GC / stekker eruit bij Friso?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef dotKoen het volgende:
Hoe vaak zou ik moeten zeggen dat er geen stekker was die eruit getrokken kon worden?
dat is een oude foto he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef speknek het volgende:
Mijn werkgever was er snel bij. Hadden vast een koningshuisliefhebber.
[ afbeelding ]
Die werkgever van je staat in dat vijvertje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij iets in computergames deed, heb volgens mij van jou nog een blog over je dissertatie in Japan gelezen...?quote:
O, sorry, dacht een ministerie te herkennen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:33 schreef speknek het volgende:
Ja maar die blog is langgeleden (wel nog steeds iets met computergames). Dit is de TU Eindhoven.
Het klopt alleen niet, Friso was geen lid meer van het koninklijk huis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:11 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geld wordt door RTL geïncasseerd idd... Handel is handel?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
ROFL @ die types die een betaald SMSje sturen naar RTL Boulevard om hun condoleances te uiten
Prince is in Amsterdam toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat ze weer iemand vind.
Dat moet haast wel zoiets zijn. Ik denk ook dat dat de reden is waarom hij naar NL is gekomen. In England gaat stoppen van de behandeling niet zomaar, daar moet eerst een zitting aan vooraf gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:20 schreef dotKoen het volgende:
Of hij heeft gewoon een pneumonie opgelopen en is daaraan overleden. Als je een pneumonie niet behandeld is dat geen 'passieve euthanasie', volgens gangbare definities is euthanasie altijd actief, maar het staken of niet starten van behandeling.
Hoe dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Een beademingsmachine werkt toch niet via een stekker? Of wel?
Mechanisch dacht ik...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:14 schreef June. het volgende:
[..]
Hoe dan?Natuurlijk wel. Maar hij lag niet aan de beademing.
Hij werd niet beademd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
Een beademingsmachine werkt toch niet via een stekker? Of wel?
Nee, dat doen ze bij iedereen, alleen las ik Tonio van Van der Heijden en merkte wel dat mensen tegenwoordig vrij snel te horen krijgen, joh, het is nu hopeloos. Stekker d'r uit dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij werd niet beademd.
Ik ga mee met de pneumonietheorie, maar dat roep ik al een jaar.
Oh en ik zag weer de woorden "extreem lange reanimatie" voorkomen, dat dat alleen is gedaan omdat het een prins was. Het zou die mensen die dat denken goed doen iets meer over reanimaties te lezen.
Nee, daar kan ik me niet in vinden. Het onderste wordt doorgaans uit de kan gehaald. En dan nog is het aan de familie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze bij iedereen, alleen las ik Tonio van Van der Heijden en merkte wel dat mensen tegenwoordig vrij snel te horen krijgen, joh, het is nu hopeloos. Stekker d'r uit dus.
Bedankt, namens de nabestaanden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef Schurkenstaat het volgende:
Triest.
Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte met de verwerking hiervan.
Nou zeg, beetje arrogant?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik zag weer de woorden "extreem lange reanimatie" voorkomen, dat dat alleen is gedaan omdat het een prins was. Het zou die mensen die dat denken goed doen iets meer over reanimaties te lezen.
Een pneumonie of een andere complicatie kun je niet voorspellen. Je kunt wel afspreken dat je het niet meer behandeld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef Dagonet het volgende:
Dan doe je het niet als moeder en broer in het buitenland zijn.
Nou ja, heb je dat boek gelezen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik me niet in vinden. Het onderste wordt doorgaans uit de kan gehaald. En dan nog is het aan de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |