeerd, maar tering die shit is ranzig zeg
ah oke ik heb hier nog een potje staan, maar eens gekoeld proberen dan. Ik was onder de indruk van de voedingswaarde maar had zo'n smaak niet verwachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
yeah baby yeah
Vanuit de koelkast op een broodje of toast is het goed te doen. Kamertemperatuur ga ik kokhalzen
Kruising tussen een haring en leverpasteiquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Seam het volgende:
[..]
ah oke ik heb hier nog een potje staan, maar eens gekoeld proberen dan. Ik was onder de indruk van de voedingswaarde maar had zo'n smaak niet verwacht
8-10 gr. per dag wordt aanbevolen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, dat heb ik niet eerder gehoord, maar ik zou me zwaar zorgen gaan maken als de omega-3 hard zou worden als je een capsule open zou brekenDan zou slaolie, arachideolie, zonnebloemolie etc. ook hard moeten worden in de pan...
En ik weet niet of je meer omega-3 binnen moet krijgen. Er zijn verschillende aanbevelingen. De laatste aanbevelingen gaan uit van een omega-3 / omega-6 ratio van 1:2 of minder, maar dat is bijna niet te halen.
Heb nu zin gekregen in sardines en brood.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kruising tussen een haring en leverpastei
Wat ik doe is het blikje legen in een kommetje incl. de olie, daarna prakken met een vorkje, en dan het geprakte op een toast of broodje pleuren en opeten.
Optioneel peper eroverheen, citroensap schijnt ook te helpen
8-10 gram omega-3 of visolie in totaal? En door wie wordt het aanbevolen, en ten behoeve van wat? Zou ermee oppassen, want de aanbevelingen voor omega-3 vliegen alle kanten op, en niemand weet precies waarvoor...quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
8-10 gr. per dag wordt aanbevolen.
B&F vind ik de beste webshop van Nederland, ik denk er niet eens meer aan om ergens anders te bestellenquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een BB.com warehouse in Nederland zit? Dat is ideaal voor ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sindsdien durf ik geen salto's meer te maken op trampolines.This isn't even my final form.
Volgens mij Helms of één van die andere 'goeroes'. Ik heb snel gekeken of ik het kon vinden maar helaas. Ik ga er vanuit dat het visolie is. Ik zie namelijk niemand 40 pillen per dag slikken in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
8-10 gram omega-3 of visolie in totaal? En door wie wordt het aanbevolen, en ten behoeve van wat? Zou ermee oppassen, want de aanbevelingen voor omega-3 vliegen alle kanten op, en niemand weet precies waarvoor...
Zeker waar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
B&F vind ik de beste webshop van Nederland, ik denk er niet eens meer aan om ergens anders te bestellen
De neurologische aspecten en algehele gezondheid, alhoewel je niet definitief kunt zeggen dat het daar daadwerkelijk effect op heeft. Je zou kunnen stellen dat het eerder preventief is en dus beter wel dan niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:25 schreef Levolution het volgende:
Yuri, waarvoor slik jij omega 3, terwijl inmiddels bekend is dat het geen gunstig effect op hart- en vaatstelsel heeft?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We zijn trouwens erg off-topic gegaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:39 schreef Levolution het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
Heb eens mijn enkel gebroken op een trampoline na een salto, terwijl ik gewoon netjes op mijn poten terechtkwam.Tering bro. Ik kan daar nite zo goed tege ;SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sindsdien durf ik geen salto's meer te maken op trampolines.
Beter smeer je de spieren die groot moeten worden in, G!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even goedmaken dan.
jonges wil morge test zette maar durf nie zelf te spuiten
kan ik het ook gwn opdrinek?
Ja, maar is niet goed voor je lever en het zal ook niet echt lekker smaken en je zal maar 4 tot 6% van de capaciteit kunnen benutten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even goedmaken dan.
jonge mietje je moet gewoon die spuit kk hard je been in doen en dan spuite niet kijken of laat in je kontje zette door je homovriendjequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even goedmaken dan.
Hehe, moet kunnen toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zit trouwens echt iemand op DBB waarvan de moeder verpleegster is en bij hem de test-e in zijn bips injecteert
Dat is waar, maarja op je bil is wel fijn en daar kun je zelf niet zo goed bij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:55 schreef Seam het volgende:
Maar waarom niet zelf zetten? Als je niet eens weet hoe je doet moet doen kun je beter niet eens met AAS beginnen
wtfquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.icyte.com/syst(...)fc714d3ac/index.html
wtf, dat had ik dus niet moeten googlen. Een of andere transgender die 2cc vodka in zijn ballen injecteert om zichzelf te castreren
Snap niet waarom de quad niet gewoon standaard is. Je kan er veel makkelijker bij en je ziet alles en je kan gewoon slapen zonder pijnstillers omdat je niet constant wakker wordt door de injectiepijn in je glutequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is waar, maarja op je bil is wel fijn en daar kun je zelf niet zo goed bij.
Het enige wat mij tegenzit wanneer ik aan de AAS zou gaan is de gedachte dat mijn moeder mij gezond geboren heeft, en waarom zou ik dan risico's zoals deze nemen, ook al zijn ze klein bij verstandig gebruik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hehe, moet kunnen toch?
Als ik aan de juice zou gaan zou ik het wel aan mijn ma vertellen.
ja maar als je over je hele quad cysten hebt moet je over naar je glutequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Snap niet waarom de quad niet gewoon standaard is. Je kan er veel makkelijker bij en je ziet alles en je kan gewoon slapen zonder pijnstillers omdat je niet constant wakker wordt door de injectiepijn in je glute
sie je wel hij hommoquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is waar, maarja op je bil is wel fijn en daar kun je zelf niet zo goed bij.
Ik kreeg een keer een corticosteroide injectie in mijn kniepees. Pijnlijkste wat ik ooit gevoelt hebquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In de calf lijkt mij het meest pijnlijk.
Je zal maar een zoon van 21 hebben die geen werk of studie heeft en daardoor nog thuis woont en ook nog eens 2cc vodka in zijn ballen injecteert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
wtf!
Hoe die dat ook brengt.
"Nu kan niemand me meer stoppen! Gna gna gna!"
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je zal maar een zoon van 21 hebben die geen werk of studie heeft en daardoor nog thuis woont en ook nog eens 2cc vodka in zijn ballen injecteert.
Dan heb je toch behoorlijk gefaald als ouder zijnde
Er zit ook serieus maar 1 gast tussen met fatsoenlijke massa.quote:
Mensen met een vitamine b12 tekort moeten ook intermusculaire injecties doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zit ook serieus maar 1 gast tussen met fatsoenlijke massa.
Waarom de rest juicet is me niet duidelijk.
HAHAHA WTFquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
En fuck deze wereld serieus waar is het fout gegaan
[ afbeelding ]
Wat doe jij überhaupt op die sites jonge?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
En fuck deze wereld serieus waar is het fout gegaan
[ afbeelding ]
hoest met je schouder?quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mensen met een vitamine b12 tekort moeten ook intermusculaire injecties doen
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit weer veel teveel op FOK! Ik zit er gewoon al de hele dag op. Dit is niet meer normaal en totaal onacceptabel. Ik heb genoeg te doen en ik kom er gewoon niet aan toe omdat FOK! veel te verslavend is. Ik moet weer fors minderen.
Het probleem is dat FOK! naast het BB topic en dit topic erg interessant is, en om die reden zou ik niet volledig willen stoppen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:17 schreef Levolution het volgende:
Vind dat Danny mijn opleiding wel mag betalen, constant vertraging door zijn forum.
Hij zou je sowieso een paar goede klappen moeten geven voor die pornoverslaving van je.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik sta helemaal strak van energy die de aardeppeltjes en kippenppotjes mij gave door iftar en ik heb nu ook gewoon honger. wat normaal nooit gebeurde. 2l melk per dag ff hm lichaam op gang gekrwgw. kheb zin om nu lekker rebels te doen en op te staan en te gamen maar dan ga ik klappen krijgen van mn padre
Ik check Reddit eigenlijk nooit, zo onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het probleem is dat FOK! naast het BB topic en dit topic erg interessant is, en om die reden zou ik niet volledig willen stoppen.Reddit is nog een factor 10 verslavender en interessanter. Ik post er niet, maar lurk er veel. Gelukkig alleen op mobiel tijdens het poepen.
Als eten niet lukt, moet je je calorieën drinken.quote:
Ja, daarom moet je ook 'reddit is fun' downloaden op je Android toestel. De site is gaar as fuck, de app is briljant, vandaar dat ik ook enkel op de mobiel Reddit check.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik check Reddit eigenlijk nooit, zo onoverzichtelijk.
FOK! is technisch gezien wel fucking baas.
Met of zonder melk?quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als eten niet lukt, moet je je calorieën drinken.
Ga maar epic shake maken.
Met, je mag toch niet seksen tijdens Ramadan dus acne maakt niks uit.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom vasten jullie überhaupt? <- srs.
hahaha ben wel keer betrapt toen ik met matti dildo darts aan het spele was op internet, je moest toen dildo dart gooie op getekende aan kettingen oogehangen naakte mevrouw. we hadden porno.nl openstaan en die dildo dart spel. we hoorden toen iemand naar boven komen dus snel porno.nl afgesloten en toen kwam dat spelletje tevoorschijn en inmiddels stond mn pa achter ons. Matti en ik deden allebei zo van :"huh" , gooide en paar darts en sloten het spelletje toen af.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij zou je sowieso een paar goede klappen moeten geven voor die pornoverslaving van je.
moet van ouders . Wil ook helemaal niet vasten eigk nu ik train. zometren maar zegge dat ik niet ga vasten als ze me "wakker" gaan makenquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha ben wel keer betrapt toen ik met matti dildo darts aan het spele was op internet, je moest toen dildo dart gooie op getekende aan kettingen oogehangen naakte mevrouw. we hadden porno.nl openstaan en die dildo dart spel. we hoorden toen iemand naar boven komen dus snel porno.nl afgesloten en toen kwam dat spelletje tevoorschijn en inmiddels stond mn pa achter ons. Matti en ik deden allebei zo van :"huh" , gooide en paar darts en sloten het spelletje toen af.
Je was toch 18 of zo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moet van ouders . Wil ook helemaal niet vasten eigk nu ik train. zometren maar zegge dat ik niet ga vasten als ze me "wakker" gaan maken
Als iemand bij mij binnenloopt terwijl ik FOK! op heb switch ik meteen naar een pornosite.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha ben wel keer betrapt toen ik met matti dildo darts aan het spele was op internet, je moest toen dildo dart gooie op getekende aan kettingen oogehangen naakte mevrouw. we hadden porno.nl openstaan en die dildo dart spel. we hoorden toen iemand naar boven komen dus snel porno.nl afgesloten en toen kwam dat spelletje tevoorschijn en inmiddels stond mn pa achter ons. Matti en ik deden allebei zo van :"huh" , gooide en paar darts en sloten het spelletje toen af.
Dan moet je niet vasten. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moet van ouders . Wil ook helemaal niet vasten eigk nu ik train. zometren maar zegge dat ik niet ga vasten als ze me "wakker" gaan maken
Waarom niet? (Tenzij je atheist bent of een ander religie aanhangt)quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik sta echt wat bij je in de krijt. Goede tip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met, je mag toch niet seksen tijdens Ramadan dus acne maakt niks uit.
Waarom wel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? (Tenzij je atheist bent of een ander religie aanhangt)
Flikker op man.quote:
tja enige optie die ik dannhebnis uit huis gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je niet vasten. Zo simpel is het.
*religiemodus aan* De laatste tijd heb ik mij verdiept in de islam en voel het als een daad die ik voor God wil doen. *religiemodus uit*quote:
was ik in real maar interessantquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:59 schreef Levolution het volgende:
Dima je bent echt een interessante motherfucker.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tja enige optie die ik dannhebnis uit huis gaan
quote:had gister al ruzie omdat ik niet naar teravi was gegaan
Dat klopt ook, dat zijn de Vijf Pilaren. Wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Sowieso is vasten onzin eigenlijk zolang je niet 5x per dag bid
islam houdt in:
1 allah erkennen dat hij #1 is
2 bidden
3 vasten
4 geld doneren
5 mekka gaan
kern is bidden zolang je dit niet structureel doet heeft de rest weinif tot geen waarde. Heb de imam dit ooit een keer horen zeggen dacht ik . klinkt logisch ook wel
mezelf indekken / smoesjes verzinnen tegen / voor mn oudersquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Wat probeer je hiermee te zeggen?
Zolang je het niet durft te zeggen tegen jouw ouders moet je je maar indekken. Niemand die je tegenhoudt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mezelf indekken / smoesjes verzinnen tegen / voor mn ouders
Hij heeft gelijk, het zuigt als mensen niks van dat lijstje uitvoeren behalve vasten (vanwege sociale druk of omdat het cool of gezellig is).quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt ook, dat zijn de Vijf Pilaren. Wat probeer je hiermee te zeggen?
Je hebt ook helemaal gelijk, ik heb niks ontkent. Maar ik snap dat vermelden niet. We wisten allang dat hij niet graag een moslim is, dus vroeg mij af waarom hij dat postte.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het zuigt als mensen niks van dat lijstje uitvoeren behalve vasten (vanwege sociale druk of omdat het cool of gezellig is).
Geloof jij in allaquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mezelf indekken / smoesjes verzinnen tegen / voor mn ouders
Allah ti se jebiquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige mooie van religies vind ik de manier waarop mensen leven, volgens bepaalde principes en zo. Voor de rest vind ik het één grote onzin. Daarnaast omarm ik de wetenschap en wetenschap conflicteert met religie.
Wilde je nog hierover DM'en, ik neem aan dat je geen moslim meer bent?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het enige mooie van religies vind ik de manier waarop mensen leven, volgens bepaalde principes en zo. Voor de rest vind ik het één grote onzin. Daarnaast omarm ik de wetenschap en wetenschap conflicteert met religie.
Lol, will do. Ik geloof niet in hogere wezens die de aarde bezocht hebben, maar dat de oorsprong van het aardse leven buitenaards is (bijv. door cellen die meegereisd zijn op een meteoriet), is een hypothese die bewezen noch ontkracht is: het is dus mogelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Levo, als je een keer tijd hebt download "Ancient Aliens: The Evidence" en "Ancient Aliens: The Visitors". Documentaires van de History Channel. Vind je sowieso interessant.
Klopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wilde je nog hierover DM'en, ik neem aan dat je geen moslim meer bent?
ik zeg helemaal niet dat nirt graag een moslim benquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, ik heb niks ontkent. Maar ik snap dat vermelden niet. We wisten allang dat hij niet graag een moslim is, dus vroeg mij af waarom hij dat postte.
Jebo Google Translate u picku maternu. Heel veel dingen kun je niet vertalen, net zoals met Turks. Het klinkt niet.quote:
Studeer je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat nirt graag een moslim ben
ik vind het gewoon frustrerend dat nu ik net begonnen ben met trainen, ik ecto ben en het me gelukt is om in 2.5 maand 5k erbij te krijgen ik nu dat gevoel heb dat het deels voor niks is geweest.
Ik ben begonnen met fitness zodat ik buiten school om iig 3x per week buiten kom, omdat ik anders alleen maar binnen zit. oke, initiele trigger was voor de meisjes maar ik weet inmiddels dat dat met spieren alleen niet aan komt waaien dus nu ga ik gewoon zodat ik ztje buiten kom
De dagen duren zo lang. ik verveel me. ik krijg geen zoetigheid binnen ik kan / wil nu niet trainen. ik voelde me vandaag gewoon echt klote.
doet me denken aan de "recentelijk" uitgebrachte film alienquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
denk je dat hij meekijkt als je op camsites zit te rukken
Als de nood echt hoog is dan mag het (als je net op punt staat om te verkrachten bv. dan mag je trekken)quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als de nood echt hoog is dan mag het (als je net op punt staat om te verkrachten bv. dan mag je trekken)
soms moet je gewoon die champagna patlatmak
Jij hebt 5x per dag de neiging om mensen te verkrachten? Iew.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als de nood echt hoog is dan mag het (als je net op punt staat om te verkrachten bv. dan mag je trekken)
soms moet je gewoon die champagna patlatmak
Het zou mij niet verbazen, het zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:31 schreef Levolution het volgende:
lol dima staat welke avond op het punt om iemand te raepen
Goede smaak bradda. Heb je jouw vriendin ook uitgekozen aan de hand van haar uiterlijke eigenschappen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:44 schreef Levolution het volgende:
jongens ben al jaren verliefd op dit meisje
wie deelt deze liefde met mij
dit is mijn vriendinquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede smaak bradda. Heb je jouw vriendin ook uitgekozen aan de hand van haar uiterlijke eigenschappen?
swsquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
jij lijkt mij sws wel zo'n iemand die ziek stalkt
lol wat is deze bra ik ken haar niet leg uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
sws
"Zal ik aan je ballen likken?"
- Heleen Mees.
Had je erbij moeten zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Waar is deze shit van en waarom quote iedereen dit ??
NWS / Heleen Mees topic #3: waar Catherine het voor Heleen opneemtquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol wat is deze bra ik ken haar niet leg uit
quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
NWS / Heleen Mees topic #3: waar Catherine het voor Heleen opneemt
Nederlandse 'topeconoom' en 'powerfeministe' laat zich palen door één of andere hoge pief in de VS.
Hij wil niet meer want hij is getrouwd.
Zij stalkt hem 2 jaar lang en stuurt 1000 mailtjes waaronder masturbatiefoto's en het voorstel "zal ik aan je ballen likken".
Ze wordt gearresteerd.
Ze heeft geen 5000 euro voor haar borg en geen vrienden.
Een of andere loodgieter krijgt medelijden en betaalt haar borg.
Ze negeert loodgieter in rechtszaal en bedankt hem niet.
Moraal van het verhaal: loodgieters > topvrouwen
Wauw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
NWS / Heleen Mees topic #3: waar Catherine het voor Heleen opneemt
Nederlandse 'topeconoom' en 'powerfeministe' laat zich palen door één of andere hoge pief in de VS.
Hij wil niet meer want hij is getrouwd.
Zij stalkt hem 2 jaar lang en stuurt 1000 mailtjes waaronder masturbatiefoto's en het voorstel "zal ik aan je ballen likken".
Ze wordt gearresteerd.
Ze heeft geen 5000 euro voor haar borg en geen vrienden.
Een of andere loodgieter krijgt medelijden en betaalt haar borg.
Ze negeert loodgieter in rechtszaal en bedankt hem niet.
Moraal van het verhaal: loodgieters > topvrouwen
Jij zou het ook doen om in haar broekje (+ portemonnee) te komen, dus niet praten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wauw.die loodgieter, wat was hij wel niet denkende.
Oba, deze kill heeft hem nogquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oooooh, ik heb even de bazen afspeellijst aangezet.
[ afbeelding ]
ous weet
Ik stuur jou Mocroliedje en dan ga je Turkiye promoten? Is goed met jou.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Srs, zulke liedjes brengen mij een beetje in een vakantie-in-Turkiye-mood, ook al is het Mocronees.
Ik ben nog nooit in Marokko geweest. Heb wel gehoord dat het nu super mooi is daar. Vooral Casablanca daar zo toch? Ook totaal niet wat men zou verwachten van Marokko, maar erg Westers, niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik stuur jou Mocroliedje en dan ga je Turkiye promoten? Is goed met jou.
Ik wist dat deze opmerking zou komen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij zou het ook doen om in haar broekje (+ portemonnee) te komen, dus niet praten.
Ik mocht op haar schootje zitten,quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:10 schreef Levolution het volgende:
Blijkt maar weer hoe naïef mannen eigenlijk zijn.
Weet zeker dat de gymbro's hier hetzelfde voor Fanta zouden doen, waarna zij hen zou dissen.
Omdat vrouw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking zou komen.
Maar hoe kan ze geen 5k op haar rekening hebben staan als topvrouw?
Casablanca is gewoon Europa. Kapitalistisch, Westers, wolkenkrabbers, seculier, kapotveel winkels en ketens die zelfs nooit Nederlandse bodem hebben bereikt. Enigzins te vergelijken met Turkije en dan een stad als Istanbul. Zelfs tijdens de Ramadan kan daar gewoon in hotpants gelopen worden en ziek nachtleven. Casaquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Marokko geweest. Heb wel gehoord dat het nu super mooi is daar. Vooral Casablanca daar zo toch? Ook totaal niet wat men zou verwachten van Marokko, maar erg Westers, niet?
Zou je op mijn schootje zitten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik mocht op haar schootje zitten,
Maar ik deed het niet.
Ik ga sowieso een keer, Rabat-style.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Casablanca is gewoon Europa. Kapitalistisch, Westers, wolkenkrabbers, seculier, kapotveel winkels en ketens die zelfs nooit Nederlandse bodem hebben bereik. Zelfs tijdens de Ramadan kan daar gewoon in hotpants gelopen worden en ziek nachtleven. Casa
Srs? Weet echt te weinig van Marokko. Zou daar wel heen willen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Casablanca is gewoon Europa. Kapitalistisch, Westers, wolkenkrabbers, seculier, kapotveel winkels en ketens die zelfs nooit Nederlandse bodem hebben bereik. Zelfs tijdens de Ramadan kan daar gewoon in hotpants gelopen worden en ziek nachtleven. Casa
Wil je pics zien?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een keer, Rabat-style.
klinkt super, wil er echt een keertje heen nu.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Casablanca is gewoon Europa. Kapitalistisch, Westers, wolkenkrabbers, seculier, kapotveel winkels en ketens die zelfs nooit Nederlandse bodem hebben bereikt. Enigzins te vergelijken met Turkije en dan een stad als Istanbul. Zelfs tijdens de Ramadan kan daar gewoon in hotpants gelopen worden en ziek nachtleven. Casa
Doe maar wat. Heb er al een hoop gezien op die tumblr die eerder in je sig stond.quote:
Fucking droog man.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moet echt zo hard meelachen met Cage.
gladde turkquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is sowieso beste liedje. Kroatië 2000 of zo. Ik weet man. Old skool
Liedje komt ook hierin voor:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gladde turksicke moves wel
als je die in de dancing zet , menig chimi kan wel waarderen
Jij gaat nooit uit he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gladde turksicke moves wel
als je die in de dancing zet , menig chimi kan wel waarderen
5,5 mil inwoners.quote:
Daarom wil ik minstens naar Amsterdam. Hier zie je alleen maar koeien en schapen, daar leeft het tenminste nog. Het uiteindelijk doel is the USA ofc.quote:
Heb een appartement daar (naja mijn ouders) en had vorig jaar vrienden meegenomen. Het appartement zit niet heel ver van de barstreet vandaan. Ouders bleven in Nederland. We hadden verwacht dat niemand een chick kon meenemen, een van mijn maten had een Marokkaanse chick weten te banen terwijl we in de woonkamer zaten met anderenquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
5,5 mil inwoners.Hoe zijn de vrouwen daar dan? Ook qua gedrag; losbandig of net zoals hier.
Word je niet gelijk neergestoken achteraf?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb een appartement daar (naja mijn ouders) en had vorig jaar vrienden meegenomen. Het appartement zit niet heel ver van de barstreet vandaan. Ouders bleven in Nederland. We hadden verwacht dat niemand een chick kon meenemen, een van mijn maten had een Marokkaanse chick weten te banen terwijl we in de woonkamer zaten met anderen
In het weekend rijden de bussen en trams daar door 's nachts. Hier houdt het daarmee op na half 1 en sommige plekken van het land na middernachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:29 schreef Levolution het volgende:
Mooie stad man. Lijkt me heerlijk om 's nachts naar buiten te gaan en er is nog overal leven. Mis dat in Nederland.
Goed bf percentage voor een bodybuilder. Alleen nog spieren kweken (test zetten) en ze kan meedoen met de profs.quote:
Lol, hoezo? Als je de meest seculiere Marokkanen van Marokko wilt vinden moet je of daar of in Marrakech of Tanger zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Word je niet gelijk neergestoken achteraf?
Zal allemaal wel, maar zou je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goed bf percentage voor een bodybuilder. Alleen nog spieren kweken (test zetten) en ze kan meedoen met de profs.
Stom ook dat er in onze maatschappij zo een vertekend beeld wordt gecreëerd over landen als Marokko.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lol, hoezo? Als je de meest seculiere Marokkanen van Marokko wilt vinden moet je of daar of in Marrakech of Tanger zijn.
De tokkiebergtrash uit Marokko en Turkije zitten ook hier, tbh. Namens de Turken kan ik niks zeggen, maar bij de Marokkanen kan ik het wel bevestigen. Alle hoogopgeleide, "normale" Marokkanen zijn, net als ik, seculier en komen uit grote steden als Casa of Rabat heel toevalligquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar zou je?
[..]
Stom ook dat er in onze maatschappij zo een vertekend beeld wordt gecreëerd over landen als Marokko.
Met een paar liter bier op nog steeds niet. Dan moet ik in een coma liggen voordat daar iets mee gebeurt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar zou je?
[..]
Stom ook dat er in onze maatschappij zo een vertekend beeld wordt gecreëerd over landen als Marokko.
wowquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb een appartement daar (naja mijn ouders) en had vorig jaar vrienden meegenomen. Het appartement zit niet heel ver van de barstreet vandaan. Ouders bleven in Nederland. We hadden verwacht dat niemand een chick kon meenemen, een van mijn maten had een Marokkaanse chick weten te banen terwijl we in de woonkamer zaten met anderen
Wow in what sense? Zoiets kan ook gewoon in Istanbul gebeuren. Niets bijzonders voor zo'n stad.quote:
Voornamelijk Arabisch- en, met name, Franstalig. Maar in tegenstellig tot de Fransen doen ze maar al te graag een poging om Engels tegen je praten.quote:
Is overal wel. Bij ons heb je de dorpelingen en stedelingen. Dorpelingen worden echt inferieur aan de stedelingen gezien. Zigeuners staan nog een trapje lager. Ik ben in ieder geval een stedeling.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De tokkiebergtrash uit Marokko en Turkije zitten ook hier, tbh. Namens de Turken kan ik niks zeggen, maar bij de Marokkanen kan ik het wel bevestigen. Alle hoogopgeleide, "normale" Marokkanen zijn, net als ik, seculier en komen uit grote steden als Casa of Rabat heel toevallig
In elke wereldstad spreken ze engels. Niet altijd even welbespraakt, maar wel 'steenkolen' engels.quote:
Dima denkt: ik ga naar Maroc, misschien kan ik daar makkelijk chickie vinden.quote:
Ja klinkt zo unreal voor me om na uitgaan een meisje mee te krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wow in what sense? Zoiets kan ook gewoon in Istanbul gebeuren. Niets bijzonders voor zo'n stad.
Daar heb ik wel zo'n hekel aan. Een fransman spreekt pas Engels als hij de taal volledig beheerst. Want fouten mag hij niet maken...quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Voornamelijk Arabisch- en, met name, Franstalig. Maar in tegenstellig tot de Fransen doen ze maar al te graag een poging om Engels tegen je praten.
Godverdomme man. Totaal onverwachts dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Speciaal voor Dima; helft van de clubs in dit filmpje zitten in Casa, de andere helft in Kech.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is overal wel. Bij ons heb je de dorpelingen en stedelingen. Dorpelingen worden echt inferieur aan de stedelingen gezien. Zigeuners staan nog een trapje lager. Ik ben in ieder geval een stedeling.
Komt hij weer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Naja klinkt niet vreemd eigk, ken een camsite waar redelijk veel Turkse op actief zijn.
Fransen, net zoals Duitsers, zijn gewoon egoïstische mongolen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zo'n hekel aan. Een fransman spreekt pas Engels als hij de taal volledig beheerst. Want fouten mag hij niet maken...
Kan ik mij ook voorstellen. Niemand wilt met de doorsnee Marokkaan (Berber) gezien worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
HerkenbaarHaast alle Marokkanen hier zijn Berbers uit de bergen. Heb nauwelijks Marokkaanse vrienden, behalve mijn neven en matties die ook uit de steden komen.
Och, de Marokkanen in steden als Casablanca zijn of religieus of hoeren (maar die zijn makkelijk te herkennen) of enorm losbandig. Een meisje fixen in clubs gebeuren ook gewoon daar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja klinkt zo unreal voor me om na uitgaan een meisje mee te krijgen.
Ik las eerst ook dat hij dat meisje baande in de woonkamer en jullie er gewoon bij zaten.
Lol serieus? Ging er geen belletje rinkelen bij mijn bovenstaande verhaal + foto's?quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Godverdomme man. Totaal onverwachts dit.
Naja, gewoon een vertekend beeld man. Ik was al op de hoogte dat de steden er goed uitzagen en dat er ontzettend veel door de koning ondernomen wordt. Jellereppe praat er altijd veel over en had destijds ook een mooi topic geopend met foto's en een boel info, maar ik was niet op de hoogte dat het zo ontzettend Westers (kapitalistisch) is, met vergelijkbare gedragingen en gewoontes, bij wijze van. Mooi om te zien, in plaats van het - naar mijn mening - krampachtige.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lol serieus? Ging er geen belletje rinkelen bij mijn bovenstaande verhaal + foto's?
lijkt me dat er dan veel geroddeld wordt over je enzo ? Merk je dat? lijkt me vervelend wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
HerkenbaarHaast alle Marokkanen hier zijn Berbers uit de bergen. Heb nauwelijks Marokkaanse vrienden, behalve mijn neven en matties die ook uit de steden komen.
ik ben niet wanhopig voor seksquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:49 schreef Levolution het volgende:
Jongens gym meet in Casa.
Gaan we dima ontmaagd laten worden.
Ik zou die hond gewoon zadelen en berijden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mirin'
[ afbeelding ]
Jammer van de tattoo's.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:49 schreef Levolution het volgende:
Jongens gym meet in Casa.
Gaan we dima ontmaagd laten worden.
fuck die tram, jij brengt ons gewoon met busquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jullie pitten gewoon bij mij, tramhalte naast mijn osso alles.
Ah, mooi om te horen vind ik (oprecht). De meeste Marokkanen hier zijn ook gewoon krampachtig, aangezien er ook veel geroddeld wordt en bang zijn om anders te gedragen. Als ze naar Marokko gaan komen ze ook niet verder dan het bergdorpje of bergstadje van hun ouders. Als je over de economische groei en verwestering bij ze navraagt hebben ze allemaal kritiek en moet het traditie blijven, terwijl het de mocros in Marokko daar geen zak kunnen schelen en gewoon chillen bij de Starbucks en in het weekend zich kapotzuipen en aan de shisha hangen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, gewoon een vertekend beeld man. Ik was al op de hoogte dat de steden er goed uitzagen en dat er ontzettend veel door de koning ondernomen wordt. Jellereppe praat er altijd veel over en had destijds ook een mooi topic geopend met foto's en een boel info, maar ik was niet op de hoogte dat het zo ontzettend Westers (kapitalistisch) is, met vergelijkbare gedragingen en gewoontes, bij wijze van. Mooi om te zien, in plaats van het - naar mijn mening - krampachtige.
Mooie dancings!quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Speciaal voor Dima; helft van de clubs in dit filmpje zitten in Casa, de andere helft in Kech.
Ik heb geen bus manquote:Op woensdag 10 juli 2013 04:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
fuck die tram, jij brengt ons gewoon met bus
quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:57 schreef o.us2.0 het volgende:
gewoon chillen bij de Starbucks en in het weekend zich kapotzuipen.
Ik zou het echt nooit in mijn hoofd halen om zulk soort schoenen te kopen. Als ik ze zo zie staan in de etalage vind ik het 3x niks maar als sommige die schoenen wel aantrekken staat het toch wel heel tof!quote:Op woensdag 10 juli 2013 04:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mirin'
[ afbeelding ]
Jammer van de tattoo's.
't zijn ook pauperschoenen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou het echt nooit in mijn hoofd halen om zulk soort schoenen te kopen. Als ik ze zo zie staan in de etalage vind ik het 3x niks maar als sommige die schoenen wel aantrekken staat het toch wel heel tof!
Die metro's zien er hendig sjiek uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
In Casablanca is het dit:
[ http://imageshack.us/a/img607/1360/20130501144519.jpg (copy/paste deze link) ]
of dit:
[ afbeelding ]
maar meestal gewoon die kk gekke taxi pakken met zes personen er in:
[ afbeelding ]
Moderner dan hierquote:Op woensdag 10 juli 2013 05:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die metro's zien er hendig sjiek uit.
Kiek em swekkeboi. Wat heb je aan een auto in Rotje dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik keek ff in mijn imgur en zag mijn oude auto staan. Zou er zo in kunnen stappen.
[ afbeelding ]
Niet veel eigenlijk, fiets en het Rotterdamse OV brengt je nagenoeg overal. Als student kost dit mij alleen maar meer geld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kiek em swekkeboi. Wat heb je aan een auto in Rotje dan?
Haha.quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, fiets en het Rotterdamse OV brengt je nagenoeg overal. Als student kost dit mij alleen maar meer geld.
Gewoon die kick als je je ribba hebt gehaald, ff waggie halen en dan later er achter komen dat je hem alleen gebruikt om er mee naar de sportschool te rijden.
Wat doe jij daar nog man?quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.Auto is wel fijn man, vooral hiero. Fietsen is niks voor ons buitenlanders heb ik gemerkt.
Wachten op een kamer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat doe jij daar nog man?
Kom hier, gaan we een x shisha pakken.
Auto is duur. Bespaartip #1 voor een student.quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk, fiets en het Rotterdamse OV brengt je nagenoeg overal. Als student kost dit mij alleen maar meer geld.
Gewoon die kick als je je ribba hebt gehaald, ff waggie halen en dan later er achter komen dat je hem alleen gebruikt om er mee naar de sportschool te rijden.
Wel veel goede feunings gehad in mijn waggie. Hoop dat de nieuwe eigenaar geen vlekken ziet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 05:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Auto is duur. Bespaartip #1 voor een student.
thanks! k ga hem gelyk verkopequote:Op woensdag 10 juli 2013 05:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Auto is duur. Bespaartip #1 voor een student.
Wat had je gedacht te gaan merken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die Glucosamine,Chrondonite en msm gebruik ik nu een week maar merk nog niks
Als ze daarmee net zo duur zijn als met de whey en de creatine moet het ergens anders veel goedkoper kunnen. Verder hebben ze vaak 40%-50%/2-voor-1 acties. De "normale" prijs betalen bij De Tuinen is dom.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Top, kan ik morgen even lekker de site doorbladeren.![]()
Heb je trouwens ooit eens de cashewpasta of amandelpasta van de Tuinen geprobeerd? Ze hebben daar ook ziek dure honing. Schrok me kapot.
filmpje?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef seto het volgende:
gister een gast 200kg x 11 zien deadliften was fucking sick jonge echt onvoorstelbaar gwn
heb ik niet helaasquote:
Wat is er mis met 25% ROM? Dan kan je zwaarder en zwaarder is beter jweetzquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef seto het volgende:
[..]
heb ik niet helaas
zag wel een paar koelies die 100kg squats met nog niet eens 25% ROM deden en dan elkaar gingen filmen
niksquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is er mis met 25% ROM? Dan kan je zwaarder en zwaarder is beter jweetz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |