Wat een schattig tegeltjequote:
quote:Jan de Hoop @JandeHoop 43m
Van verschillende kanten bereikt mij het schokkende nieuws dat Ben Saunders weer single is. Hoeveel kan een mens hebben bij deze temperatuur
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Nu klinkt dit een beetje suffig, maar ik ben nog steeds zo blij met deze kleine kneuterige SCWeer en wind, elk seizoen, hij loopt nog steeds lekker met ons selecte groepje.
Ik hou van jullie allemaal een klein beetje
Harumanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Die aapjes hebben ook Japanse namen, iets met Mizaru en Kika nog wat, er staat me iets bij dat die drie apen een speciale god vereren, maar ik weet het niet meer heel erg precies
Die van mij zijn echt perfecte kleine beeldjes, zal morgen ff foto maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Die aapjes hebben ook Japanse namen, iets met Mizaru en Kika nog wat, er staat me iets bij dat die drie apen een speciale god vereren, maar ik weet het niet meer heel erg precies
quote:Op woensdag 10 juli 2013 01:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Die van mij zijn echt perfecte kleine beeldjes, zal morgen ff foto maken.
Als ik doodga zijn ze voor jou!
Die doen meer dan kaviaars hequote:Op woensdag 10 juli 2013 09:28 schreef Lutte het volgende:
Gisteren de hele avond met een hamstertje zitten spelenZo enorm schattig
Ja nogalquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die doen meer dan kaviaars he![]()
Wij hadden er in de UK eentje, Frisky, die zat bijna altijd los!
quote:
Haha, toch proberen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:42 schreef oh-oh het volgende:
En alles wat je hem aangaf propte ie meteen in zijn wangen.
Dingen die niet pasten gaven een mooi schouwspel
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, toch proberen?
Ik mag er binnenkort een paar weekjes op passen
Drop aan de hamster? No wayquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, het allerleukste was van dat dubbelzout drop wat ik een keer meebracht uit NL, binnen drie tellen had ie twee puntwangen
Volgens mij heb ik zelfs nog foto's van dat mormel.
We kamden hem ook de hele dag, hij had van dat lange haar bij zijn kont. We hadden ook een mega konijn daar en iedereen inclusief de ouders een eigen aquarium![]()
Gelukkig was cleaning the animals een taak van de kids![]()
Ik kreeg ook echt meteen een eigen aquarium op mijn nachtkastje daar
Hij vrat het niet op he hij propte alles in zijn wangen en verstopte het dan ergensquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Drop aan de hamster? No wayHahaha
Klinkt wel heel tot allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |