Ditquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:00 schreef Baran09 het volgende:
Ik denk niet dat ze de stekker eruit hebben getrokken, aangezien WA en Maxima met de kinderen aan het vakantie vieren zijn in Griekenland.
Als ze het van plan waren hadden ze het wel op een ander moment gedaan (of hadden WA en Maxima niet in Griekenland gezeten), denk ik.
Het koningshuis is protestants.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef vogelkooi het volgende:
katholieken En die trekken nergens de stekker uit, behalve cda enzo. maar een persoon vermoorden doen ze niet.
Het zou best kunnen tot ze op een geschikt moment gewacht hebben, tot de aftreding en abdicatie achter de rug is en alles weer in rustig vaarwater is gekomen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Nobody2.0 het volgende:
Volgens de RVD is de prins overleden aan complicaties die zijn opgetreden na een hersenbeschadiging die het gevolg was van zuurstoftekort bij zijn ski-ongeluk in Lech op 17 februari 2012.
aldus de RVD op NOS.nl.
Ikzelf ben van mening dat ze er gewoon de stekker uit getrokken hebben.
Waarom ze dat niet gelijk gedaan hebben blijft de vraag, maar ik geloof niet dat je na een paar maanden alsnog spontaan dood gaat in een veilige ziekenhuis omgeving.
Stel dat hij nu wel ''natuurlijk'' is dood gegaan, zouden ze het dan wel gezegd hebben als ze de stekker eruit hadden getrokken?
mogelijke reden voor stekker eruit: Mabel heeft een nieuwe vlam en vind scheiden in deze situatie grof?
Dat denk jij gewoon maar zomaar even?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Nobody2.0 het volgende:
Fijn dat jij dat vind, maar sowieso gaat die stekker er nooit "gewoon" even uit. Daarbij hadden ze dat dan wel gedaan op een moment dat de familie samen was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:56 schreef Nobody2.0 het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hij ademde zelfstandig, voor zover ik weet, dus dan valt er geen 'stekker' uit te trekken...
Dat deed hij toch al niet of dacht je werkelijk dat die verzorgers die er 24/7 geweest zullen zijn van de thuizorg waren?quote:
Het is geen natuurlijke dood omdat de primaire doodsoorzaak een bedelving onder lawine is, maar ben het met je eens dat een pneumonie een oorzaak zou kunnen zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef Elan het volgende:
Het was een natuurlijke dood. Ze hebben ook geen euthanasie gedaan anders zou WA en Maxima er niet voor terug hoeven komen.
Misschien een longontsteking of hartstilstand onverwachts.
heb je gelezen voordat je jezelf compleet voor lul zette met deze post?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:18 schreef XpectorNL het volgende:
Was verjaardag van Mabel toch? Hadden vast een stopcontact nodig voor de blower van het springkussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |