Oh ik ben ook wel van mening dat de beste nog steeds wint als ze allemaal gedoped zijn... en ik kijk nog best met plezier naar het wielrennenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ho ho, zo serieus bedoelde ik het niet
Maargoed ik ben iemand die kijkt voor het wielrennen en het over een paar jaar wel eens hoort of het wel of niet zuiver was
In een tuinstoeltje voor zijn tentje.quote:
Nee, daar is nu Joost met deze verhalen voor in de plaats gekomen.quote:
Rodolfo Massi, dat was pas een echte apotheker.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Marcoss het volgende:
Hehe, Rumsas, dat was ook wel een wandelende apotheek
Ik trollde enkel over dat vallen.quote:
Zou Mart Kwiatkowski nu al kennen?quote:
Hoop ook niet dat dat terug komtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, ook geen itempje met Jean meer
Die gekke Pool.quote:
Ik word soms een beetje moe van al dat gezeur over doping. Een etappe kan nog zo mooi zijn, wie er dan ook doping gebruikt ja of nee. Ze moeten nog steeds zelf fietsen en dat is het mooist imo.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik ben ook wel van mening dat de beste nog steeds wint als ze allemaal gedoped zijn... en ik kijk nog best met plezier naar het wielrennen
WIJ HATEN GRAPJES.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik trollde enkel over dat vallen.
Druktemakers. Het is maar een Avondetappe-topic. Grapje moet kunnen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |