Feministen tellen niet mee.quote:
The eagle has landed, repeat, the eagle has landed.quote:
BAAS IN EIGEN BUIKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Op de bres voor lagere cosmeticaprijzen.
Daar heb ik geen partij in. Ik sprak Rave alleen aan op zijn God complex en m.k op het feit dat zonder de Natres de eindoefening van lumbl niet mogelijk was geweest.quote:
JA, GA LEKKER DOOR! GEK! HET BOEIT ME GEEN REET!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen partij in. Ik sprak Rave alleen aan op zijn God complex en m.k op het feit dat zonder de Natres de eindoefening van lumbl niet mogelijk was geweest.
En helpt het?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met je tieten protesteren tegen seksisme.
NOU ZEG WAT EEN ONVERSCHILLIGHEID OPEENS HOOR NU IK WEERWOORD GEEF!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JA, GA LEKKER DOOR! GEK! HET BOEIT ME GEEN REET!
Rot op man, kan prima zonder de natres, alleen jullie zijn lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..] en m.k op het feit dat zonder de Natres de eindoefening van lumbl niet mogelijk was geweest.
HOUD TOCH JE WAFFEL, MAFKEESquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
NOU ZEG WAT EEN ONVERSCHILLIGHEID OPEENS HOOR NU IK WEERWOORD GEEF!
Fuck de UN, nooit meer dat ik die blauwe baret draag op reuniesquote:
Tetten zijn altijd goed, mits echt en geen siliconen!!!quote:
Oh hai, ik heb Brigade-Generaal Nico Geerts aan de lijn voor je. Wat? Oh ok. Ja, hij zegt dat je uit je nek lultquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Rot op man, kan prima zonder de natres, alleen jullie zijn lekker goedkoop.
Veel negatieve reacties gekregen dan of wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fuck de UN, nooit meer dat ik die blauwe baret draag op reunies
nope. wel mijn eigen errvaringen met de UN.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Veel negatieve reacties gekregen dan of wat?
Ah zo. Ja, daar kan ik wel in komen. Bovendien is rood ook veel mooier!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nope. wel mijn eigen errvaringen met de UN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, daar kan ik wel in komen. Bovendien is rood ook veel mooier!![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
en m.k op het feit dat zonder de Natres de eindoefening van lumbl niet mogelijk was geweest.
Die van mij zijn puur natuur.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tetten zijn altijd goed, mits echt en geen siliconen!!!
Je mag al blij zijn als die badkuip in je andere post überhaupt nog wel wat wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe gaaf zou dit zijn?
[ http://img695.imageshack.us/img695/3962/hrmskortenaer.png (copy/paste deze link) ]
Laat mij lekker dromen over een carrierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn als die badkuip in je andere post überhaupt nog wel wat wordt.Bovendien zou een paar extra fregatten meer waard zijn dan een LHD waar toch geen genoeg helikopters voor zijn en we ook niet over de juiste straaljagers beschikken.
Natres was oefenvijand en fakkelwacht op cemetery. Dus zonder ons was het kennelijk niet gelukt. Als ze genoeg poen hadden om rond te strooien dan hadden ze wel hun eigen lui gebruikt. Hebben ze niet gedaan, zij vroegen ons. Wat is er onduidelijk aan dat wij in deze opzet dus essentieel waren? Maar je mag natuurlijk ook best doorgaan met horen wat je wil horen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]![]()
Doe je nou niet belangrijker voor dan je bent, want je gaf zelf al aan dat het puur rondjes rijden was en verder weinig spannends. Inderdaad dus een goedkope oplossing uit een ander potje.
Het gaat mij om het feit dat je in staat bent om tegen zo'n aardbei 'Ey, dankzij mij heb jij die baret op je klus' te zeggen. Zo zal het (hopelijk) niet zijn, maar die indruk wek je hier wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natres was oefenvijand en fakkelwacht op cemetery. Dus zonder ons was het kennelijk niet gelukt. Als ze genoeg poen hadden om rond te strooien dan hadden ze wel hun eigen lui gebruikt. Hebben ze niet gedaan, zij vroegen ons. Wat is er onduidelijk aan dat wij in deze opzet dus essentieel waren? Maar je mag natuurlijk ook best doorgaan met horen wat je wil horen.
Ga lekker ergens anders heen met je natte dromenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat mij lekker dromen over een carrier
Je zegt het al: zo is het inderdaad niet. Die lui hebben het helemaal zelf gedaan. Ik zei alleen dat zonder de Natres er geen eindoefening in deze hoedanigheid was geweest. Hebben ze het geld en/of de manschappen niet voor. Dus dan hadden ze op bomen lopen knallenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat je in staat bent om tegen zo'n aardbei 'Ey, dankzij mij heb jij die baret op je klus' te zeggen. Zo zal het (hopelijk) niet zijn, maar die indruk wek je hier wel.
Je herhaalt nu alleen wat wij zeggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natres was oefenvijand en fakkelwacht op cemetery. Dus zonder ons was het kennelijk niet gelukt. Als ze genoeg poen hadden om rond te strooien dan hadden ze wel hun eigen lui gebruikt. Hebben ze niet gedaan, zij vroegen ons. Wat is er onduidelijk aan dat wij in deze opzet dus essentieel waren? Maar je mag natuurlijk ook best doorgaan met horen wat je wil horen.
Ik wil eerst een matige paint van je zien, dan bepalen we of je artistiek bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Eerst was het nog kunst, dacht ik eindelijk dat ik artistiek was
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lezen en redeneren is kennelijk niet voor iedereen weggelegd.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh hai, ik heb Brigade-Generaal Nico Geerts aan de lijn voor je. Wat? Oh ok. Ja, hij zegt dat je uit je nek lult
Ja, hij had beloofd dat als ik in mijn nakie een peloton luchtmobielers zou trotseren ik een massage van hem kreeg.quote:
Die jongens zullen wel voor het leven getekend zijn nuquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, hij had beloofd dat als ik in mijn nakie een peloton luchtmobielers zou trotseren ik een massage van hem kreeg.
Long time no see, how's life?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef EllaN het volgende:
Ik wil ook best iemand even over de bol aaien.
Ook ik ben de beroerdste niet.
<3
Ik denk/vermoed dus dat wij niet per se een goedkoop alternatief zijn (wat we natuurlijk in principe wel zijn), maar dat zij het gewoon qua manschappen niet redden om daarvan een deel oefenvijand te laten spelen en daarom dus ons hebben gevraagd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef Rave_NL het volgende:
Maar goed, blijkbaar heb ik toch echt moeite met lezen.
Jij bent oefenvijand geweest voor de eindoefening voor de nieuwe lichting LMB, waarvoor hulde.
Jij gaf zelf aan dat het weinig voorstelde.
Iemand gaf aan dat het komt uit financiële overwegingen dat ze jullie gebruikten omdat jullie goedkoper zijn (al denk ik zelf dat het ook komt zodat jullie aan jullie uren komen.)
Waarom ga je er dan zo prat op dat je een essentiële schakel bent, terwijl je zelf aangeeft dat je een goedkoop alternatief bent?
Als je een schouderklopje wilt of een aai over je bol ben ik echt niet de beroerdste hoor.
Behalve misschien een aai over m'n bol van EllaNquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef EllaN het volgende:
Ik wil ook best iemand even over de bol aaien.
Ook ik ben de beroerdste niet.
<3
Uitstekend verwoord.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef Rave_NL het volgende:
Maar goed, blijkbaar heb ik toch echt moeite met lezen.
Jij bent oefenvijand geweest voor de eindoefening voor de nieuwe lichting LMB, waarvoor hulde.
Jij gaf zelf aan dat het weinig voorstelde.
Iemand gaf aan dat het komt uit financiële overwegingen dat ze jullie gebruikten omdat jullie goedkoper zijn (al denk ik zelf dat het ook komt zodat jullie aan jullie uren komen.)
Waarom ga je er dan zo prat op dat je een essentiële schakel bent, terwijl je zelf aangeeft dat je een goedkoop alternatief bent?
Als je een schouderklopje wilt of een aai over je bol ben ik echt niet de beroerdste hoor.
Heb ik eindelijk een aai over mijn muizenbolletje van EllaN gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef EllaN het volgende:
Aai over de bol voor iedereen!
Ik ben dronken en heb heel de discussie gemist. Voor de deuidelijkheid.
Sam vind dat zonder hem er geen KL zou zijn... basicallyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:02 schreef EllaN het volgende:
Aai over de bol voor iedereen!
Ik ben dronken en heb heel de discussie gemist. Voor de deuidelijkheid.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik ben heeeeel even de deur uit, en jullie zitten alweer te lullen als een stel ouwe wijven
En waar is Jitz?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:10 schreef Royyy het volgende:
Fortress 'gekocht', is de hele film in het Russisch nagesynchroniseerd...
Heuj, ik ben de seksmeester van Sammie, ken je vast wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:11 schreef EllaN het volgende:
Hoi Aapsoldaat, wij kennen elkaar nog niet. Ik ven Ellan
.
Kijk, hier kunnen we wat mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk/vermoed dus dat wij niet per se een goedkoop alternatief zijn (wat we natuurlijk in principe wel zijn), maar dat zij het gewoon qua manschappen niet redden om daarvan een deel oefenvijand te laten spelen en daarom dus ons hebben gevraagd.
Daarom de constatering dat wij als oefenvijand/fakkelwacht een in deze opzet essentieel onderdeel zijn van de eindoefening van lumbl. Om mijn visie nog maar eens samen te vatten: ik vermoed dat ze geen mensen konden missen en daarom ons hebben gebeld.
Alleen mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef EllaN het volgende:
Ai, hoeveel seksmeesters heeft hij wel niet?!
Poepverhaal, dit zijn steunverleningen die niet mee tellen bij de Natres als oefendagen. O&T uren worden al lang van te voren vastgelegd, en die moeten inderdaad een aantal uur halen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Rave_NL het volgende:
Tel daarbij het feit dat jullie een vast aantal manoefendagen per jaar moeten maken, dan is 1+1 2.
Ja een prostaat massage van de Brigade Bubba.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg hem dat hij me nog een massage had beloofd en vraag of ik die nog ga krijgen.
Roep de LMB die kunnen ze wel terug krijgen naar de vlindertuinquote:
Alleen Esses en Aapsoldaat. Maar we wisselen de rollen continu afquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef EllaN het volgende:
Ai, hoeveel seksmeesters heeft hij wel niet?!
Als ze maar oprotten uit mijn buikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Roep de LMB die kunnen ze wel terug krijgen naar de vlindertuin
Echt, eerlijk waar, wat een testosteron gehalte hier weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
En thans wordt met de inbreng van Schild mijn hypothese alleen maar verstevigd en genuanceerd.
Rave, als je nou niet zo ongenuanceerd fel gereageerd had in het begin (lees: achterlijk), dan zou je met die laatste post van je denken dat je een prima, intelligente kerel bent.
Vlinders in je buik? Auch....quote:
Ja, tot kwart over 4 's middags. Dan leggen ze de eindoefening stil tot half 8 's ochtends?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Schild het volgende:
Natres inzet is altijd duurder dan beroeps. Die beroeps worden eind van de maand toch al betaald.
Nogmaals, het gaat de brigade ook om de manoefendagen. En dat deze niet meetelt voor de Natres betekend niet dat de beroeps hun manoefendagen tegenwoordig moeten afwegen en prioriteiten moeten stellen om hun operationele inzetbaarheid te kunnen waarborgen.quote:Bij steunverlenings aanvragen gaan deze altijd eerst na de brigade, als hun het niet vol krijgen dan mag als sluitstuk de Natres kijken of ze de gaten gevuld krijgen.
Nee er zijn twee nieuwequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeker dat meisje van werk met de leeftijd die je verkeerd had ingeschat.
Inderdaad, laat ze maar eens zien wie hier nou echt de grootste piemel heeft, Mary !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt, eerlijk waar, wat een testosteron gehalte hier weer.
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ze maar eens zien wie hier nou echt de grootste piemel heeft, Mary !
uh neequote:
18 is niet een grensquote:
Kijken mag altijdquote:
Volgende hier?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor.![]()
In ander nieuws, een mooi stukje nostalgie, hier heb ik Sammie zijn eerste SM les gegeven.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |