Als bovenstaand verhaal klopt lijkt het er meer op dat hij enerzijds (al dan niet gedwongen door zijn vrouw) met de affaire op wilde houden om zijn huwelijk overeind te houden en anderzijds wat moeite had met het contact verbreken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:03 schreef computergirl het volgende:
misschien per ongeluk? Mees kan zelf een invite gestuurd hebben.
Hij krijgt ongetwijfeld een heleboel invites in zijn inbox, als je die gedachteloos accepteert met klik-klik-klik kan dat gebeuren.
LinkedIn is ook niet echt een omgeving waar je lekker met je lover contact gaat houden
Zou daar ook sexueel getint emailverkeer mee bestaan, van Heleen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe is het trouwens met die loodgieter?
Vreemde definitie van een 'sterke vrouw'!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef Metaan het volgende:
maar een echt sterke vrouw wordt niet verliefd
Heel vreemd inderdaad. Menselijke gevoelens niet willen/kunnen toelaten is 'sterk'?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef mane het volgende:
[..]
Vreemde definitie van een 'sterke vrouw'!
hij heeft het over dergelijke gevoelens toelaten in een dergelijke verhouding, niet over het niet toelaten van die gevoelens in het algemeen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Heel vreemd inderdaad. Menselijke gevoelens niet willen/kunnen toelaten is 'sterk'?
nee, gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:52 schreef poemojn het volgende:
Kun je LinkedIn automatisch uitnodigingen laten sturen naar al je bijv Gmail-contacten?
Dat is niet de dame waar ik over sprak.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:23 schreef Hexagon het volgende:
Ook van een jaarclubgenote. Is dat diegene die jij kende DS4?
Ik denk dat het een gevalletje schone schijn was. Een soort toneelstuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf het toch een apart verhaal vinden. Heb haar altijd wel bewonderd en was het wel eens met veel van haar uitspraken. Hoe je dan ineens je zo kunt verlagen en ook niet eens 5.000 dollar borg kunt betalen is mij echt een raadsel.
Hoezo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gevalletje schone schijn was
Ze deed al die tijd alsof ze de powervrouw was die van niemand afhankelijk was en alles goed voor elkaar had. Nu dit lijk uit de kast is komen vallen zien we dat het toch allemaal wat minder rooskleurig was.quote:
Oke, ik dacht dat je opmerking betrekking had op de borgsom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze deed al die tijd alsof ze de powervrouw was die van niemand afhankelijk was en alles goed voor elkaar had. Nu dit lijk uit de kast is komen vallen zien we dat het toch allemaal wat minder rooskleurig was.
Ach het zal allemaal wel grotendeels kloppen maar ik denk dat de feiten in haar verhaaltjes een beetje opgepoetst werden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik had toch wel het idee dat ze het echt goed voor elkaar had toen ze bij Ernst & Young zat, denk niet dat dat schone schijn was.
Niet, die laat ze links liggen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:34 schreef Metaan het volgende:
Hoe bedankt een powervrouw een loodgieter eigenlijk?
Nee, qua werkvergunning kun je dat ook vergeten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gevalletje schone schijn was. Een soort toneelstuk.
Neem bijvoorbeeld dat verhaal van haar dat ze op de bonnefooi naar New York ging en met een telefoontje naar Ernst & Young daar even aan de slag kon. Daar geloof ik dus echt geen ene jota van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |