Campingbandje wel hoor. Heb het dit jaar nog makkelijk kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit kon afgelopen jaar al niet meer. Toen kreeg iedereen persoonlijk zijn festivalbandje + campingbandje bij de ingang van de camping. Volgens mij was het niet mogelijk om meerdere bandjes op te halen zoals dat de jaren ervoor wel mogelijk was..
TW Classic?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:29 schreef Nielsch het volgende:
Aerosmith en Nine Inch Nails touren eind juni in Europa. Kanshebbers voor Werchter?
Wij hebben het afgelopen jaar ook geprobeerd maar kregen de bandjes van de anderen niet mee. Stonden uiteindelijk op twee verschillende campings.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Campingbandje wel hoor. Heb het dit jaar nog makkelijk kunnen doen.
Volgens mij verschilt dat een beetje. Wij hebben dat wel kunnen doen in 2012, toen waren 2 vrienden pas de 2de dag in Werchter. Konden gewoon hun bandje ophalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Wij hebben het afgelopen jaar ook geprobeerd maar kregen de bandjes van de anderen niet mee. Stonden uiteindelijk op twee verschillende campings.
Het verschilt per camping. Die campings kennen particuliere uitbaters die hun eigen regels stellen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat een beetje. Wij hebben dat wel kunnen doen in 2012, toen waren 2 vrienden pas de 2de dag in Werchter. Konden gewoon hun bandje ophalen.
In 2012 kreeg je ook niet je festivalbandje tegelijk met je campingbandje. Dit jaar wel en moest je door een 'sluis' heen waar je na het afgeven van je tickets beide bandjes om kreeg. Er was daar geen hokje oid waar je apart campingbandjes op kon halen.. Dat was trouwens op A2.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat een beetje. Wij hebben dat wel kunnen doen in 2012, toen waren 2 vrienden pas de 2de dag in Werchter. Konden gewoon hun bandje ophalen.
April/Mei meestal. Organisatie laat ruim van te voren weten wanneer het zal gebeuren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:16 schreef WesCAddle het volgende:
Enig idee wanneer de combitickets normaliter uitverkocht zijn? Met de huidige line-up wil ik erg graag gaan.
Op m'n werk zijn ze nogal sloom met het toekennen van vakantiedagen, dus ik heb nog geen garantie dat ik die dagen vrij ben.
Lame.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Stromae is ook van de partij dit jaar.
Ik heb nog steeds hoop als afsluiter voor de zondagavond. Dat zou wat zijn zeg. Het is in ieder geval niet onmogelijk en er zijn geruchten.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lame.
Zal Muse nog in de pot zitten voor komende editie?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop als afsluiter voor de zondagavond. Dat zou wat zijn zeg. Het is in ieder geval niet onmogelijk en er zijn geruchten.
Ze doen 1 Europees festival. Dus het kan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lame.
Zal Muse nog in de pot zitten voor komende editie?
Glastonbury ofzo dan niet logischer?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze doen 1 Europees festival. Dus het kan.
Ja of V-festival, Reading, Sziget etc,quote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Glastonbury ofzo dan niet logischer?
Doe maar niet de nummers die je altijd al hoort. Dat vind ik zo jammer, op internet staat wat er al gestemd is en dan krijg je gewoon het lijstje One, Nothing Else Matters, Enter Sandmen, Master of Puppets. Die je altijd al hoort. Zou juist leuk zijn als er wat minder vaak gespeelde nummers uitkwamen....quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Basp1 het volgende:
Vorige week ook maar onze tickets geregeld. Nu nog eens bedenken welke emtallice nummers ik op ga stemmen.
Ik zoek eigenlijk alleen foute covers.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe maar niet de nummers die je altijd al hoort. Dat vind ik zo jammer, op internet staat wat er al gestemd is en dan krijg je gewoon het lijstje One, Nothing Else Matters, Enter Sandmen, Master of Puppets. Die je altijd al hoort. Zou juist leuk zijn als er wat minder vaak gespeelde nummers uitkwamen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |