Als je van blond tegen blond houdtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Bleef dan ook 0-0.
Nu Zweden-Denemarken, iig niet erg om te kijken.
No shit.quote:
Ik vind het ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
No shit.
Is toch ook niet om aan te zien. Een gemiddelde mannen vijfdeklasser zou hier nog van winnen.
Olivia Kahn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef marcodej het volgende:
Angerer is de halfbroer van Oliver Kahn.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef TheVulture het volgende:
die blonde duitse die net die corner weggaf zag er goed uit
Ja, met Claudia van den Heiligenberg. Vraag me niet hoe ik dit weet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Die rechtsback van Oranje, Bito geloof ik, is toch ooit beschuldigd door Vera Pauw van een lesbische affaire
8-0 ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:31 schreef marcodej het volgende:
Ik ben benieuwd wat dit Duitsland doet tegen een goede hoofdklasser.
Vind ik ook. Denk alleen niet dat het 90 minuten gaat lukken.quote:
Dat wel maar Nederland heeft ook zeker wat momentjes van gevaar...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Kijk heel even tijdens reclame, Duitse dames beter? Van wat ik deze paar minuten zie?
Al was dit wel een goeie kans voor de Duitsers.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel maar Nederland heeft ook zeker wat momentjes van gevaar...
Nou en?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er serieus mensen die dit leuk vinden? Ik bedoel, dit niveau kun je bij de plaatselijke amateurclub bij de A1 ook wel zien,
Sterker nog. Dit oranje oefent wel eens tegen juniorenteams (jongens). Ook dat verliezen ze dik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er serieus mensen die dit leuk vinden? Ik bedoel, dit niveau kun je bij de plaatselijke amateurclub bij de A1 ook wel zien,
Zat vroeger bij een dame van Oranje in het team in de D1, daarna ging ze naar een vrouwenteam van Twente.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog. Dit oranje oefent wel eens tegen juniorenteams (jongens). Ook dat verliezen ze dik.
Dit is een serieuze vraag?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is écht slecht
Hoe kan dat verschil nou weer zo groot zijn?
Ik kijk het zelden, maar het valt me reuze mee wat ik net zag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Ik zie wel vooruitgang anders, laatste keer dat ik keek was het trager, slechtere aannames, passing etc. Maarja het vrouwenvoetbal is ook nog volop in ontwikkeling. Nederlands profvoetbal voor vrouwen is er ook nog niet zo lang.
Dat is niet het A-elftal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog. Dit oranje oefent wel eens tegen juniorenteams (jongens). Ook dat verliezen ze dik.
Bestaat nog steeds niet in feite. De dames die in de BeNeLeague spelen krijgen een onkosten vergoeding en moeten er nog bijwerken om rond te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Ik zie wel vooruitgang anders, laatste keer dat ik keek was het trager, slechtere aannames, passing etc. Maarja het vrouwenvoetbal is ook nog volop in ontwikkeling. Nederlands profvoetbal voor vrouwen is er ook nog niet zo lang.
Je kunt zelf niet bedenken dat onder anderequote:
Ja maar zó groot had ik het verschil niet verwacht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt zelf niet bedenken dat onder andere
- Het vrouwen zijn, die fysiek minder snel en sterk zijn
- Deze vrouwen niet itt tot mannelijke profs al vanaf jongs af aan professionele training hebben genoten.
- Het vrouwenvoetbal pas recentelijk is geprofessionaliseerd, maar nog lang niet zo ver als bij de mannen.
- Er veel minder geld in wordt gestopt
- enzovoort.
In het tennis slaat de nummer laatst van de mannen de nummer 1 bij de vrouwen er ook gewoon keihard af. Simpele logica. De mindere sekse.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar zó groot had ik het verschil niet verwacht.
Is dat echt zo of denk je dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In het tennis slaat de nummer laatst van de mannen de nummer 1 bij de vrouwen er ook gewoon keihard af. Simpele logica. De mindere sekse.
Dat denk ik niet, Williams is al ziwat een halve man.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In het tennis slaat de nummer laatst van de mannen de nummer 1 bij de vrouwen er ook gewoon keihard af. Simpele logica. De mindere sekse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Sexes_(tennis)quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Williams is al ziwat een halve man.
Dat was toch niet de nummer laatst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Sexes_(tennis)
Dat was wel in 1998, maar ik denk niet dat ze nu wel wonderen zou kunnen verrichten.
Ik heb hem gemist, wat zei die?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Maakte Jack nu een 40-45 grapje of hoorde ik het verkeerd
Iets over de tweede 40-45 minutenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist, wat zei die?
Was wel echt grappig danquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets over de tweede 40-45 minuten
Klopt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een jaloerse boerin.
Nu zitten ze nog steeds op andere sporten. Er zijn er wel meer gaan voetballen, maar er voetballen wel echt véél meer jongens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Had me toch wel wat geleken, voetballen, maar vroeger was dat nog niet zo voor dames.
Klopt. Maar vroeger zag je het echt zelden, al deden we het op school wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu zitten ze nog steeds op andere sporten. Er zijn er wel meer gaan voetballen, maar er voetballen wel echt véél meer jongens.
Wat deden vrouwen vroeger dan? Volleybal of zo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Maar vroeger zag je het echt zelden, al deden we het op school wel.
Geen idee, ik was niet zo sportiefquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat deden vrouwen vroeger dan? Volleybal of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |