Hoop het niet, zie het wel gebeuren dat ze laat in Klub C/The Barn gezet wordtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren denk ik.
quote:Thursday 3 July: Metallica, Placebo, Skrillex
Friday 4 July: Arctic Monkeys, Ellie Goulding, Major Lazer, Jack Johnson, Crystal Fighters
Saturday 5 July: Pearl Jam, The Black Keys, Pixies, Triggerfinger
Sunday 6 July: Kings of Leon, Stromae, Franz Ferdinand, Babyshambles, MGMT, Birdy
Ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Crystal Fighters!
Grotere razende apenaids is er bijna niet.
Crystal Fightersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Crystal Fighters!
30STM.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Crystal Fighters!
Begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:14 schreef Remy669 het volgende:
Ik las Fighters en toen voor 0,1 seconde dacht ik dat de Foo Fighters kwamen, en toen las ik Crystal
Het is wel een feestje, maar het maakte dan ook niet uit wie er op het podium stondquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde kaliber ja, ikzelf vind CF een tikkeltje erger. Vooral live is het om te janken.
Zijn die echt zo erg ja? Ik ken er eigenlijk maar een liedje van en dat vind ik niet veel aan, beetje Vampire Weekend achtig. Dus was al niet van plan te gaan kijken. 30STM vind ik echt het ergste dat ik ooit op Werchter heb gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde kaliber ja, ikzelf vind CF een tikkeltje erger. Vooral live is het om te janken.
Je kent Plage zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zijn die echt zo erg ja? Ik ken er eigenlijk maar een liedje van en dat vind ik niet veel aan, beetje Vampire Weekend achtig. Dus was al niet van plan te gaan kijken. 30STM vind ik echt het ergste dat ik ooit op Werchter heb gezien.
Oh nee! Of eigenlijk wel, maar wist niet dat dat ook van hen was. Dat is erg ja. Nee, ik bedoel een nummer dat nu op de radio is. Oh, dat Plage is echt ruk.quote:
Ik voel je.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:14 schreef Remy669 het volgende:
Ik las Fighters en toen voor 0,1 seconde dacht ik dat de Foo Fighters kwamen, en toen las ik Crystal
Leuke achtergrondmuziek bij het naar binnen werken van een broodje kebab.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Crystal Fighters zijn wel leuk in een tent hoor
Ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Leuke achtergrondmuziek bij het naar binnen werken van een broodje kebab.
Het is nu wel duidelijk dat je geen fan van Crystal Fighters bent, maar kan je er ook niet tegen als mensen het wel leuke muziek vinden?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:44 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je geen fan van Crystal Fighters bent, maar kan je er ook niet tegen als mensen het wel leuke muziek vinden?
Haha, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die zeggen, nee ik vind er ook niet zoveel aan, maar als je gedronken hebt is het wel gezellig. Een leuk feestjequote:
Ik had het niet over drank of wat dan ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die zeggen, nee ik vind er ook niet zoveel aan, maar als je gedronken hebt is het wel gezellig. Een leuk feestje. Dat zeggen sommigen ook van Nederlandstalige muziek "in de kroeg met drank op is het wel leuk". Niet dus, het is en blijft kutmuziek, waar, wanneer en onder welke omstandigheden dan ook.
tis allemaal wat zegquote:Op zondag 19 januari 2014 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die zeggen, nee ik vind er ook niet zoveel aan, maar als je gedronken hebt is het wel gezellig. Een leuk feestje. Dat zeggen sommigen ook van Nederlandstalige muziek "in de kroeg met drank op is het wel leuk". Niet dus, het is en blijft kutmuziek, waar, wanneer en onder welke omstandigheden dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |