Dat kan, wat mij betreft staat de businesscase redelijk sterk, iets dat al die onderzoeken ook lijken aan te geven, zij het dat die - logischerwijs - nog wat kanttekeningen hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt het zo zwart-wit. Je kan ook een nieuw stadion krijgen, waar de financiering en cijfers sterker staan. Ik ben voor een nieuw stadion, maar niet voor het stadion die de directie nu wil.
Wat voor stadion wil jij dan, kleiner stadion dan in de plannen staat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Iedereen bekijkt het zo zwart-wit. Je kan ook een nieuw stadion krijgen, waar de financiering en cijfers sterker staan. Ik ben voor een nieuw stadion, maar niet voor het stadion die de directie nu wil.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:08 schreef Bombvis het volgende:
Hè, Lamprou speelt ook? Dus Lamprou, Graafland en Mulder spelen!?
Kan, ja. In ieder geval een verhoging van het aantal skyboxen. Voor mij part zet je er ook een gedeelte staanplaatsen in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor stadion wil jij dan, kleiner stadion dan in de plannen staat?
Staanplaatsen mogen niet meer i.v.m. de veiligheidseisen van de KNVB.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan, ja. In ieder geval een verhoging van het aantal skyboxen. Voor mij part zet je er ook een gedeelte staanplaatsen in.
En geen dak. Dat scheelt al zo'n 80 miljoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan, ja. In ieder geval een verhoging van het aantal skyboxen. Voor mij part zet je er ook een gedeelte staanplaatsen in.
Staanplaatsen mogen van de UEFA niet. KNVB wel, volgens mij gaat GAE over naar staanplaatsen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Staanplaatsen mogen niet meer i.v.m. de veiligheidseisen van de KNVB.
Oké maar dat zou betekenen dat je rond Europese wedstrijden die vakken moet omzetten of dichtgooien is toch ook niet handig?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Staanplaatsen mogen van de UEFA niet. KNVB wel, volgens mij gaat GAE over naar staanplaatsen.
Geen dak is leuk voor de fanatieke supporters, maar verder beperk je een nieuw stadion enorm in de multifunctionaliteit (en dus winstgevendheid). Ik weet dat de diehard Feyenoorders niks moeten hebben van multifunctionele voetbalstadions, maar tegenwoordig ontkom je daar helaas niet aan indien je een winstgevend stadion wilt die ook financieel ten gunste komt van de bespelende club.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En geen dak. Dat scheelt al zo'n 80 miljoen.
Doen ze in Dortmund nu ook. Fanatieke gedeelte is staan, voor Europa worden dat zitplaatsenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké maar dat zou betekenen dat je rond Europese wedstrijden die vakken moet omzetten of dichtgooien is toch ook niet handig?
Het hele idee zal wel zijn dat het juist voldoet aan internationale normering zodat je er interlands maar ook Europese finales of zelfs een eindronde in kunt organiseren.
Oh ja, die hadden we ook nog.quote:
Wel een goed plan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doen ze in Dortmund nu ook. Fanatieke gedeelte is staan, voor Europa worden dat zitplaatsen
Gelul, want dat mooie voorbeeld Arsenal, heeft ook geen dak. Toch het duurste stadion van Engeland.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen dak is leuk voor de fanatieke supporters, maar verder beperk je een nieuw stadion enorm in de multifunctionaliteit (en dus winstgevendheid). Ik weet dat de diehard Feyenoorders niks moeten hebben van multifunctionele voetbalstadions, maar tegenwoordig ontkom je daar helaas niet aan indien je een winstgevend stadion wilt die ook financieel ten gunste komt van de bespelende club.
Geniaal!quote:
Leuk voor je, maar we zitten hier niet in Engeland. In Nederland en de direct bereikbare omgeving (België en Duitsland) zijn alle grote evenementenlocaties overdekt, op de traditionele buitenfestivals na natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul, want dat mooie voorbeeld Arsenal, heeft ook geen dak. Toch het duurste stadion van Engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |