Godverdomme, die heb ik een tijdje gebruikt. Had al wel zo'n vermoeden dus ben gestopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staat er toch op![]()
Extra Virgin kokosolie is niet geraffineerd, als die labeling er niet op staat is het geraffineerd.
Bij de toko verkopen ze ook hele obscure merken die goedkoper zijn dan die Royal Green 4 EUR de pot dingen van De Tuinen:
[ afbeelding ]
Geraffineerd, dus. Ik durf het niet aan, dan liever 4 EUR betalen bij De Tuinen
Beetje weinig hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net PWO maaltijd op van 5 gepofte aardappelen en 6 chickenwings
Dat blauwe potje? En je leeft nog? Dan probeer ik hem denk ik ook eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Godverdomme, die heb ik een tijdje gebruikt. Had al wel zo'n vermoeden dus ben gestopt.
Maar die Royal Green dus. Heb wel eens kokosvet bij De Tuinen gezien maar die was zo overpriced. Zal de volgende keer even beter opletten, thanks.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
Ja kom jij met je overdreven statements elke keer omdat er eens half iets is blijven hangen van iets wat je ergens zagevery damn time
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1994514/1/25#128778707]dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Rinus
Dus ik dacht: Laat ik eens joeptjoep bezoeken om naar mijn eigen liedjes te luisteren. Tijdens het luisteren naar deze hemelse gezangen zit ik een beetje de reacties te lezen (Uiteraard vol onterechte klachten en kritieken), maar dan kom ik opeens rare oudere mannen tegen met hun joeptjoep filmpjes.
Hieronder wat voorbeelden van zo'n user:
Klacht: Oudere mannen die joeptjoep filmpjes maken
Dat blauwe potje ja, precies die. Maar die koste ook iets van 3 komma nogwat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat blauwe potje? En je leeft nog? Dan probeer ik hem denk ik ook eensHij is echt 2x zo goedkoop als De Tuinen
Maargoed, hoe vaak geef je geld uit aan een potje olie? Ik maximaal 1x in 6 maanden. Dan is 4 EUR ook niks natuurlijk.
Ik heb zo'n 2,5L pot gekocht van de Tuinen. Je doet er ziek lang mee en ik zie het gewoon als een investering. Weet ik tenminste ook zeker dat het goed is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat blauwe potje ja, precies die. Maar die koste ook iets van 3 komma nogwat.
Maar die olie die jij aanwijst is 7 euro volgens de site en niet 4 euro:
http://www.detuinen.nl/royal-green-coconut-cooking-cream-2.html/
én ik zie nergens extra virgin staan. Weet je zeker dat deze extra virgin is?
En deze is wel extra virgin maar kost verdomme 8 euro (voor minder volume):
http://www.detuinen.nl/fr(...)m-extra-virgin.html/
Ik eet best veel vet dus ik vind het wel duur. Hoewel ik zo veel mogelijk boter gebruik altijd, om te besparen op kokosvet. Kokosvet gebruik ik alleen daar waar de boter aan zou branden. Een eitje bakken ofzo doe ik gewoon in boter. En bij hoge uitzondering ossenwit, bijvoorbeeld laatst toen ik gepaneerde kip ging frituren.Daarmee krijg je dat het mooi gelijkmatig goudbruin wordt.
Kan ook weer ghee maken anders.
Gewoon een klont boter weg eten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Drinky het volgende:
Dure hobby die 25/30/45 verhouding. Kost me een godsvermogen aan noten en geen flauw idee hoe ik zonder de Maccie D aan mijn vet behoefte kom.
Lean people problems
Wat is dat met jullie wijven tegenwoordig, nergens maar ook een beetje moeite voor willen doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef JackieBrown het volgende:
ging eigenlijk naar bed, nu moet ik nog een gymchick zoeken
edit: mascotte doe ik niet anders wordt Awesome_ boos
Op zich is dat 5 euro per 500 gram. Dat is ongeveer anderhalf euro meer dan de geraffineerde kokosolie van de toko.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 2,5L pot gekocht van de Tuinen. Je doet er ziek lang mee en ik zie het gewoon als een investering. Weet ik tenminste ook zeker dat het goed is.
Wel goeie gymchicks hoor, keertje bruin vlees.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is dat met jullie wijven tegenwoordig, nergens maar ook een beetje moeite voor willen doen
waarom heb je zulke fucked up verhoudingen zemmerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Drinky het volgende:
Dure hobby die 25/30/45 verhouding. Kost me een godsvermogen aan noten en geen flauw idee hoe ik zonder de Maccie D aan mijn vet behoefte kom.
Lean people problems
Jep, maar die blauwe pot is 500ml toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat blauwe potje ja, precies die. Maar die koste ook iets van 3 komma nogwat.
Das de 500 ml versiequote:Maar die olie die jij aanwijst is 7 euro volgens de site en niet 4 euro:
http://www.detuinen.nl/royal-green-coconut-cooking-cream-2.html/
Deze is idd niet extra virgin, dat zei ik volgens mij ook nergens.quote:én ik zie nergens extra virgin staan. Weet je zeker dat deze extra virgin is?
Extra virgin kokosolie is eenvoudig te proeven: zit duidelijke kokossmaak aan.quote:En deze is wel extra virgin maar kost verdomme 8 euro (voor minder volume):
http://www.detuinen.nl/fr(...)m-extra-virgin.html/
Ik heb 1x Ghee gemaakt. Daarna lui geworden en dit gekocht:quote:Kan ook weer ghee maken anders.
45% van je calorieën gaan naar vetten; waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Drinky het volgende:
Lean people problems
Dat bedoel ik. Ik zie alles wat ik besteed aan BB'en als een investering. Dus ik ben dan ook vaak niet te beroerd om net een beetje extra te betalen voor zekerheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op zich is dat 5 euro per 500 gram. Dat is ongeveer anderhalf euro meer dan de geraffineerde kokosolie van de toko.
Dat is het wel waard ja, misschien ga ik dat ook maar eens doen.
Is dezelfde chickquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel goeie gymchicks hoor, keertje bruin vlees.
Onderste mocht wel iets meer heup hebben.
Hm, ik doe dat juist andersom: ik betaal liever meer aan kleinere verpakkingen als het om olieën gaat. Hoewel kokosolie erg stabiel is, neem ik daar ook de kleinste verpakking van, zodat ik weer verse kan kopen als het op is. Zelfde met olijfolie en sesamolie: kleinste verpakkingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat bedoel ik. Ik zie alles wat ik besteed aan BB'en als een investering. Dus ik ben dan ook vaak niet te beroerd om net een beetje extra te betalen voor zekerheid.
Wow, nice man. Goeie webshop ook, thanks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb 1x Ghee gemaakt. Daarna lui geworden en dit gekocht:
https://webshop.ekoplaza.(...)e/4260042260039.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |