Het is wel een feestje, maar het maakte dan ook niet uit wie er op het podium stondquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde kaliber ja, ikzelf vind CF een tikkeltje erger. Vooral live is het om te janken.
Zijn die echt zo erg ja? Ik ken er eigenlijk maar een liedje van en dat vind ik niet veel aan, beetje Vampire Weekend achtig. Dus was al niet van plan te gaan kijken. 30STM vind ik echt het ergste dat ik ooit op Werchter heb gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde kaliber ja, ikzelf vind CF een tikkeltje erger. Vooral live is het om te janken.
Je kent Plage zeker?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zijn die echt zo erg ja? Ik ken er eigenlijk maar een liedje van en dat vind ik niet veel aan, beetje Vampire Weekend achtig. Dus was al niet van plan te gaan kijken. 30STM vind ik echt het ergste dat ik ooit op Werchter heb gezien.
Oh nee! Of eigenlijk wel, maar wist niet dat dat ook van hen was. Dat is erg ja. Nee, ik bedoel een nummer dat nu op de radio is. Oh, dat Plage is echt ruk.quote:
Ik voel je.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:14 schreef Remy669 het volgende:
Ik las Fighters en toen voor 0,1 seconde dacht ik dat de Foo Fighters kwamen, en toen las ik Crystal
Leuke achtergrondmuziek bij het naar binnen werken van een broodje kebab.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Crystal Fighters zijn wel leuk in een tent hoor
Ook niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Leuke achtergrondmuziek bij het naar binnen werken van een broodje kebab.
Het is nu wel duidelijk dat je geen fan van Crystal Fighters bent, maar kan je er ook niet tegen als mensen het wel leuke muziek vinden?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:44 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je geen fan van Crystal Fighters bent, maar kan je er ook niet tegen als mensen het wel leuke muziek vinden?
Haha, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die zeggen, nee ik vind er ook niet zoveel aan, maar als je gedronken hebt is het wel gezellig. Een leuk feestjequote:
Ik had het niet over drank of wat dan ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die zeggen, nee ik vind er ook niet zoveel aan, maar als je gedronken hebt is het wel gezellig. Een leuk feestje. Dat zeggen sommigen ook van Nederlandstalige muziek "in de kroeg met drank op is het wel leuk". Niet dus, het is en blijft kutmuziek, waar, wanneer en onder welke omstandigheden dan ook.
tis allemaal wat zegquote:Op zondag 19 januari 2014 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik ook niet tegen. Van die mensen die zeggen, nee ik vind er ook niet zoveel aan, maar als je gedronken hebt is het wel gezellig. Een leuk feestje. Dat zeggen sommigen ook van Nederlandstalige muziek "in de kroeg met drank op is het wel leuk". Niet dus, het is en blijft kutmuziek, waar, wanneer en onder welke omstandigheden dan ook.
Ik ook, vorig jaar niet geweest met die zaadline-up, maar dit jaar ziet het er weer heel goed uitquote:
Volgend topic kunnen we ook gewoon Werchter 2014 noemen, maakt op zich niet zoveel uitquote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef xuryah het volgende:
Waarom is er nog geen Rock Werchter 2014 topic??
Net 3 kaartjes besteld trouwens![]()
![]()
Toffe line up dit jaar!!
Dat kan ookquote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgend topic kunnen we ook gewoon Werchter 2014 noemen, maakt op zich niet zoveel uit
Favorieten van de line-up op dit moment zijn Arctic Monkeys (quote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ik heb er echt zin in!!!
Waar komen jullie vooral voor?
Ellie Goulding vorig jaar gezien op Pinkpop, ik houd van haarquote:Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Favorieten van de line-up op dit moment zijn Arctic Monkeys (), Ellie Goulding, Franz Ferdinand, MGMT, Pearl Jam en Naked and Famous
Helaas, Ellie is al van mijquote:Op zondag 26 januari 2014 23:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ellie Goulding vorig jaar gezien op Pinkpop, ik houd van haar![]()
![]()
![]()
Ellie Goulding nog nooit gezien, ben echt benieuwd. Kings of Leon heb ik op Werchter in 2011 gezien, hoef ik nooit meer te zien. Maakt niet uit wat er in de tent (waarschijnlijk Stromaequote:Op zondag 26 januari 2014 23:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ellie Goulding vorig jaar gezien op Pinkpop, ik houd van haar![]()
![]()
![]()
Passenger trouwens ook! Ook hij is echt super goed. Wauw. Stond daar met tranen in mn ogen.
Kings of Leon vond ik nogal heel erg tegenvallen. Hoop dus niet dat zij het festival afsluiten.
Als ik al mijn favorieten ga opnoemen, noem ik bijna de hele lijst op
Alles beter dan KoL helaas.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ellie Goulding nog nooit gezien, ben echt benieuwd. Kings of Leon heb ik op Werchter in 2011 gezien, hoef ik nooit meer te zien. Maakt niet uit wat er in de tent (waarschijnlijk Stromae) staat ik ga daar wel naartoe
.
Ik hoop eigenlijk op The Prodigy na Kings of Leon, zou wel een betere afsluiter zijn
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Alles beter dan KoL helaas.
Ze maken goede muziek hoor, maar wat een stelletje chagrijnen. Zetten geen show neer.
Gewoon eerder.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef xuryah het volgende:
Ik heb trouwens XL camping ticket. Zit je dan echt op andere camping of mag je er dan gwn eerder op?
quote:Met het campingticket XL kan men reeds vanaf woensdag 2 juli om 16u terecht op de campings XL in de zone Haacht. Het ticket blijft geldig tot en met maandagmiddag 7 juli, 12 uur.
Let wel, gezien slechts een beperkt aantal campings openen op woensdag, zijn de campingtickets XL beperkt in oplage.
Zitten die campings dichter bij het terrein? Kan nergens op hun site een kaartje vinden, of ik ben blind ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Andere camping in de zin van A2/3/4. De rest gaat donderdag open en zullen A2/3/4 ver vol zitten.
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zitten die campings dichter bij het terrein? Kan nergens op hun site een kaartje vinden, of ik ben blind ofzo.
Thanks! Aan welke kant zit de ingang van het festivalterrein? Dus welke camping is het minst lopen?quote:
Bij de I.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks! Aan welke kant zit de ingang van het festivalterrein? Dus welke camping is het minst lopen?
Maar A1 is dus geen XL camping?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bij de I.
Dus de A campings zitten dichtbij.
NIET LIKKUH!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, is ook een andere uitbater (De plaatselijke hondenvereniging)
Goh, werd bijna een week geleden al verkondigd dat er nog maar 200 kaarten waren.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef iAvani het volgende:
Meeeh, donderdag kaarten al uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |