Happel is lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:33 schreef Happel het volgende:
Standaard GGMM opmerking onder deze streep
----------------------------------------------------------------------
Doet hij echt mee ?quote:
Neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:08 schreef CasselerRIP het volgende:
Doet die radiostream het nog bij jullie?
Die stappen zelf op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:30 schreef stefanFR010 het volgende:
Wat moet er met o.a Gudde & van Merwijk gebeuren wanneer HNS word weggestemd??
Gudde kan dan sowieso beter vertrekken. Die zat er alleen voor het nieuwe stadion.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:30 schreef stefanFR010 het volgende:
Wat moet er met o.a Gudde & van Merwijk gebeuren wanneer HNS word weggestemd??
Lijkt mij de enige oplossing, toch?!quote:
Van Merwijk zal ook moeten, die heeft ''zijn eigen'' stadion belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gudde kan dan sowieso beter vertrekken. Die zat er alleen voor het nieuwe stadion.
Dat is ook waar. Allebei vertrekken en Feyenoord en stadion Feyenoord fuserenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Lijkt mij de enige oplossing, toch?!
[..]
Van Merwijk zal ook moeten, die heeft ''zijn eigen'' stadion belachelijk gemaakt.
Daar zal het een aantal van de tegenstanders ook wel om te doen zijn denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef stefanFR010 het volgende:
[..]
Lijkt mij de enige oplossing, toch?!
Niet zozeer belachelijk gemaakt, hij heeft gewoon de feiten benoemd. Die zijn zoals ze zijn. De Kuip is nauwelijks nog winstgevend. Sterker nog, Stadion Feijenoord schijnt nauwelijks voldoende geld binnen te krijgen om het eerstvolgende groot onderhoud aan De Kuip te financieren.quote:Van Merwijk zal ook moeten, die heeft ''zijn eigen'' stadion belachelijk gemaakt.
Ik hoop het niet.quote:
Zal een hoop geld kosten dan, aangezien dan aandeelhouders uitgekocht zullen moeten worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Allebei vertrekken en Feyenoord en stadion Feyenoord fuseren
Dat gaat hard.quote:
Dat de Kuip op instorten stond?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zal het een aantal van de tegenstanders ook wel om te doen zijn denk ik.
[..]
Niet zozeer belachelijk gemaakt, hij heeft gewoon de feiten benoemd. Die zijn zoals ze zijn. De Kuip is nauwelijks nog winstgevend. Sterker nog, Stadion Feijenoord schijnt nauwelijks voldoende geld binnen te krijgen om het eerstvolgende groot onderhoud aan De Kuip te financieren.
Zover ik weet heeft hij dat niet gezegd, en is er ook niemand die dat beweert. De Kuip kan in technische zin dan ook nog heel lang mee. In economische zin is het een heel ander verhaal (exploitabel houden van De Kuip).quote:
http://www.veluwefm.nl/webradio/live2448kb.m3uquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
http://www.veluwefm.nl/webradio/live2448kb.m3u
Wel de lage kwaliteit versie, die werkte beter. Hoger kwaliteit is http://www.veluwefm.nl/webradio/live128kb.asx
Nou, laat Stadion Feijenoord dan maar failliet gaan. Zijn we van van Merwijk af, en omdat Feyenoord de enige bespeler is, krijgen we het kado van de curator. Hoppa. Alle inkomsten in eigen zak, en wedden dat we er met een aantal goeie mensen een winstgevende toko van maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft hij dat niet gezegd, en is er ook niemand die dat beweert. De Kuip kan in technische zin dan ook nog heel lang mee. In economische zin is het een heel ander verhaal (exploitabel houden van De Kuip).
Manutelliquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helemaal geen huur buitenspelers nodig gekke Elvis Manu gaat het gewoon doen.
Ze denken iig aan de luisteraarquote:
Ik heb ze gemaild om een interview met HMF op de zender te krijgen.quote:
quote:
Dat is wel een hele simplistische voorstelling van zaken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, laat Stadion Feijenoord dan maar failliet gaan. Zijn we van van Merwijk af, en omdat Feyenoord de enige bespeler is, krijgen we het kado van de curator. Hoppa. Alle inkomsten in eigen zak, en wedden dat we er met een aantal goeie mensen een winstgevende toko van maken.
En Lamprou ook nog.quote:
Iedereen bekijkt het zo zwart-wit. Je kan ook een nieuw stadion krijgen, waar de financiering en cijfers sterker staan. Ik ben voor een nieuw stadion, maar niet voor het stadion die de directie nu wil.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is wel een hele simplistische voorstelling van zaken.
Wat gebeurd er dan met de evt schuldeisers etc?
Bovendien moet het onderhoud dan nog steeds betaald worden. Daarnaast is al in talloze onderzoeken waaronder de second opinions gebleken dat De Kuip in de toekomst lastig exploitabel te houden is. Er valt voorlopig wel een kleine, marginale winst te behalen, maar op een gegeven moment zit De Kuip aan z'n plafond qua omzetgroei maar nemen de kosten toe, en dan heb ik het nog niet eens over eventuele renovatie.
Bovendien maak je daar niet de financiële stappen mee die je als Feyenoord zou wensen. Gerommel in de marge blijft het in dat geval, financieel gezien. De Kuip wordt dan financieel gezien eerder een last aan het been dan een prettige inkomstenbron die het voor een topclub zou moeten zijn.
Hoe mooi ons stadion ook is, het zal nooit de financiële mogelijkheden kunnen geven van een volledig nieuw stadion. Spijtig maar waar, wat overigens niets afdoet aan mijn gevoelens voor De Kuip. Dat blijf ik een schitterend stadion vinden. Veel HNS-tegenstanders geven echter voorkeur aan dat sentiment boven de kille cijfers, wat ergens wel te begrijpen valt. Afscheid nemen van een iconisch stadion valt ook zwaar en moet niet lichtzinnig mee worden omgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |