Werden. Dit showtje is vanmiddag opgenomen. Mensen die naar een herhaling kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
op de achtergrond worden foto's gemaakt.
21.20 is vanmiddag?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werden. Dit showtje is vanmiddag opgenomen. Mensen die naar een herhaling kijken.
Man, ik troll toch alleen wat.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk wat makkelijk gezegd, maar ze konden in de Tour dus niet eens laten zien wat ze echt in zich hadden.
Ho ho, zo serieus bedoelde ik het nietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon weer heel raar om de dopingbal bij een buitenlander neer te leggen, terwijl we weten dat Nederlanders (sowieso Ten Dam heeft volgens mij nog met Boogerd en cs gereden) ook niet zuiver zijn geweest in het verleden...
Ten Dam heeft niet met Boogerd gereden. Maar het is zonder meer hypocriet om alleen naar de buitenlanders te wijzen als het om doping gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon weer heel raar om de dopingbal bij een buitenlander neer te leggen, terwijl we weten dat Nederlanders (sowieso Ten Dam heeft volgens mij nog met Boogerd en cs gereden) ook niet zuiver zijn geweest in het verleden...
Lekker in z'n hippie-bus.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Moet kunnen, dat ontspant normaliter.
En de AIGCP kennen we ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
'Nee Mart, die Quintana was een volslagen onbekende voor ons.´
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |