Die heb ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Kringloooooop![]()
Ik zoek nu dus echt al mijn hele leven naar leuke horen zien en zwijgen aapjes he, die missie schiet niet op
quote:
Ik ben meer van de keuze van Michiel. Bij 3fm komt Rab het meest in de buurt bij mijn smaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Nah, Domien moet zijn muil houden maar die draait bij vlagen wel best briljante muziek
Je bent te genereusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, echt, Music Machine Sittard ff in de gaten houden voor een leuke draaitafel![]()
Deze gek gaf dr geile Akaii aan een vriendje ooit es![]()
Zelfde vriendje die dr Pearl Jam gesigneerde setlist kreeg.
Shoot me
Godverdikkeme zegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is echt gewoon stom.
Ander vriendje gaf ik es een rietveldbureau![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar is mijn tante nog boos over
Hoe ziet die eruit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Mss moet ik die Eames stoel ook maar niet aan Zwabber geven hea?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit?
Zwab is het wel worth it![]()
Ik visualiseer nu een van de redenen waaromquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou, dat vriendje van de pick up en de setlist die heeft zijn strepen wel verdiend hoor
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu een van de redenen waarom
Die uithalenquote:
BLOEDENDE ORENWERK!quote:
Ik wilde Vaduz zijn plezier niet ontnemen, maar..quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een maar dan in het antraciet en niet met zo een geil onderstel.
Komen in de buurt van mijn eigen uithalen. Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde Vaduz zijn plezier niet ontnemen, maar..
Jezus ja wat suf, klefbek!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Nu klinkt dit een beetje suffig, maar ik ben nog steeds zo blij met deze kleine kneuterige SCWeer en wind, elk seizoen, hij loopt nog steeds lekker met ons selecte groepje.
Ik hou van jullie allemaal een klein beetje
Echt, zo gay dude...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komen in de buurt van mijn eigen uithalen. Heerlijk!
Echt hè? Klinkt alsof we weer het jaar doornemen op de 31equote:
Pinguettequote:
Doen we niet slecht hèquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Nu klinkt dit een beetje suffig, maar ik ben nog steeds zo blij met deze kleine kneuterige SCWeer en wind, elk seizoen, hij loopt nog steeds lekker met ons selecte groepje.
Ik hou van jullie allemaal een klein beetje
Hooray for boobies!quote:
Hou op want ik krijg hier echt de neiging van om onwijs te rellen.quote:
Dat vat het precies goed samen!quote:
Thuis staan hier vele platen van mijn pa.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Nein, ik denk er ook over om er toch weer een te kopen, tis weer helemaal hip he?
Platenzaak waar ik vroeger altijd kwam verkoopt hele hele leuke tweedehandjes voor mooie prijzen.
Zit je op Facebook?
Ik twijfel of ik hem in de verkoop gooi of er een nieuwe naald op zet (100+ euro).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:38 schreef Miniem het volgende:
Heeft er toevallig iemand nog een platenspeler staan die hij/zij niet meer gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |