In Eindhoven hebben we deze grapjas: http://www.octocopter.tv/quote:
Deze bijna-winnende prutsfoto is ook gemaakt met een compact. Al die stemmers hebben er geen verstand van zeg ik je.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. maar ik zie ook zat foto's die met een compact zijn gemaakt die gewoon qua compositie en kracht boeiender zijn om naar te kijken dan alles wat EdwinMartens op z'n portfolio heeft staan.
Je humor lijkt op je foto'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef EdwinMartens het volgende:
volgens mij loopt ie erachter maar goed
Om heel eerlijk te zijn, daar is ook niet zo heel veel voor nodig..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:03 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. maar ik zie ook zat foto's die met een compact zijn gemaakt die gewoon qua compositie en kracht boeiender zijn om naar te kijken dan alles wat EdwinMartens op z'n portfolio heeft staan.
Record staat op 5 minuten ofzo dus we hebben nog een lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:09 schreef EdwinMartens het volgende:
Toch weer een topic vol in anderhalve dag...
klacht: merken van foto's heeft niks met water te makenquote:
Misschien zijn die mensen net iets te vaak in hun reet genaaid door mensen die hun foto's 'gratis' hebben gebruikt. Ik heb er eentje op Flickr wiens foto's (toevallig van een van mijn favo bandjes Eagles of death metal) zijn gebruikt om een complete lijn t-shirts te drukken, zonder zijn medeweten.quote:
Claim achteraan sturen? Ik zal iig niet snel watermerken toepassen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen net iets te vaak in hun reet genaaid door mensen die hun foto's 'gratis' hebben gebruikt. Ik heb er eentje op Flickr wiens foto's (toevallig van een van mijn favo bandjes Eagles of death metal) zijn gebruikt om een complete lijn t-shirts te drukken, zonder zijn medeweten.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef Danny het volgende:
Klacht:
mensen die zich fotograaf noemen en dan in hun online portfolio meerdere keren 2x dezelfde foto hebben staan, maar dan anders gecropt.
terechte klachtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Stefan het volgende:
Waarom is deze niet gereekst of als dat wel zo is waarom staat ie niet in mn MyAt
Moet je aan je vrouw vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Stefan het volgende:
Waarom is deze niet gereekst of als dat wel zo is waarom staat ie niet in mn MyAt
DAT vind ik dus ASO !quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen net iets te vaak in hun reet genaaid door mensen die hun foto's 'gratis' hebben gebruikt. Ik heb er eentje op Flickr wiens foto's (toevallig van een van mijn favo bandjes Eagles of death metal) zijn gebruikt om een complete lijn t-shirts te drukken, zonder zijn medeweten.
De foto was met een compact gemaakt. Dus het was eigenlijk geen foto. Niks om je druk over te maken.quote:
Een gele speedo!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef Stefan het volgende:
Ik begrijp al dat ik op 1 januari met mn 5D en mn speedo het water in moet om niet voor lul te lopen
je hebt geen 5D, dáárom.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Stefan het volgende:
Wat? Geen drone? Je bent dit subforum onwaardigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:07 schreef x-tremed het volgende:
WiFi is makkelijker dan een remote trigger, met WiFi heb ik ook liveview
plus kostentechnisch heul veul goedkoper dan een drone
Als je nou een foto hebt genomen, MET fullframe dslr + fullframe lens. Dan heb je ECHT een foto. Maar als je daar vervolgens ongeveer de helft vanaf snijdt. Heb je dan een tweede foto? Of is die tweede geen foto? Of wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |