Met een voorschot op de inkomsten van haar boek? In natura?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Hexagon het volgende:
Blijft de vraag over hoe Heleen, die blut is, die Ira London betaalt.
Ja, dat denk ik ook... Een hoogbejaarde zeer bekende advocaat zal de publiciteit nodig hebben...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef computergirl het volgende:
Misschien doed de advocaat het voor klein prijsje wegens de publiciteit?
P en W journalistiek?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Iwanius het volgende:
Het is tekenend dat men bij P&W haar een podium geeft om haar dagboek (= koetjes en kalfjes) aan tafel te komen vertellen. Ik dacht altijd dat men bij P&W zich op de borst sloeg om een zo goed mogelijk journalistiek product op de buis te brengen en niet iemand die doelbewust die niet over haar verleden (en waar ze toch de bladen mee gehaald heeft) wil praten een platform te geven om uiteindelijk niets te komen zeggen.
Blijf dan weg zou ik zeggen en we pakken je wel als je veroordeelt bent door OVER jou te gaan praten als madam Heleen alleen maar wil aanschuiven als zaken goed gaan.
ik vind het dan weer irritant, makkelijk en laf dat er zo veel aandacht uitgaat naar dat stalkingverhaal. Oké, het heeft haar geloofwaardigheid aangetast, maar wat zegt het verder over haar expertise als econome? Helemaal niets.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Iwanius het volgende:
Het is tekenend dat men bij P&W haar een podium geeft om haar dagboek (= koetjes en kalfjes) aan tafel te komen vertellen. Ik dacht altijd dat men bij P&W zich op de borst sloeg om een zo goed mogelijk journalistiek product op de buis te brengen en niet iemand die doelbewust die niet over haar verleden (en waar ze toch de bladen mee gehaald heeft) wil praten een platform te geven om uiteindelijk niets te komen zeggen.
Blijf dan weg zou ik zeggen en we pakken je wel als je veroordeelt bent door OVER jou te gaan praten als madam Heleen alleen maar wil aanschuiven als zaken goed gaan.
Zoveel aandacht was er niet van P en W voor dat stalkingverhaal toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik vind het dan weer irritant, makkelijk en laf dat er zo veel aandacht uitgaat naar dat stalkingverhaal. Oké, het heeft haar geloofwaardigheid aangetast,
P&W is zelden kritisch toch? Het is vooral een beetje gezellig babbelen..quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:15 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zoveel aandacht was er niet van P en W voor dat stalkingverhaal toch?
Het laffe was juist dat dit onbesproken bleef en dat Mees wel alle ruimte kreeg om haar product te verkopen. Kijk dáár is subsidiegeld dus niet voor bedoeld bij de publieke omroep. Ga dan bij Humberto Tan zitten.
Ik zou niet weten waarom het verhaal overal besproken moet worden? Heleen Mees is meer dan een stalkster.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:15 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zoveel aandacht was er niet van P en W voor dat stalkingverhaal toch?
Het laffe was juist dat dit onbesproken bleef en dat Mees wel alle ruimte kreeg om haar product te verkopen. Kijk dáár is subsidiegeld dus niet voor bedoeld bij de publieke omroep. Ga dan bij Humberto Tan zitten.
Zou je met Adolf Hitler niet over de endlosing praten omdat hij méér is dan de concentratiekampen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het verhaal overal besproken moet worden? Heleen Mees is meer dan een stalkster.
Hé?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zou je met Adolf Hitler niet over de endlosing praten omdat hij méér is dan de concentratiekampen?
The Fuck?!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Metaan het volgende:
Zou je met Adolf Hitler niet over de endlosing praten omdat hij méér is dan de concentratiekampen?
Je moet toch steeds onwillekeurig denken aan dat beeld van haar als ze bejaardenballenlikkenderwijs bezig is.quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef Metaan het volgende:
[..]
P en W journalistiek?
Je verwachtingen zijn echt te hoog gespannen.
Prachtige tv trouwens al die lieden aan de tafel die dan 60 min moeten doen alsof er niets aan de hand is.
Was wel leuk geweest als Prem erbij had gezeten. Die had gewoon gevraagd of Willen Buiter lekker neukte voor een 62jarige.
Powerrrrrrrr!
Ze zullen wel niet de meest compromitterende hebben vrijgegeven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Welingelichte kringen heeft enkele van de emails te pakken
http://www.welingelichtek(...)iet-zo-schuldig.html
Wat een enorm trieste kerel is dat tochquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet de meest compromitterende hebben vrijgegeven.
En nu is er ook nog dit:
http://www.welingelichtek(...)van-heleen-mees.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |