Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
Hij knikkert hem er zo bij jou in dus ik zou uitkijken.
zo'n faggot hadden wij ookquote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef Awesome_ het volgende:
en dan je eigen regels erbij verzinnen als je ging verliezen
ghehe. nooit geklapt hier. Altijd 'de sterkste jongen van de school' geweest. Zelfde trucje geflikt met Pokémonkaarten. Alle glimmende 'gewonnen' van kinderen uit de buurt omdat ik zei dat ik Engels kon en dus het spel op het kaartje kon lezen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:50 schreef seto het volgende:
[..]
zo'n faggot hadden wij ook
je mocht 1x per potje een voet neerzetten waar je wou, ging hij het meerdere keren doen "nee is eerste keer"hij kreeg vaak klappen daardoor
Kutknikkers!quote:
lol kk mooie scamquote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ghehe. nooit geklapt hier. Altijd 'de sterkste jongen van de school' geweest. Zelfde trucje geflikt met Pokémonkaarten. Alle glimmende 'gewonnen' van kinderen uit de buurt omdat ik zei dat ik Engels kon en dus het spel op het kaartje kon lezen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
zo meesterlijk dat ie gewoon een repost waardig is.
[ afbeelding ]
Fucking moeilijke rekentest moet je eerst doen. Die van luchtverkeersleider schijnt nog makkelijker te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Levolution het volgende:
Ik wil ook lerarenopleiding doen, wat moet ik nu doen?
(srs)
Haha, hele plein zat vol skinnyfags en chubby ventjesquote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha gisteren nog aesthetic crew in apeldoorn.
idd lastig trainen met verband.quote:
Check OP, of bedoel je onderonsje in Apeldoorn?quote:
Stoppen met liften en voor de toned look gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Levolution het volgende:
Ik wil ook lerarenopleiding doen, wat moet ik nu doen?
(srs)
Wat?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha, hele plein zat vol skinnyfags en chubby ventjes
Haha Snakey heeft weer lopen kutten zie ik. Die foto was gym mascotte!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
OP gechecked, zie niks.
doelde hierop;
http://i.imgur.com/uwSKPtS.jpg
Dat dus. Never nooit niet dat ik een foto van mezelf op fok (of überhaupt op internet) ga zetten. Voor je t weet wordt er een complete onz reeks aan je gewijdquote:Op maandag 8 juli 2013 18:27 schreef Awesome_ het volgende:
Die mascotte is precies de reden waarom ik zo gehecht ben aan mijn anonimiteit op FOK!
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Never nooit niet dat ik een foto van mezelf op fok (of überhaupt op internet) ga zetten. Voor je t weet wordt er een complete onz reeks aan je gewijd
Hoe oud ben je?quote:
Ik heb ooit wat in US gepost en dat kwam later terug met teksen als 'hommo' erop enzoquote:
Ook zonder hoofd ben ik voor bekenden iets te herkenbaar. Geen pics van mij dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb ooit wat in US gepost en dat kwam later terug met teksen als 'hommo' erop enzo![]()
Ik post ook nooit meer herkenbaar.
Je hebt een te herkenbare tattoo dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook zonder hoofd ben ik voor bekenden iets te herkenbaar. Geen pics van mij dus.
Zieke scarification?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook zonder hoofd ben ik voor bekenden iets te herkenbaar. Geen pics van mij dus.
goeden film, niet meer gezien sinds mijn tienerjaren, keertje herkijkenquote:
Echt hequote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
goeden film, niet meer gezien sinds mijn tienerjaren, keertje herkijken
vond hem toen ziek groot, nu niet meer
Ik heb alleen beetje shag tussen mn tietenquote:
echte manlet trekt ze 1 voor 1 uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb alleen beetje shag tussen mn tieten
kan ik dat beter scheren of harsen ??
Als je scheert groeit harder terug toch/
bruur wat is dat voor een vraag, tuurlijkquote:
doe je dat dan met een spiegelquote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
bruur wat is dat voor een vraag, tuurlijk
spiegelquote:
thx bbyquote:
harsen, net zoals bij killer karaokequote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het groeit alleen beetje uit mn naad en tot halverwege mn bil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |