Met een voorschot op de inkomsten van haar boek? In natura?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Hexagon het volgende:
Blijft de vraag over hoe Heleen, die blut is, die Ira London betaalt.
Ja, dat denk ik ook... Een hoogbejaarde zeer bekende advocaat zal de publiciteit nodig hebben...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef computergirl het volgende:
Misschien doed de advocaat het voor klein prijsje wegens de publiciteit?
P en W journalistiek?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Iwanius het volgende:
Het is tekenend dat men bij P&W haar een podium geeft om haar dagboek (= koetjes en kalfjes) aan tafel te komen vertellen. Ik dacht altijd dat men bij P&W zich op de borst sloeg om een zo goed mogelijk journalistiek product op de buis te brengen en niet iemand die doelbewust die niet over haar verleden (en waar ze toch de bladen mee gehaald heeft) wil praten een platform te geven om uiteindelijk niets te komen zeggen.
Blijf dan weg zou ik zeggen en we pakken je wel als je veroordeelt bent door OVER jou te gaan praten als madam Heleen alleen maar wil aanschuiven als zaken goed gaan.
ik vind het dan weer irritant, makkelijk en laf dat er zo veel aandacht uitgaat naar dat stalkingverhaal. Oké, het heeft haar geloofwaardigheid aangetast, maar wat zegt het verder over haar expertise als econome? Helemaal niets.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Iwanius het volgende:
Het is tekenend dat men bij P&W haar een podium geeft om haar dagboek (= koetjes en kalfjes) aan tafel te komen vertellen. Ik dacht altijd dat men bij P&W zich op de borst sloeg om een zo goed mogelijk journalistiek product op de buis te brengen en niet iemand die doelbewust die niet over haar verleden (en waar ze toch de bladen mee gehaald heeft) wil praten een platform te geven om uiteindelijk niets te komen zeggen.
Blijf dan weg zou ik zeggen en we pakken je wel als je veroordeelt bent door OVER jou te gaan praten als madam Heleen alleen maar wil aanschuiven als zaken goed gaan.
Zoveel aandacht was er niet van P en W voor dat stalkingverhaal toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik vind het dan weer irritant, makkelijk en laf dat er zo veel aandacht uitgaat naar dat stalkingverhaal. Oké, het heeft haar geloofwaardigheid aangetast,
P&W is zelden kritisch toch? Het is vooral een beetje gezellig babbelen..quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:15 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zoveel aandacht was er niet van P en W voor dat stalkingverhaal toch?
Het laffe was juist dat dit onbesproken bleef en dat Mees wel alle ruimte kreeg om haar product te verkopen. Kijk dáár is subsidiegeld dus niet voor bedoeld bij de publieke omroep. Ga dan bij Humberto Tan zitten.
Ik zou niet weten waarom het verhaal overal besproken moet worden? Heleen Mees is meer dan een stalkster.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:15 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zoveel aandacht was er niet van P en W voor dat stalkingverhaal toch?
Het laffe was juist dat dit onbesproken bleef en dat Mees wel alle ruimte kreeg om haar product te verkopen. Kijk dáár is subsidiegeld dus niet voor bedoeld bij de publieke omroep. Ga dan bij Humberto Tan zitten.
Zou je met Adolf Hitler niet over de endlosing praten omdat hij méér is dan de concentratiekampen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het verhaal overal besproken moet worden? Heleen Mees is meer dan een stalkster.
Hé?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zou je met Adolf Hitler niet over de endlosing praten omdat hij méér is dan de concentratiekampen?
The Fuck?!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Metaan het volgende:
Zou je met Adolf Hitler niet over de endlosing praten omdat hij méér is dan de concentratiekampen?
Je moet toch steeds onwillekeurig denken aan dat beeld van haar als ze bejaardenballenlikkenderwijs bezig is.quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef Metaan het volgende:
[..]
P en W journalistiek?
Je verwachtingen zijn echt te hoog gespannen.
Prachtige tv trouwens al die lieden aan de tafel die dan 60 min moeten doen alsof er niets aan de hand is.
Was wel leuk geweest als Prem erbij had gezeten. Die had gewoon gevraagd of Willen Buiter lekker neukte voor een 62jarige.
Powerrrrrrrr!
Ze zullen wel niet de meest compromitterende hebben vrijgegeven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:13 schreef Hexagon het volgende:
Welingelichte kringen heeft enkele van de emails te pakken
http://www.welingelichtek(...)iet-zo-schuldig.html
Wat een enorm trieste kerel is dat tochquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet de meest compromitterende hebben vrijgegeven.
En nu is er ook nog dit:
http://www.welingelichtek(...)van-heleen-mees.html
Bron: Elsevierquote:Heleen Mees wijst schikking af, stalkingszaak in maart verder
Econoom Heleen Mees heeft donderdag in de rechtbank in New York een schikkingsvoorstel afgewezen. Dat betekent dat haar zaak ook inhoudelijk door de rechter zal worden behandeld.
Op 10 maart zal de rechter zich opnieuw buigen over de zaak van de Nederlandse econoom en publicist.
Rust
Mees (45) wordt door haar voormalige minnaar Willem Buiter (67) beschuldigd van stalking en intimidatie. Buiter, die is getrouwd en topeconoom is van de Citigroup, zegt dat Mees hem niet met rust liet nadat hij hun verhouding had beëindigd.
De openbaar aanklager in New York stelde in een schikking voor dat Mees alleen gedwongen therapie zou moeten volgen als zij gedeeltelijk schuld zou bekennen. Mees ontkent echter dat zij Buiter heeft gestalkt.
Mees' advocaat Ira London zegt nu dat hij zal aantonen dat zijn cliënt onschuldig is. Volgens London heeft Buiter onder ede gelogen.
Naaktfoto's
Buiter en Mees hebben tot in 2012 veelvuldig contact met elkaar gehad, onder meer via honderden e-mails, via skype en in levenden lijve. Zelfs nadat Buiter de klacht tegen Mees had ingediend en de rechtszaak al begon te lopen, zou hij nog contact met haar hebben gezocht.
Volgens Buiter bleef Mees naaktfoto's sturen nadat hij de verhouding had verbroken. Ook zou ze een foto van een dode vogel naar hem hebben gestuurd. Mees heeft enkele dagen vastgezeten vanwege de beschuldigingen.
Volgens De Telegraaf:quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Perrin het volgende:
Geen idee wat die schikking inhield hoor, maar het was wel de uitgelezen kans voor Mees om het mediaspektakel te beeindigen..
Bron: De Telegraafquote:Tijdens de korte zitting donderdag vroeg de openbaar aanklager of Mees schuld wilde bekennen. London antwoordde daar voor zijn cliënte ontkennend op. Mees zelf zei niets in de rechtszaal en wilde ook daarbuiten niets kwijt. De eis van de aanklager is dat Mees 6 maanden in therapie gaat en daarna een jaar een soort proeftijd krijgt waarin ze zich goed moet gedragen.
Lijkt me een vrij redelijke schikking. Mees denkt er meer uit te kunnen slaan of acht zich geheel onschuldig?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens De Telegraaf:
[..]
Bron: De Telegraaf
Ze acht zich geheel onschuldig uiteraard, er valt voor haar niets meer uit te slaan dan onschuldig verklaard worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij redelijke schikking. Mees denkt er meer uit te kunnen slaan of acht zich geheel onschuldig?
Lijkt mij ook een redelijke schikking, maar die advocaat van haar ziet kennelijk iets om die Buiter eens goed aan te pakken zodat Heleen Mees er beter van af gaat komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij redelijke schikking. Mees denkt er meer uit te kunnen slaan of acht zich geheel onschuldig?
Poe.. nou we gaan het later dit jaar meemaken en zien of het slim en dapper was of toch niet zo verstandig..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een redelijke schikking, maar die advocaat van haar ziet kennelijk iets om die Buiter eens goed aan te pakken zodat Heleen Mees er beter van af gaat komen.
Dat klinkt als onderdeel van een erotisch machtsspelletje...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens De Telegraaf:
Tijdens de korte zitting donderdag vroeg de openbaar aanklager of Mees schuld wilde bekennen. London antwoordde daar voor zijn cliënte ontkennend op. Mees zelf zei niets in de rechtszaal en wilde ook daarbuiten niets kwijt. De eis van de aanklager is dat Mees 6 maanden in therapie gaat en daarna een jaar een soort proeftijd krijgt waarin ze zich goed moet gedragen.
Bron: De Telegraaf
Hoezo beschadigen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:02 schreef Hexagon het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat er mensen zijn die een bepaald belang hebben om Buiter te beschadigen.
Ook al betreft een labiele vrouw als Heleen Mees?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef Metaan het volgende:
[..]
Iedereen is juist trots op Buiter dat ie er in slaagt om een veel jongere vrouw aan zijn paal te rijgen.
Een jonge kut is een jonge kut.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ook al betreft een labiele vrouw als Heleen Mees?
40+ jong???????quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef Metaan het volgende:
[..]
Een jonge kut is een jonge kut.
Ik denk niet dat Willem zoijn eigen vrouw (is 62 ) nog wil bespringen.
Bron: ADquote:Heleen Mees ontloopt proces inzake stalken ex-minnaar
De van stalking beschuldigde Nederlandse econoom en publiciste Heleen Mees hoeft zich toch niet te verantwoorden in een rechtszaak.
De rechter in New York besloot maandag dat het proces wordt geschrapt als Mees 12 maanden 'geen problemen' veroorzaakt. Verder moet ze 14 therapiesessies volgen en mag ze alleen met haar voormalige minnaar Willem Buiter communiceren via haar advocaat.
Mees was beschuldigd van stalking en intimidatie van Buiter. Eerder verwierp de rechter een verzoek van Mees om de hele zaak te seponeren. Het begin van het proces stond voor vandaag gepland.
Is dat dan toch een schikking met Buiter, of mag een rechter zo'n maatregel zelfstandig verzinnen en opleggen?quote:
telegraaf.nlquote:Het begin van het proces was maandag gepland. Mees was samen met haar nieuwe advocaat Olav Haazen aanwezig in de rechtszaal. Na het besluit van de rechter kondigden ze aan tegen Buiter en Citigroup, waar hij werkt, een civiele zaak aan te spannen vanwege de psychologische en financiële schade die ze zegt te hebben opgelopen. Ze eisen een schadevergoeding.
Nadat Buiter vorige zomer aangifte had gedaan tegen Mees zat ze enkele dagen in de cel. Ze kwam op borgtocht vrij. Haar zaak was al enkele keren ter zitting geweest in een voorprocedure.
Dat zou ik niet weten. Daar heb ik te weinig kennis over.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat dan toch een schikking met Buiter, of mag een rechter zo'n maatregel zelfstandig verzinnen en opleggen?
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-Mees-verwoest-84849quote:Op maandag 10 maart 2014 17:14 schreef Leandra het volgende:
Beetje apart dat ze denkt dat ze na een maatregel toch nog wel even een schadevergoeding kan gaan eisen.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:05 schreef hexje het volgende:
Stukjes mail. Heleen doet het ook met vrouwen.
http://www.businessinside(...)illem-buiter-2013-12
Misschien was de zaak toch niet zo waterdicht als in eerste instantie werd gedacht.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat een straf, het lijkt me dat dat getikte wijf toch allang bij de psychiater loopt
De rechter die uitspraak heeft gedaan, behoort tot het "old girls network"?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ze bedankt via Twitter ook Neelie Kroes en een of andere zakenvrouw voor hun hulp. Leuk om te zien dat Bussemaker's gedroomde ''old girls network'' allang bestaat, en net zo corrupt is als de mannelijke variant.
quote:Heleen Mees kan ex-minnaar niet dagvaarden
Heleen Mees heeft bot gevangen bij een federale rechter in de Verenigde Staten om haar ex-minnaar Willem Buiter te kunnen dagvaarden voor een civiele zaak die ze in Nederland tegen hem wil aanspannen.
Rechter Loretta Preska wees dinsdag de eis van de Nederlandse econome en publiciste af, aldus de Amerikaanse krant New York Daily News.
Ook documenten die de zaak tegen Buiter hadden moeten ondersteunen, hoeven niet overgedragen te worden.
Advocaten van Buiter, topman bij de bankgigant Citigroup, bepleitten met succes hun zaak en beschuldigden Mees ervan een loopje te nemen met het justitieel systeem.
Mees wil Buiter in Nederland aanpakken nadat een zaak tegen haar in de Verenigde Staten wegens stalking en bedreiging onder voorwaarden werd geseponeerd. Buiter had haar daarvan beschuldigd nadat hun verhouding was beëindigd.
Mees en haar advocaat Olav Haazen willen de zaak voor de Amsterdamse rechtbank aanhangig maken. Ze heeft volgens haar raadsman namelijk in Nederland de meeste reputatieschade geleden door de hele zaak. Ze willen niet alleen eerherstel maar ook een schadevergoeding.
bron
Hier in Nederland doen ze er wat luchtiger over dan in de VS denk ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef hexje het volgende:
Zou ze echt zoveel reputatieschade hebben? Ze was och gewoon in P&W geweest tijdens de hele kwestie. Zou ze echt minder worden uitgenodigd?
Bron: ADquote:Heleen Mees eist 20 miljoen dollar schadevergoeding van ex-minnaar
Heleen Mees eist 20 miljoen dollar (15,8 miljoen euro) schadevergoeding van haar ex-minnaar Willem Buiter. Nadat hij haar na een uit de hand gelopen, geheime affaire aanklaagde vanwege stalking belandde ze in de gevangenis en raakte ze haar werk kwijt.
De schadeclaim is gebaseerd op diverse valse aangiften die Buiter heeft gedaan bij de politie, zoals beschuldigen van stalking, lastigvallen, bedreiging en een reeks van valse en misleidende mededelingen over Mees' seksueel obsessief gedrag, aldus Mees' advocaat Olav Haazen. De eis tot schadevergoeding heeft ze ingediend bij een rechtbank in New York.
Mees verdenkt Buiter ervan dat hij zijn vrouw wilde doen geloven dat Mees niet zijn minnares, maar een stalker was om op die manier een echtscheiding te voorkomen. Mees en Buiter zochten elkaar jarenlang in het geheim op. Maar toen Buiter met zijn vrouw van Londen naar New York verhuisde, waar Mees ook woont, klaagde hij haar vrijwel meteen aan.
Nu wil Mees geld zien, 20 miljoen dollar (15,8 miljoen euro) om precies te zijn. Ze zegt dat haar carričre volkomen 'vernietigd' is en dat ze veel emotionele schade heeft ondervonden door haar verblijf in de beruchte Rikers Island gevangenis in New York, waar ze kort na haar arrestatie enkele nachten moest verblijven.
quote:Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bron: AD
Het verhaal is nog niet afgelopen.
Leuk bedrag welquote:Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bron: AD
Het verhaal is nog niet afgelopen.
Het gebeurt niet vaak in dit soort topics, maar de tweede reactie destijds zat aardig in de goede richting:quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:19 schreef Nadine26 het volgende:
Ik vind haar verhaal helemaal niet zo ongeloofwaardig klinken:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:26 schreef maan_man het volgende:
De vrouw van Willem Buiter heeft de mails ontdekt en om zijn huwelijk te redden is zijn minnares ineens zijn stalker. Jammer dat hij Mees moet bloeden om de relatie van Buiter te redden.
Oh...had ze weer geld nodig met het aanschuiven in een programma om een mening te geven (betaalde klus zoals dat heet)quote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
Ze komt zo op TV. Nederland 1. Na de ster.
Goh, dat je dat nog niet wist. Allemaal boter op hun hoofd in dat wereldje.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik wil het niet weten.
Ze bedankt via Twitter ook Neelie Kroes en een of andere zakenvrouw voor hun hulp. Leuk om te zien dat Bussemaker's gedroomde ''old girls network'' allang bestaat, en net zo corrupt is als de mannelijke variant.
DSKquote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef riazop het volgende:
New York is een dure stad.
Wat wordt Heleens' volgende neukertje?
Dan moet ze wel die 26 volle centimeters condoomloos kunnen verstouwen! En niet vies zijn van een triootje, een kwartetje of een orgie.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:34 schreef waht het volgende:
Feminist die wanhopige stalker van mannen wordt, blijft een mooi verhaal.
Ik vond haar tot nu toe een gestoorde wicht. Maar nu ben ik aan het twijfelen. Dat die Buiter een sluw spelletje heeft zitten te spelen begint tot de mogelijkheden te horen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:19 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leuk bedrag wel![]()
Ik vind haar verhaal helemaal niet zo ongeloofwaardig klinken: Buiter wilde zijn vrouw wijsmaken dat Mees een stalker was en geen minnares - hij zou de eerste niet zijn die zich er met zo'n doorzichtige smoes vanaf probeert te maken. Niet dat zijn vrouw het een seconde heeft geloofd, lijkt me, maar... alles voor de reputatie, nietwaarDe Buitertjes kunnen nu weer met goed fatsoen in het openbaar verschijnen zonder dat iemand aan hun huwelijk twijfelt (of in elk geval laat merken dat er aan hun huwelijk wordt getwijfeld.)
Heerlijke schone schijn![]()
Is dat 20 miljoen dollar waard? Ach, waarom niet
Ik geloof best dat ze geen stalkster is, maar helemaal goed bij d'r hoofd is ze ook niet.quote:Op maandag 14 september 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Verder nog een opvallend pleidooi om noordelingen naar de grote stad te verhuizen:
http://www.volkskrant.nl/(...)grote-stad~a4140190/
Blijkbaar is dat bij economie niet echt een vereiste.quote:Op maandag 14 september 2015 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
maar helemaal goed bij d'r hoofd is ze ook niet.
quote:Op maandag 14 september 2015 15:45 schreef eleusis het volgende:
Wat een kansloos interview zeg. Helemaal naar China afreizen om daar een beetje Heleen Mees te antagoniseren en blijven zuigen over dingen waar ze niet over wil praten omdat het nog onder de rechter isZuivere cringe tv.
Ik vind het ook een nogal eendimensionaal stuk. Ze kan zich blijkbaar ook niet voorstellen dat iemand die in welvaart opgroeit in Dokkum, Hoogeveen of Winschoten meer waarde hecht aan zijn vertrouwde leven in z'n geboortestreek dan aan een groeiende economie. Als je toch het vergelijk met China wil trekken, dan moet je ook beschrijven hoe weinig kansen er zijn en hoe achtergesteld het leven is op het Chinese platteland.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat bij economie niet echt een vereiste.
Cijfers op orde hebben lijkt me dan wel handig voor een econoom en dat heeft ze ook niet echt. Het hoge percentage werklozen in de noordelijke provincies is 1 van haar argumenten alleen vergeet ze daarbij wel te vermelden dat een stad als Rotterdam met meer inwoners dan de provincie Groningen 14% werklozen heeft tegen 11,5% voor Groningen als Provincie (Stad doet het iets beter).
Je gedachten op orde hebben ook. Het past wel uitstekend op de opiniepagina van de Volkskrant, dat is altijd een gewillig podium voor mensen die zich volledig blindstaren op een aspect van een probleem, om dan vervolgens een "We moeten zus of we moeten zo" formuleren om dat op te lossen, zonder te zeggen wie nou precies wat moet doen, en zonder de vrije wil van individuele betrokkenen daar ook maar bij te betrekken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat bij economie niet echt een vereiste.
Cijfers op orde hebben lijkt me dan wel handig voor een econoom en dat heeft ze ook niet echt. Het hoge percentage werklozen in de noordelijke provincies is 1 van haar argumenten alleen vergeet ze daarbij wel te vermelden dat een stad als Rotterdam met meer inwoners dan de provincie Groningen 14% werklozen heeft tegen 11,5% voor Groningen als Provincie (Stad doet het iets beter).
Ook dat, verder is de economie van Nederland ook niet te vergelijken met die van China maar wellicht zijn zielloze steden waar voornamelijk goedkoop productiewerk plaatsvind haar natte droom.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:53 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik vind het ook een nogal eendimensionaal stuk. Ze kan zich blijkbaar ook niet voorstellen dat iemand die in welvaart opgroeit in Dokkum, Hoogeveen of Winschoten meer waarde hecht aan zijn vertrouwde leven in z'n geboortestreek dan aan een groeiende economie. Als je toch het vergelijk met China wil trekken, dan moet je ook beschrijven hoe weinig kansen er zijn en hoe achtergesteld het leven is op het Chinese platteland.
Ze kwam bij mij over als een zeer labiele vrouwquote:Op maandag 14 september 2015 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even een kick, omdat Heleen Mees weer in het nieuws is.
Een Vandaag had zaterdag een interview laten zien waarin ze voor het eerst sprak over de affaire met Willem Buiter: http://economie.eenvandaag.nl/tv-items/61861/heleen_mees_spreekt
Verder nog een opvallend pleidooi om noordelingen naar de grote stad te verhuizen:
http://www.volkskrant.nl/(...)grote-stad~a4140190/
Alsof iemand haar serieus neemt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:08 schreef Kaas- het volgende:
Heleen Mees haar probleem is dat ze zaken enkel vanuit economisch perspectief kan bekijken. Het is waarschijnlijk waar dat we gemiddeld genomen een fractie van een procentje rijker zouden zijn als we allemaal in de stad zouden leven (al is dat in Nederland nu al praktisch het geval), maar je gaat de plattelanders uit de drie noordelijke provincies voor geen goud daarvandaan krijgen. En terecht. Die vinden het heerlijk om daar te wonen en dat kan gewoon lekker zo blijven.
Meldtquote:Op maandag 29 januari 2018 13:21 schreef riazop het volgende:
Denk dat het gewoon tijd is dat ze weer eens goed gebeft wordt
dildogatequote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Heleen Mees is gewoon een seksueel roofdier, klaar. ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |