Tegenwoordig bestaat er zoiets als een telefoon die je mee uit huis kan nemen. Die telefoontjes kunnen erg veel, zelfs ol het internet. Zo kan de jeugd ook buitenshuis posten!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Jullie zijn ziek. Is het eindelijk mooi weer, ga je de hele dag/nacht op je zolderkamertje zitten posten.
dat nummer is lekker swa. Sander van doorn mix paa weekies geleejehquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Even wat goede muziek om die drama uit vorige topic "weg te spoelen".
Ik heb gekozen voor the sun, omdat die nu buiten ook aan het shinen is...
Nou groetjes he!
Cool. En dan hoef je irl ook niet met andere mensen te praten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaat er zoiets als een telefoon die je mee uit huis kan nemen. Die telefoontjes kunnen erg veel, zelfs ol het internet. Zo kan de jeugd ook buitenshuis posten!!
En dan zijn er ook nog van die mini computertjes, tablets noemen ze dat, die je ook mee kan nemen en waar je op kan internetten.
Zo kunnen we naar buiten, het park in en toch op een autistenforum blijven posten
Challazquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik hou ook van jou, nu ben ik weg ff de park checken
Precies!! Wat een uitvindingen he! Met mensen praten, bah ;squote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Cool. En dan hoef je irl ook niet met andere mensen te praten?
Goede mascotte, btw.
Ja of de hele dag werken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Jullie zijn ziek. Is het eindelijk mooi weer, ga je de hele dag/nacht op je zolderkamertje zitten posten.
Ben jij cameraman?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of de hele dag werken...
Gelukkig vanmiddag wel naar buiten, video voor VVV maken, dus een beetje alle toeristenplekken af voor een inventarisatie.
Vergeet de plaatselijke hardcoregym niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig vanmiddag wel naar buiten, video voor VVV maken, dus een beetje alle toeristenplekken af voor een inventarisatie.
Af en toe. Doe vooral productie en regie.quote:
Vraag me af of die hier zit (Amersfoort)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vergeet de plaatselijke hardcoregym niet.
Nice, ik ga mezelf op een van die plekken positioneren voor mijn 5mins of fame.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een ander soort filmpje maken voor je 5mins of fame.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, ik ga mezelf op een van die plekken positioneren voor mijn 5mins of fame.
Of op allemaal, overal quasi nonchalant aanwezig zijn
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, ik ga mezelf op een van die plekken positioneren voor mijn 5mins of fame.
Of op allemaal, overal quasi nonchalant aanwezig zijn
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een ander soort filmpje maken voor je 5mins of fame.
Je denkt toch niet dat er in deze reeks mensen zijn die ook werkelijk trainenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef CarbonC het volgende:
Iets zegt me dat die meet er nooit komt / geen succes wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies!! Wat een uitvindingen he! Met mensen praten, bah ;s
ik ga steeds voor je staan zodat je niet meer in beeld bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehehe boos dat je niet zelf op dit geniale idee bent gekomen he seto of nie dan
www.fight-poweracademy.nlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Af en toe. Doe vooral productie en regie.
[..]
Vraag me af of die hier zit (Amersfoort)
Met Fanta sws wel, die heeft al meerdere uit het topic gemeet. Ik mag niet van etha #lockedupquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die meet er nooit komt / geen succes wordt.
Hoe denk je haar ass uit beeld te houden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga steeds voor je staan zodat je niet meer in beeld bent
heb je beetje brede heupen danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga steeds voor je staan zodat je niet meer in beeld bent
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een ander soort filmpje maken voor je 5mins of fame.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met Fanta sws wel, die heeft al meerdere uit het topic gemeet. Ik mag niet van etha #lockedup
1 uur slapwn is zeer goed voor jequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef JackieBrown het volgende:
The Rock heeft echt goede genetics, hij drinkt elke avond een uur tequila met zn vrouw, heeft 4 uur seks (katabool als n malle) en slaap 1 uur en is toch zo huge!! Wat een beest
[ afbeelding ]
Reageren op een laffe kloon die nog nooit heeft geliftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De meesten hier hebben nog nooit / al heel lang geen sex meer gehad.
ieder weekend andere smatje vriendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hij is een papadopulos ja..quote:
Alsnog eens!!quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je moet de website van de esso in de gaten houden... Hij was vorige maand bijna medewerker van de maand.
Oh ja, dan is die wanhoop te begrijpenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cakeman is hopleloos op zoek na fittie maar faalt hard.
Zit ook buiten vanaf mobiel hoor carbon... Xoxo
Zoeken is een groot woord als je weet waar je het kunt vinden...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:00 schreef Cake-Man het volgende:
[..]![]()
Jij bent hopeloos op zoek naar pussy, ik weet niet wie triester is
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Even wat goede muziek om die drama uit vorige topic "weg te spoelen".
Ik heb gekozen voor the sun, omdat die nu buiten ook aan het shinen is...
Nou groetjes he!
Cake-Man niet gewoon negerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zoeken is een groot woord als je weet waar je het kunt vinden...
Serieus gaan doen in een bullshit topicquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
That feel als je in de zon ligt en een vrouwelijke stem hoort fluisteren... You're listening to the drop...
hij heeft mijn pussy al.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:00 schreef Cake-Man het volgende:
[..]![]()
Jij bent hopeloos op zoek naar pussy, ik weet niet wie triester is
Hoeveel moest hij er voor betalen ?quote:
Schutting wat hoger gemaakt nu mijn body alles behalve summerproof is. Niks geen last van wind hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou nu zeer graag in de zon liggen en horen "Oh baby, you're my consolation"
Is die wind niet een beetje fris btw??
Je baalt dat je er niet aan mag ruiken heh?quote:
enige waar hij aan ruikt zijn fietszadels van te dikke huismoekes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je baalt dat je er niet aan mag ruiken heh?
Ik ben niet zo van de turkse kutjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef Montelly het volgende:
Je baalt dat je er niet aan mag ruiken heh?
JMF gelukkig welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de turkse kutjesdankje
Yuri_Boyka, ben je in voor een promofilmpje voor Raymond zijn smoothie?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb een smoothie uitgevonden (SRS), en zat te bedenken het de High T Smoothie te noemen, en hoe ik Jesse kan dissen in een filmpje er mee (SRS). 'k wilde dat ik net zo goed uit kon schieten als Yuriy met m'n stem. Kan ik niet![]()
Btw: Jesse dissen laten we aan Zeta over![]()
je mag blij zijn dat je iemand hebt gevonden die er voor wil betalenquote:
Wat zee die dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahaaaaaa een dude sprak mij net buiten aan omdat ik aan het eten was.
Wat ben je scherp/fel de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
enige waar hij aan ruikt zijn fietszadels van te dikke huismoekes.
komt door mijn kuurtje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat ben je scherp/fel de laatste tijd.
nee maar ik lijk marokkaans/latina/turk/whatever en dan gaan ze lopen ouwehoeren dat ik niet meedoe met hun islamitische intermittent fasting.quote:
oooh, jezus dan ben je triest. Als je mensen gaat aanspreken op zoiets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee maar ik lijk marokkaans/latina/turk/whatever en dan gaan ze lopen ouwehoeren dat ik niet meedoe met hun islamitische intermittent fasting.
ben je zwanger van die kneus ?quote:
dat is het nou juist ik ben geen moslima.sowieso waarom iemand aanspreken ik had ook zwanger kunnen zijn, ziek etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oooh, jezus dan ben je triest. Als je mensen gaat aanspreken op zoiets.
Ben je toen ontstoken als een echte moslima?![]()
![]()
ahahaha pls fanta latinas worden niet aangesproken omdat ze niet meedoen aan Ramadan hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee maar ik lijk marokkaans/latina/turk/whatever en dan gaan ze lopen ouwehoeren dat ik niet meedoe met hun islamitische intermittent fasting.
ja precies. maar ff om een punt temaken. Gewoon midden op straat ff lekker hysterisch worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dat is het nou juist ik ben geen moslima.sowieso waarom iemand aanspreken ik had ook zwanger kunnen zijn, ziek etc.
weet ik jackie maar ik bedoel er mee te zeggen dat die gast niet eens weet wat voor afkomst ik heb. Hoor dikwijls dat ik zuid amerikaans lijk, daarna pas marokkaans en als het even meezit turks. Vandaag nog dominicaanse man tegen mij spaans lullen like whut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ahahaha pls fanta latinas worden niet aangesproken omdat ze niet meedoen aan Ramadan hoor![]()
Kijk je wel uit dat ze geen zuur over je heen gooien ofzo
ik keek hem alleen een beetje droog aan omdat mijn hersenen pas later verwerkten wat hij zei.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies. maar ff om een punt temaken. Gewoon midden op straat ff lekker hysterisch worden.
je bent toch ook gewoon turks, waarom dat kazige gedrag van je dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ze is nep turk, gew wannabe mocroquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je bent toch ook gewoon turks, waarom dat kazige gedrag van je dan?
laten we het erop houden dat ik in een nederlands gezin ben opgegroeid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Integratie heet dat toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Die opmerking niet snappenquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1994191/2/50#
128753740]dinsdag 9 juli 2013 12:25[/url] schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben je zwanger van die kneus ?
arbeiten manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:44 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb begrepen dat het zowaar een soort van zomer lijkt te zijn in Nederland, dus wat doen jullie hier? Waarom lopen jullie niet te shinen dan? Hoe gaat het met de cuts?
Zit je mijn carrière belachelijk te maken als ik even weg ben joh? Post maar een pic van je tan dan. WE GAAN ZIEN.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je moet de website van de esso in de gaten houden... Hij was vorige maand bijna medewerker van de maand.
Ik ben zo baas dat ik boven de tijdswetten sta (figuurlijk) (srs)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef JackieBrown het volgende:
Kesef hoe kan je zo snel posten op je kloon en op je eigen account? Twee schermpjes naast elkaar open?
full bulk herequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:44 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb begrepen dat het zowaar een soort van zomer lijkt te zijn in Nederland, dus wat doen jullie hier? Waarom lopen jullie niet te shinen dan? Hoe gaat het met de cuts?
Ok. Hoe was parkje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik ben zo baas dat ik boven de tijdswetten sta (figuurlijk) (srs)
Betaald worden om rondjes te varen en bruin te worden. En terwijl mn laptop druk bexig is met een dataset interpoleren en verifiëren kan ik lekker Fok!kenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:44 schreef star_gazer het volgende:
Is een Nederlands gezin chill?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik in een nederlands gezin ben opgegroeid.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 04:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Brb ff die eindknaller inzette
[ afbeelding ]
Ik wou net naar een ubercool parkje gaan waar veel chicks hardlopen, maar toen schoot het me opeens te binnen dat ik een afspraak had bij een roc school.quote:
Dat wist je toch al van mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Levolution zou alles behalve 1 en 7 hitten, 6 ook dus. We hebben er een nieuwe volslankliefhebber bij
Ik doe bijna alles rond de 37 graden...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat wist je toch al van mij.
Ik ben gewoon erg seksueel ingesteld, hit bijna alles wat ademt.
bodytemp ~38c + een gatjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat wist je toch al van mij.
Ik ben gewoon erg seksueel ingesteld, hit bijna alles wat ademt.
Ik krijg het hier zo heet van dat ik automatisch warmer ben dan die 37 graden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doe bijna alles rond de 37 graden...
Zonde, de cloaca van reptielen is anders ook wel lekker strak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doe bijna alles rond de 37 graden...
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde, de cloaca van reptielen is anders ook wel lekker strak.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde, de cloaca van reptielen is anders ook wel lekker strak.
Ja hoor die shit ga je nou krijgen hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahaaaaaa een dude sprak mij net buiten aan omdat ik aan het eten was.
whehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef Kesefkesef het volgende:
ik ga altijd kk hard smakken en mn mond ziek wijd open doen als ik wat eet zodat je alles zo lekker in mn mond ziet liggen gewoon kippepoot soms net van de slager en dan vraag ik alijd wil je ook??? en dan zeggen ze nee man heb ramadan. lagge man
Waarom?quote:
vast jij niet dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
whehe
je kan zeggen van vasters wat je wil, maar hun iftar bestaat wel uit goddelijke maaltijden
ben wel jelly
[..]
Waarom?
Ben jij ook turk ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven gevast. Behalve IF.
IF ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven gevast. Behalve IF.
Wat heeft mijn moeder hier mee te maken ? Ik stel je een normale vraag; kaulo boeler.quote:
Je spelde Turk zonder hoofdletter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:28 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Wat heeft mijn moeder hier mee te maken ? Ik stel je een normale vraag; kaulo boeler.
Dat is alsnog geen antwoord op mijn eerte vraag.quote:
Vervelend voor jou.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Dat is alsnog geen antwoord op mijn eerte vraag.
Je bent te dom om te poepen man. Manlet zeker ?quote:
ben jij daar wel wlkomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:28 schreef Kesefkesef het volgende:
Wijkcentrum bij mij in de buurt staat straks helemaal in het teken van de afsluiting van ramadan
jonge jij lift niet eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Je bent te dom om te poepen man. Manlet zeker ?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Montelly het volgende:
Phag collega heeft mijn pauze net verziekt door met zijn vragen juist 2 min voor pauze te komen..kkbele
The place to be als straatschoffie vroeger hoor, je had daar alles.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef RaymondK het volgende:
Wijkcentrum is toch alleen maar om te stemmen?
Verder wil je daar toch niet gezien worden zeker
Tbh wilde ik dit jaar niet eens doen, omdat ik net begonnen ben met KT. ~2 maanden voor niks getrained nu en heb zin om nu de gym te hitten maar is allemaal tevergeefs danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
whehe
je kan zeggen van vasters wat je wil, maar hun iftar bestaat wel uit goddelijke maaltijden
ben wel jelly
[..]
Waarom?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Valt hier iemand zwaar door de mand..!!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is dat het broertje van Braddie die net iets eerder bij het zuurstof kwam? iig dezelfde kapper.
lol, ja precies. straatschoffie. Daar zeg je watquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
The place to be als straatschoffie vroeger hoor, je had daar alles.
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef RaymondK het volgende:
Wijkcentrum is toch alleen maar om te stemmen?
Verder wil je daar toch niet gezien worden zeker
Hoeft niet ten koste van je gains te gaan, gewoon IF'en, maarja de eating window is zo krap omdat het zo laat donker wordt. Daar ga je het inderdaad niet mee redden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tbh wilde ik dit jaar niet eens doen, omdat ik net begonnen ben met KT. ~2 maanden voor niks getrained nu en heb zin om nu de gym te hitten maar is allemaal tevergeefs danIk doe het vandaag zodat en dan ga ik bij iftar zeggen dat het me te zwaar valt en rest van dagen niet ga doen.
iedereen komt daar nog weleens binnenvallen, niks om je voor te schamenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, ja precies. straatschoffie. Daar zeg je wat
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef VMSDKR het volgende:
Dat feel wanneer je zelf een betere ass hebt dan >5080% van de meisjes op het strand.
Welke strandje heeft oude pekela broeder?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef VMSDKR het volgende:
Dat feel wanneer je zelf een betere ass hebt dan >50% van de meisjes op het strand.
Hoorse Plas bij Groningen was ik net ff.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Welke strandje heeft oude pekela broeder?
Zijn de meisjes hier zo slecht dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef VMSDKR het volgende:
Dat feel wanneer je zelf een betere ass hebt dan >50% van de meisjes op het strand.
Waar baseer je dat op ?quote:
Geen idee, maar vandaag tussen 11-13 was het niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zijn de meisjes hier zo slecht dan?
Jullie - FOK!ers - kijken allemaal teveel porno denk ik.
Ik ging zondag langs Zandvoort strand rijden en zag van afstandje genoeg mooie deernes rondhuppelen.
Meisje met porno blond haar en roze fluoriserende bikini bv.
doe ik al, she is mad bro.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
laat mij met rust homo
ga fanta lastigvallen ofzo
Marokkaanse Koerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
doe ik al, she is mad bro.
nu ben jij aan de beurt. ben jij koert of mocro ?
Is het daar nu geen winter?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon ramadan in de winter doen. Zijn de dagen lekker kort jwz
Heb jij ook zo 1 grote hoofd ?quote:
turke hebbe dat tog altijd door die lage voorhoofd lijke ze beetje op aapequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee juist laagschedelig maar wel plat achterhoofd.
klopt maar vooral de arabische/koerdische kantquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
turke hebbe dat tog altijd door die lage voorhoofd lijke ze beetje op aape
oh ok, bij me gym ken ik zo irakees goeie genen heeft die, best wel gespierde armen ben jij ook zo ? doe es picsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
klopt maar vooral de arabische/koerdische kant
ben vooral t rex mode dikke quads enzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
oh ok, bij me gym ken ik zo irakees goeie genen heeft die, best wel gespierde armen ben jij ook zo ? doe es pics
wat zijn rex quads ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ben vooral t rex mode dikke quads enzo
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:07 schreef Gerrit het volgende:
Een vriendin van mij had laatst een verjaardagsfeestje georganiseerd en toen waren de stoelen niet in een kring gezet. Maar nu komt het, die vriendin heeft ook een panisch vriendinnetje en die begon toch een partij raar te doen zeg, ze spartelde op de grond en schudde heel hard met haar hoofd, het slijm vloog in het rond. Wij 112 gebeld want wij dachten dat ze misschien iets verkeerds had geslikt of misschien had ze een epileptische aanval of wel een stiekeme pinda-allergie, maar wat bleek ze werd gewoon helemaal gek omdat de stoelen niet in een kring stonden. Tja gewoontes hè?
Volgens mij heeft zij kanker gehad.quote:
Waarom beweert ze dan dat je geen 10 kilo in een week kan afvallen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij kanker gehad.
Inkt + littekens.quote:
Heerlijke spontane meid.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom beweert ze dan dat je geen 10 kilo in een week kan afvallen?
Het lijkt net alsof ze op ieder moment spontaan in huilen kan uitbarstenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef VMSDKR het volgende:
Die lach van haar nadat ze zegt dat je met een psycholoog moet gaan praten als je af wil vallen met ondergewicht, WTF.
Wat heeft zij een punch-able face, zeg.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat heeft zij een punch-able face, zeg.
Ja maar jij hebt gewoon geen standaard vanwege dry spell van 10+ jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ging zondag langs Zandvoort strand rijden en zag van afstandje genoeg mooie deernes rondhuppelen.
The Rock juiced als een mofo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef JackieBrown het volgende:
The Rock heeft echt goede genetics, hij drinkt elke avond een uur tequila met zn vrouw, heeft 4 uur seks (katabool als n malle) en slaap 1 uur en is toch zo huge!! Wat een beest
[ afbeelding ]
niet waarquote:
Wat voor steroids heb je nu weer gekocht dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:29 schreef CarbonC het volgende:
B&F shop:
Doen ze een superbreed schepje in de pot, zodat je het niet in 1x in je bidon kunt mikken.
/dagboek.
Je moet ook je oude schepjes bewaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:29 schreef CarbonC het volgende:
B&F shop:
Doen ze een superbreed schepje in de pot, zodat je het niet in 1x in je bidon kunt mikken.
/dagboek.
Perfection Protein.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor steroids heb je nu weer gekocht dan?
Haha ja ik heb echt tientallen schepjes. Die hele kleine voor creatine maar ook grotere whey schepjes enz.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet ook je oude schepjes bewaren.
Is gewoon handig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ik heb echt tientallen schepjes. Die hele kleine voor creatine maar ook grotere whey schepjes enz.
Wie ben jij dan ?quote:
Heb je geen weegschaal dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is gewoon handig.
Van creatine heb ik wel slechts 1 schepje, was ik hem laatst @ ouderlijk huis vergeten.
Moest ik met een theelepel op de gok doseren.
Heb wel een weegschaal maar onder de 10 gram is die toch niet betrouwbaar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je geen weegschaal dan?
Ik heb zo'n digitale vol met resten wit poeder(whey + creatine)
Ik pasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Noem mij een gym in NL waar je dit kunt bewonderen.
Hangt van je bereik van je weegschaal af.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb wel een weegschaal maar onder de 10 gram is die toch niet betrouwbaar?
Ga eens terug naar KLBquote:
Ga jij eens terug naar je lurk modusquote:
Je moet hem dan ook rechtop neerzetten!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
Net als van die sukkels die een barbell proberen te wegen door hem op een personenweegschaal te leggen
je moet de barbel sowieso niet meetelle dan heb je altijd hetzelfde gewichtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
Net als van die sukkels die een barbell proberen te wegen door hem op een personenweegschaal te leggen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook rechtop neerzetten!
vay vay vayquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook rechtop neerzetten!
Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef CarbonC het volgende:
Hoe je een barbell weegt is eigenlijk een verkapte IQ test:
- leg je de barbell op een personenweegschaal => IQ < 80
- leg je de barbell rechtop op een personenweegschaal => 80 < IQ <110
- weeg je je zelf met en zonder barbell in je handen (verschil = gewicht van de barbell) => IQ >110.
lol mooie dames en dan van die kk gare anitas beschrijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit idd.. Wat een tjappie kijkt cker teveel porno.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:21 schreef seto het volgende:
[..]
lol mooie dames en dan van die kk gare anitas beschrijven
Hoe reken je dat uit? Die gozer met z'n prankfilmpjes heeft 190 miljoen views ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jesse heeft tot nu toe rond de $ 6000,- verdient met zijn filmpjes op YouTube; erg weinig. Deze Nederlandse YouTuber verdient veel beter: http://www.statsheep.com/realiteittijd. Maarja, Jesse heeft natuurlijk eBooks etc.
Welke gozer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe reken je dat uit? Die gozer met z'n prankfilmpjes heeft 190 miljoen views ofzo.
smaak is subjectief vrindquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:21 schreef seto het volgende:
[..]
lol mooie dames en dan van die kk gare anitas beschrijven
Die Vitaly is toch pornosterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/VitalyzdTv/
Van die 'Do You Even Lift'-prank, en nog veel meer.
Geen pornoster, gewoon een keertje in die bangbus gestapt dacht ik. In het complete filmpje wel trouwens. ( niet gezien hoor )quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die Vitaly is toch pornoster, hij kreeg hem niet stijf in de bus.
Bij hem zie je het beter: http://www.statsheep.com/vitalyzdtvquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/VitalyzdTv/
Van die 'Do You Even Lift'-prank, en nog veel meer.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die Vitaly is toch pornoster, hij kreeg hem niet stijf in de bus.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dit idd.. Wat een tjappie kijkt cker teveel porno.
link in dm ik ben nu wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen pornoster, gewoon een keertje in die bangbus gestapt dacht ik. In het complete filmpje wel trouwens. ( niet gezien hoor )
quote:
Die gast verdient dus 100K per maand (want laatste 28 dagen) met filmpjes van zichzelf terwijl hij spelletjes speelt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PewDiePie (gaming channel) krijgt pas veel:
[ afbeelding ]
En hij spreekt geeneens fatsoenlijk Engels.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die gast verdient dus 100K per maand (want laatste 28 dagen) met filmpjes van zichzelf terwijl hij spelletjes speelt?
Wow.
100k is minimaal, hij verdient tussen de 100k en 500k. Hij kan dus best 385k verdienen. Ziek hé.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die gast verdient dus 100K per maand (want laatste 28 dagen) met filmpjes van zichzelf terwijl hij spelletjes speelt?
Wow.
Gisteren weer 6,8 miljard losgekregen. Come at me.quote:
Ja, nice gekk!!quote:
Ja, oke.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gisteren weer 6,8 miljard losgekregen. Come at me.
http://nos.nl/artikel/527(...)euw-deel-lening.html
Ik durf niet met mijn kop op Youtube anders had ik ook wel zo'n kanaal gemaakt.quote:
Wow, zou bijna een PS4 kopen speciaal voor GTAquote:
Ik heb een kanaal met 500K views maar dat is muziek van een ander, mag niet monetizen enzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik durf niet met mijn kop op Youtube anders had ik ook wel zo'n kanaal gemaakt.
Ik ga het wel doen over een jaartje, srs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik durf niet met mijn kop op Youtube anders had ik ook wel zo'n kanaal gemaakt.
Gelukkig komt die op de PS3/Xbox 360 dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wow, zou bijna een PS4 kopen speciaal voor GTA
[..]
Ik heb een kanaal met 500K views maar dat is muziek van een ander, mag niet monetizen enzo.
Je kan ergens een petitie tekenen om hem naar de pc te halenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een kanaal met 500K views maar dat is muziek van een ander, mag niet monetizen enzo.
Ja lekker met je muisarm, yolo!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan ergens een petitie tekenen om hem naar de pc te halen
Ik heb een eigen filmpje met 50k views en een ander eigen filmpje met 30kquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Mag je ook antwoorden als je hem niet kent?quote:
Er zijn wel interessantere films met Sibel Kekilli.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:52 schreef Kesefkesef het volgende:
''Gegen die Wand'' eergisteren gezien, wie o wie kent die? is een turkenfilm.
Wil jij ook niet die vriendin van dat meisje keihard op haar kaak stompen?quote:
Beide, knetterhard.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil jij ook niet die vriendin van dat meisje keihard op haar kaak stompen?
Hahaha ja, ze speelt ook escort in GoT, privé hoertje van Tyrion Lannister.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn wel interessantere films met Sibel Kekilli.
Ken je deze al?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil jij ook niet die vriendin van dat meisje keihard op haar kaak stompen?
Wejooo wist ik niet eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn wel interessantere films met Sibel Kekilli.
Hahaha, ja man. Die zijn echt geniaal.quote:
Kibar Feyzo is mijn favoriete Turkse speelfilm. (Zwarte) humor van de bovenste plank, maatschappijkritische ondertoon en een oversekste Müjde Ar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:06 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wejooo wist ik niet eens![]()
Weet jij wat van Turkse cinema?
nu weet ik wel zeker jij bent turk abiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kibar Feyzo is mijn favoriete Turkse speelfilm. (Zwarte) humor van de bovenste plank, maatschappijkritische ondertoon en een oversekste Müjde Ar.
Dünyayi Kurtaran Adam is ook wel legendarisch, vooral de trainingsmontage.
Die hond iets na 1 minuut met een zonnebril opquote:
whehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:24 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
nu weet ik wel zeker jij bent turk abi
anyone but own race crew checking in!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Channel van deze Marokkaan is ook baas:
bollentjes slikker?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef no1uknow het volgende:
ik heb een antiliaanse buurvrouw die niet zo vaak thuis is, wat relaxt is, maar nu ziet het hele balkon zwart met kkmuziek top40 kots allemaal stoere figuren ik heb een come at me brah meme plaatje achter het raam geplakt
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga ff hardlope
gewoon alleen broekje aan
ik denk dat ik twee keer een wijf ga palen onderweg.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dit idd.. Wat een tjappie kijkt cker teveel porno.
Ow shit ik ga ook sowwquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga ff hardlope
gewoon alleen broekje aan
ik denk dat ik twee keer een wijf ga palen onderweg.
Cool, ga 'm binnenkort kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kibar Feyzo is mijn favoriete Turkse speelfilm. (Zwarte) humor van de bovenste plank, maatschappijkritische ondertoon en een oversekste Müjde Ar.
Dünyayi Kurtaran Adam is ook wel legendarisch, vooral de trainingsmontage.
Ik kan dit niet verstaan mattiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |