Als je van blond tegen blond houdtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Bleef dan ook 0-0.
Nu Zweden-Denemarken, iig niet erg om te kijken.
No shit.quote:
Ik vind het ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Is toch ook niet om aan te zien. Een gemiddelde mannen vijfdeklasser zou hier nog van winnen.
Olivia Kahn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef marcodej het volgende:
Angerer is de halfbroer van Oliver Kahn.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef TheVulture het volgende:
die blonde duitse die net die corner weggaf zag er goed uit
Ja, met Claudia van den Heiligenberg. Vraag me niet hoe ik dit weet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Die rechtsback van Oranje, Bito geloof ik, is toch ooit beschuldigd door Vera Pauw van een lesbische affaire
8-0 ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:31 schreef marcodej het volgende:
Ik ben benieuwd wat dit Duitsland doet tegen een goede hoofdklasser.
Vind ik ook. Denk alleen niet dat het 90 minuten gaat lukken.quote:
Dat wel maar Nederland heeft ook zeker wat momentjes van gevaar...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Kijk heel even tijdens reclame, Duitse dames beter? Van wat ik deze paar minuten zie?
Al was dit wel een goeie kans voor de Duitsers.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel maar Nederland heeft ook zeker wat momentjes van gevaar...
Nou en?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er serieus mensen die dit leuk vinden? Ik bedoel, dit niveau kun je bij de plaatselijke amateurclub bij de A1 ook wel zien,
Sterker nog. Dit oranje oefent wel eens tegen juniorenteams (jongens). Ook dat verliezen ze dik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er serieus mensen die dit leuk vinden? Ik bedoel, dit niveau kun je bij de plaatselijke amateurclub bij de A1 ook wel zien,
Zat vroeger bij een dame van Oranje in het team in de D1, daarna ging ze naar een vrouwenteam van Twente.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog. Dit oranje oefent wel eens tegen juniorenteams (jongens). Ook dat verliezen ze dik.
Dit is een serieuze vraag?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is écht slecht
Hoe kan dat verschil nou weer zo groot zijn?
Ik kijk het zelden, maar het valt me reuze mee wat ik net zag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Ik zie wel vooruitgang anders, laatste keer dat ik keek was het trager, slechtere aannames, passing etc. Maarja het vrouwenvoetbal is ook nog volop in ontwikkeling. Nederlands profvoetbal voor vrouwen is er ook nog niet zo lang.
Dat is niet het A-elftal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog. Dit oranje oefent wel eens tegen juniorenteams (jongens). Ook dat verliezen ze dik.
Bestaat nog steeds niet in feite. De dames die in de BeNeLeague spelen krijgen een onkosten vergoeding en moeten er nog bijwerken om rond te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Ik zie wel vooruitgang anders, laatste keer dat ik keek was het trager, slechtere aannames, passing etc. Maarja het vrouwenvoetbal is ook nog volop in ontwikkeling. Nederlands profvoetbal voor vrouwen is er ook nog niet zo lang.
Je kunt zelf niet bedenken dat onder anderequote:
Ja maar zó groot had ik het verschil niet verwacht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt zelf niet bedenken dat onder andere
- Het vrouwen zijn, die fysiek minder snel en sterk zijn
- Deze vrouwen niet itt tot mannelijke profs al vanaf jongs af aan professionele training hebben genoten.
- Het vrouwenvoetbal pas recentelijk is geprofessionaliseerd, maar nog lang niet zo ver als bij de mannen.
- Er veel minder geld in wordt gestopt
- enzovoort.
In het tennis slaat de nummer laatst van de mannen de nummer 1 bij de vrouwen er ook gewoon keihard af. Simpele logica. De mindere sekse.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar zó groot had ik het verschil niet verwacht.
Is dat echt zo of denk je dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In het tennis slaat de nummer laatst van de mannen de nummer 1 bij de vrouwen er ook gewoon keihard af. Simpele logica. De mindere sekse.
Dat denk ik niet, Williams is al ziwat een halve man.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In het tennis slaat de nummer laatst van de mannen de nummer 1 bij de vrouwen er ook gewoon keihard af. Simpele logica. De mindere sekse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Sexes_(tennis)quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Williams is al ziwat een halve man.
Dat was toch niet de nummer laatst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Sexes_(tennis)
Dat was wel in 1998, maar ik denk niet dat ze nu wel wonderen zou kunnen verrichten.
Ik heb hem gemist, wat zei die?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Maakte Jack nu een 40-45 grapje of hoorde ik het verkeerd
Iets over de tweede 40-45 minutenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist, wat zei die?
Was wel echt grappig danquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets over de tweede 40-45 minuten
Klopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een jaloerse boerin.
Nu zitten ze nog steeds op andere sporten. Er zijn er wel meer gaan voetballen, maar er voetballen wel echt véél meer jongens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Had me toch wel wat geleken, voetballen, maar vroeger was dat nog niet zo voor dames.
Klopt. Maar vroeger zag je het echt zelden, al deden we het op school wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu zitten ze nog steeds op andere sporten. Er zijn er wel meer gaan voetballen, maar er voetballen wel echt véél meer jongens.
Wat deden vrouwen vroeger dan? Volleybal of zo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Maar vroeger zag je het echt zelden, al deden we het op school wel.
Geen idee, ik was niet zo sportiefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat deden vrouwen vroeger dan? Volleybal of zo?
Inderdaad, al is ie iets minder beladenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Die had erin gemoeten, kans zoals Robben.
Pas over 29 minuten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Nederland wordt beter... dan zal ie zo wel voor Duitsland vallen
Die gaan echt heel laf winnen met een gigantische kutgoal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Nederland wordt beter... dan zal ie zo wel voor Duitsland vallen
Het was ook een totale verrassing toen ik zojuist waarnam dat er al meerdere posts in dit topic waren geplaatst. Ik dacht dat het hooguit 5 reacties in de trant van '":')" en "vrouwenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vroeger waren meisjes gewoon meisjes en die gingen niet onder voetbal, was het maar weer vroeger want mijn nichtje gaat ook voetballen in plaats van turnen of volleyballen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Had me toch wel wat geleken, voetballen, maar vroeger was dat nog niet zo voor dames.
Ik was nooit zo een meisje, al voetbalde ik dan niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Nober het volgende:
Vroeger waren meisjes gewoon meisjes en die ging niet onder voetbal, was het maar weer vroeger want mijn nichtje gaat ook voetballen in plaats van turnen of volleyballen.
Meid toch, het is wat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:53 schreef Nober het volgende:
Vroeger waren meisjes gewoon meisjes en die ging niet onder voetbal, was het maar weer vroeger want mijn nichtje gaat ook voetballen in plaats van turnen of volleyballen.
Epkequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk inderdaad, je gaat als man ook niet turnen, dat doe je gewoon niet!
Denk ik altijd bij het vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Kom kom niet tevreden zijn met 0-0, gewoon eentje inprikken nu.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan schakel ik wel over naar Rtl7.
Denk ik bij mannenvoetbal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk ik altijd bij het vrouwenvoetbal.
Er zitten volgens mij zelfs profs bij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
Toch wel aandoenlijk hoe serieus ze het zelf nemen.
Hij weet zich geen rol binnen het systeem te geven, en wordt de aan duwer van een gewelddadige opstand/revolutie?quote:
ALsof ik nog weet hoe het verhaal gingquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij weet zich geen rol binnen het systeem te geven, en wordt de aan duwer van een gewelddadige opstand/revolutie?
Volgens mij pakte ze gewoon misquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Tornadovis het volgende:
Geurts...die hier moet komen, met 2 vuisten...
Als ik het me goed herinner is hij de hele film bezig te ontsnappen uit die gevangenis.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij weet zich geen rol binnen het systeem te geven, en wordt de aan duwer van een gewelddadige opstand/revolutie?
Je mist wat hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ALsof ik nog weet hoe het verhaal gingIk kijk dat soort films voor de aktie. Ik herkende hem aan de titel.
Dan is er nog genoeg ruimte over voor een sequel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is hij de hele film bezig te ontsnappen uit die gevangenis.
Bij mannen kan je het voetbal noemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kijken vrouwen dus ook naar mannenvoetbal
Het niveau is al zoveel beter als toen in 2009 ze de halve finales haaldenquote:
Behalve Alors danquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kijken vrouwen dus ook naar mannenvoetbal
Volgens mij liggen die meer op het veld te janken hoor, maar goedquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij mannen kan je het voetbal noemen
Melis en Van de Ven zijn prof in Zweden, maar daar is damesvoetbal ook gewoon een grote sport. Competitiewedstrijden live op tv, veel media-aandacht, veel meer toeschouwers. Niet te vergelijken met NL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij zelfs profs bij.
Dit heet ook voetbal hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij mannen kan je het voetbal noemen
quote:
Discriminatie. Alsof een vrouw geen homo zou kunnen zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef alors het volgende:
[..]ik was toch homo? Dan zou ik ook mannenkonten kijken hoor.
Ja dat zeg ik bij de mannen ook altijd: waar zijn de korte broekjes gebleven die ze vroeger aanhaddenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Snap alleen niet waarom ze geen rokjes en strakke shirtjes aan hebben. Is voor vrouwen toch veel fijner.
Het schijnt dat ze zelfs een eigen topic hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Discriminatie. Alsof een vrouw geen homo zou kunnen zijn
Die outfits kunnen veel beter ja...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Snap alleen niet waarom ze geen rokjes en strakke shirtjes aan hebben. Is voor vrouwen toch veel fijner.
Die korte broekjes waardoor ze met hun balzak over het veld aan het sjokken waren?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik bij de mannen ook altijd: waar zijn de korte broekjes gebleven die ze vroeger aanhadden
Laten we daar eens massaal om opheldering vragen, kunnen ze vast waarderen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze zelfs een eigen topic hebben.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die korte broekjes waardoor ze met hun balzak over het veld aan het sjokken waren?
Wordt je balzak langer van een korte broek?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die korte broekjes waardoor ze met hun balzak over het veld aan het sjokken waren?
Jouw usernamequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Duitsland maakt uiteraard nog snel een goal
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Laten we daar eens massaal om opheldering vragen, kunnen ze vast waarderen.
Is vooral een mode dingentje van die tijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Wordt je balzak langer van een korte broek?
Hangballen waren in vroeger? Dacht het niet jonguh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is vooral een mode dingentje van die tijd.
Nick Manning heeft ook hangbalen, dus een beetje respect mag wel. Ook ik zit met regelmatig op wat extra zitvlees.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hangballen waren in vroeger? Dacht het niet jonguh.
Jij bent dikquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nick Manning heeft ook hangbalen, dus een beetje respect mag wel. Ook ik zit met regelmatig op wat extra zitvlees.
Nee, anders had ik wel over dikscriminatie gesprokenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent dikAl heb ik ook aardig wat zitvlees, maar geen extra gelukkig.
Ja zekerquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima eerste resultaat van Nederland
Dat is les één op Fok!. Altijd ontopic afsluiten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zekerOm het waar weer on topic te brengen.
Was heel jammer, maar ook wel een beetje knullig helaas. Toch wel leuk om dit een beetje te volgen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is les één op Fok!. Altijd ontopic afsluiten.
Zonde dat de laatste kans er niet inging. Dat had ze toch heel anders aan het toernooi laten beginnen.
Vies dik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel over dikscriminatie gesproken![]()
Prima eerste resultaat van Nederland
Mijn 'handicap' staat biologische kinderen tenminste niet in de wegquote:
Er gaan er toch 8 door van de 12? Gewoon even winnen van IJsland en je bent in de kwartfinale, denk ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Noorwegen en IJsland zijn ook goeie landen... ze mogen vooral niet denken dat ze er al zijn nu
jup. maar als je 3e wordt moet je wel afwachten wat er in de andere poule's gebeurt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaan er toch 8 door van de 12? Gewoon even winnen van IJsland en je bent in de kwartfinale, denk ik.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)t-Oranje-gezet.dhtmlquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Die rechtsback van Oranje, Bito geloof ik, is toch ooit beschuldigd door Vera Pauw van een lesbische affaire
twitter:ZDF twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 09:04:04Gestern Abend waren 6,01 Mio. Zuschauer beim EM Spiel der @DFB_Frauen dabei. Das entspricht 21,8 % Marktanteil. #em2013 reageer retweet
die eigen doelpunt van de keepsterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Spanje wint van Engeland diep in blessuretijd. Vermakelijke wedstrijd was het
het wordt georganiseerd door de UEFA dus het zal er toch mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:18 schreef fanneke het volgende:
Waarom staat dit topic in VBL?
Wat die wijven doen heeft niks met voetbal te maken.
Ik heb er ook 1 en vind me nou niet echt ordinairquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon straks om zes uur op Nederland 1
jammer dat Praatjesmaker van Jochem van Gelder komt te vervallenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent zelf een praatjesmaker.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat Praatjesmaker van Jochem van Gelder komt te vervallen
De tour, Fishing mania en dan ook dit nog, wat een topsport op 1 dag.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch heb ik het gevoel Sierd de Vos vandaag te hebben teleurgesteld.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De tour, Fishing mania en dan ook dit nog, wat een topsport op 1 dag.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De tour, Fishing mania en dan ook dit nog, wat een topsport op 1 dag.
Is die vijver nou nog niet leeg?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]Topdagje inderdaad. De vismannen zijn nog bezig trouwens.
Dat zou best nog wel eens kunnen, het zal Sierd niet gebeuren dat hij onvoorbereid aan een wedstrijd deelneemt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel Sierd de Vos vandaag te hebben teleurgesteld.
Dat vind ik ook vreselijk. Maar dat is in Amerika bij hun sporten net zo erg.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:51 schreef alors het volgende:
Die meiden komen tenminste normaal de bus uit, ipv allemaal met koptelefoons op hun kop en een stoïcijnse blik
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat alle vrouwen in Noorwegen knap waren.
1-0 voor Nederland wat dat betreft.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:58 schreef alors het volgende:
[..]ik zat al te wachten op teleurgestelde heren.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
In die uitshirts komen de tetters wel beter naar voren.
Oordoppen met hiphop muziek.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:51 schreef alors het volgende:
Die meiden komen tenminste normaal de bus uit, ipv allemaal met koptelefoons op hun kop en een stoïcijnse blik
Als je er niets van verwacht, valt het mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:12 schreef Fargo het volgende:
Ik durf nog niet echt in te schakelen. Hoe is het niveau?
Gister RKC gezien tegen Ajax dit is beter.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:12 schreef Fargo het volgende:
Ik durf nog niet echt in te schakelen. Hoe is het niveau?
Wie is dat ? Ik heb de vader van Melis nog zien voetballen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Zo die aanvoerster van Nederland speelt slecht.
Viel mij dus ook al op.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Zo die aanvoerster van Nederland speelt slecht.
Dubbele schaar.quote:
Koster.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dat ? Ik heb de vader van Melis nog zien voetballen.
Is denk ik van mijn leeftijd.
Met dat korte blonde pittige kapsel.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dat ? Ik heb de vader van Melis nog zien voetballen.
Is denk ik van mijn leeftijd.
Lesbienne dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met dat korte blonde pittige kapsel.
Aziatische voorouders ?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:28 schreef Paul het volgende:
VBL / Het schattige Anouk Hoogendijk-fantopic #2
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZekerKnap de 2 verdedigers ontwijkt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZekerKnap de 2 verdedigers ontwijkt.
Bedoel je Anouk?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:42 schreef PSV1990- het volgende:
hahahahaah die kopbal
...die rechtsbuiten( nummer 11) van NL is wel lekker
Die heeft 6, Martens 11.quote:
Behoorlijk ja.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:49 schreef Fargo het volgende:
De eerste helft even evalueren zo dadelijk in de studio! Benieuwd wat de experts er van vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |