abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128753183
quote:
Aanvaller Krkic tekent donderdag huurcontract bij Ajax

AFC Ajax nv (AJAX.AE) zal donderdag het definitieve contact met de van FC Barcelona gehuurde Bojan Krkic tekenen, waarna de aanvaller dezelfde dag nog gaat deelnemen aan de besloten training met de A-selectie, bevestigt woordvoerder Miel Brinkhuis van de Amsterdamse voetbalclub dinsdag.

Ajax heeft met Barcelona een huurovereenkomst van een jaar voor de inzet van Krkic bij de Amsterdamse club in het komend seizoen, met de optie tot verlenging met nog een jaar tot en met 30 juni 2015. Daarna loopt zijn contract bij FC Barcelona af.

De afgelopen twee seizoenen speelde de nu 22-jarige aanvaller op huurbasis in Italie bij achtereenvolgens AS Roma en AC Milan.
MikeVerweij twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 08:06:34 Deens talent Markus #Bay (middenvelder/16) tekent voor 3 jaar bij #Ajax en wordt vrijdag gepresenteerd reageer retweet
pi_128753271
Goede speler hoor die Krkic maar heb je niet liever iets uit eigen gelederen in het eerste staan?
Met het budget van Ajax en deelname aan de CL moet het toch wel mogelijk zijn een zeer getalenteerde jonge spits te halen?
blablablabla
pi_128753295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
Goede speler hoor die Krkic maar heb je niet liever iets uit eigen gelederen in het eerste staan?
Met het budget van Ajax en deelname aan de CL moet het toch wel mogelijk zijn een zeer getalenteerde jonge spits te halen?
Hij gaat als rechtsbuiten spelen.
pi_128753308
Een rechtsbuiten dan :P .
blablablabla
pi_128753324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:12 schreef Elan het volgende:
Een rechtsbuiten dan :P .
Outsourcen is veel hipper en verlaagt de kosten. We lossen dat in de cloud op
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:16:07 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128753412
quote:
Blijkbaar niet te koop voor een redelijk bedrag en er zitten wat jongens aan te komen, dus een aardige tussenoplossing
pi_128753512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Blijkbaar niet te koop voor een redelijk bedrag en er zitten wat jongens aan te komen, dus een aardige tussenoplossing
Zeker weten. Ben wel benieuwd het is voor Eredivisiebegrippen echt een zieke speler.
Prima netwerk ook anders zou je zo'n speler nooit kunnen halen.
blablablabla
pi_128753783
RichardWitschge twitterde op maandag 08-07-2013 om 17:00:14 Net scan laten maken alles was goed http://t.co/u3kAhmLCeg reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:28:48 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128753844
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker weten. Ben wel benieuwd het is voor Eredivisiebegrippen echt een zieke speler.
Prima netwerk ook anders zou je zo'n speler nooit kunnen halen.
Eerst zien, dan geloven natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128754163
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Outsourcen is veel hipper en verlaagt de kosten. We lossen dat in de cloud op
*O* idd :D
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_128754435
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef TJV het volgende:
RichardWitschge twitterde op maandag 08-07-2013 om 17:00:14 Net scan laten maken alles was goed http://t.co/u3kAhmLCeg reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_128754593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zo'n Lestienne van Club Brugge zou al 8 miljoen+ moeten kosten, ik denk dat dit voor een Nederlandse club het beste beleid is.
pi_128754602
quote:
Dat hebben we toch ook gedaan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_128754793
Bekeek dit interview met Groenendijk van AT5 nog even en die zegt dat je wel op 2 wedstrijdformulieren mag staan maar niet in beide mag spelen per speelronde. Dat is wel heel mooi. ^O^
pi_128755118
quote:
Lobotka: 'De Boer een aardige man'

Stanislav Lobotka is een jaar gehuurd van AC Trencin om zich als middenvelder te bewijzen bij Jong Ajax. Stiekem hoopt de voetballer dat hij een kans krijgt van Frank de Boer bij de A-selectie. 'Ik heb hem vorige week al de hand geschud. Hij is een aardige man', vertelt Lobotka in de buitenlandse media.

Lobotka is inmiddels bij een gastgezin ondergebracht en probeert aan de omgeving te wennen. 'Ik praat Engels en ook Duits. Mijn ploeggenoten verstaan vooral Engels.'

De 'Xavi van Trencin' heeft de voetballer van Spanje als zijn idool en grote voorbeeld. 'Ik bewonder inderdaad Xavi, maar ook Iniesta, Voetballers die relatief klein zijn en artistiek', geeft het 18-jarige talent toe, die zelf 1.70 meter groot is.

Lobotka, uitkomend voor Slowakije U-19, is de eerste speler die voortkomt uit de samenwerking tussen Ajax en AC Trencin. Mocht hij bevallen, dan hebben de Amsterdammers een optie tot koop om te lichten. De voetballer moet nog wel wennen aan het niveau. 'Het gaat veel sneller op de training en de spelers geven hier echt honderd procent op het trainingsveld. Ik zal hard moeten werken en hoop dat ik dan de aandacht trek van Frank de Boer. Ik hoop dat ik hem kan overtuigen om bij het eerste elftal te halen.'
pi_128755409
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:12 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hij gaat als rechtsbuiten spelen.
Ik heb hem op links zien spelen, in de spits en achter de spits. Maar eigenlijk nog niet zo vaak (nooit?) op rechts?

Dat is dus zijn op drie na beste positie?
pi_128755669
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik heb hem op links zien spelen, in de spits en achter de spits. Maar eigenlijk nog niet zo vaak (nooit?) op rechts?

Dat is dus zijn op drie na beste positie?
Vorig seizoen bij Roma ook een aantal wedstrijden op rechts gespeeld. Hij is tweebenig, dus maakt in dat opzicht weinig uit welke kant hij speelt. Daarnaast zal hij toch meer in een soort vrije rol gaan spelen net als Fischer dat ook doet, en niet vast in z'n positie zitten, veel naar binnen trekken.
pi_128756147
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven natuurlijk.
Uiteraard, maar ik ben wel erg blij dat hij voor minimaal één seizoen Ajacied is.
pi_128756174
quote:
Alderweireld: 'Norwich mooie club? Ajaxmooie club!'

Toby Alderweireld staat in de belangstelling van het Engelse Norwich City. Of hij Ajax verlaat, is nog altijd onduidelijk.

Vanochtend stond AT5 bij de ingang van De Toekomst om de spelers te vragen hoe het ervoor staat met alle transferperikelen. Alderweireld snelde voorbij en wilde aanvankelijk niet veel zeggen. Toen de verslaggever aan de verdediger vroeg of hij Norwich City een mooie club vindt, antwoordde hij schreeuwend: 'Norwich mooie club? Ajax is een mooie club!'

Of deze uitspraak betekent dat hij liever bij Ajax blijft of dat hij naar de Engelse middenmotor vertrekt, is nog onbekend. In de Gazet van Antwerpen zei zijn vader Vic Alderweireld onlangs dat Norwich wel degelijk een optie is.

'Norwich heeft al één en ander gedaan waarmee het heel wat ambitie toonde. (...) Het zou dus te kortzichtig zijn om op voorhand 'nee' te zeggen, gewoon omdat ze vorig seizoen elfde werden. Wij kijken verder dan alleen de naam van de club. Het volledige plaatje telt', aldus Alderweireld senior.

Het Duitse Bayer Leverkusen toonde eerder ook belangstelling voor de Belg. 'Leverkusen is op dit moment geen optie meer, al weet je nooit. Ik kan wel zeggen dat Leverkusen en Norwich de enige twee clubs zijn die zich op dit moment effectief gemeld hebben bij ons of bij Ajax', besluit de vader van Alderweireld.
pi_128756753
quote:
Als er binnen twee jaar spelers van de Toekomst zich lijken aan te gaan dienen voor een bepaalde positie dan heb ik liever dat die vacature tijdelijk wordt opvuld met een goede huurling dan dat er een dure aankoop komt.
pi_128757889
wanneer komen de officiele nummers op de uitshirts bekend?

ik wil graag een uitshirt bestellen, maar weet de nummers nog niet
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_128758673
AFCAjax twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 14:42:11 Bojan Krkic is gearriveerd bij #Ajax! Momenteel wordt hij rondgeleid op de #Toekomst. Welkom! @bokrkic #Krkic reageer retweet
pi_128758769
pi_128758894
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Messi van Ajax. _O_
pi_128758975
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

De Messi van Ajax. _O_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:54:10 #176
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_128758983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef henk3412 het volgende:
wanneer komen de officiele nummers op de uitshirts bekend?

ik wil graag een uitshirt bestellen, maar weet de nummers nog niet
Ergens deze week zo niet volgende week
pi_128759310
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
pi_128759461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ergens deze week zo niet volgende week
oke dan wacht ik wel deze week af
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_128759849
quote:
Zaakwaarnemer Eriksen: nog met diverse clubs in gesprek

9 juli 2013 - BT.dk

Nu Borussia Dortmund definitief is afgehaakt voor Christian Eriksen is het de vraag wat er met de Deen gaat gebeuren. Tegenover het Deense Sporten laat de zaakwaarnemer weten nog met diverse clubs in gesprek te zijn. 'Dat is altijd zo bij spelers als Christian. Op dit moment is het moeilijk te zeggen of deze contacten tot een transfer zullen leiden. Dus daar wil ik dan ook niet over speculeren.'
Ajax Netwerk
'Dit is de eerste transferperiode dat Christian openstaat voor een transfer. Maar het betekent niet dat hij per se wil vertrekken. Hij bepaalt de volgende stap in zijn carričre en zal Ajax alleen vertrekken als hij zich bij een andere club kan ontwikkelen in een betere speler. Hij heeft altijd gezegd dat hij in ieder geval niet transfervrij zal vertrekken. Indien hij deze zomer niet vertrekt, zal hij zijn contract verlengen.'
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:24:03 #180
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128760021
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Is er al iets bekend over hoe lang hij dan gaat verlengen? Als het bijv. 2/3 jaar is zou het relatief stom zijn om hem nu te verkopen natuurlijk.

Edit: Zal wel voor 1 jaar zijn, maar toch.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_128760049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Is er al iets bekend over hoe lang hij dan gaat verlengen? Als het bijv. 2/3 jaar is zou het relatief stom zijn om hem nu te verkopen natuurlijk.
Ik denk 1 jaar
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:25:28 #182
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128760077
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik denk 1 jaar
Ja precies, leek mij ook het meest waarschijnlijke. Dacht misschien is er al eens iets over naar buiten gebracht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:08:06 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128761641
Verlenging is in dat geval sowieso per jaar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_128761809
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, is dit serieus? Dus ondanks dat de ene een Servische-Spanjaard is, en de andere een Argentijn zijn ze (niet eens zo heel ver terug) familie?
pi_128762556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Fides het volgende:

[..]

Haha, is dit serieus? Dus ondanks dat de ene een Servische-Spanjaard is, en de andere een Argentijn zijn ze (niet eens zo heel ver terug) familie?
Op zich natuurlijk wel toevallig. Maar Argentinë heeft een hele grote golf van Europeaanse immigranten gehad rond 1900, vooral Italianen en Spanjaarden. Op een gegeven moment bestond de helft van de bevolking uit immigranten, en tegenwoordig heeft waarschijnlijk bijna elke Argentijn Europees bloed in zich.
pi_128762711
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Op zich natuurlijk wel toevallig. Maar Argentinë heeft een hele grote golf van Europeaanse immigranten gehad rond 1900, vooral Italianen en Spanjaarden. Op een gegeven moment bestond de helft van de bevolking uit immigranten, en tegenwoordig heeft waarschijnlijk bijna elke Argentijn Europees bloed in zich.
Dat weet ik, maar als Aaron Lennon familie zou zijn van Bill Clinton zou ik het ook apart vinden, ondanks dat ze beide Iers bloed hebben:P
pi_128762852
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Fides het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar als Aaron Lennon familie zou zijn van Bill Clinton zou ik het ook apart vinden, ondanks dat ze beide Iers bloed hebben:P
Ja, maar op uiterlijk zelfs, als iemand zou zeggen dat Messi en Bojan broertjes zouden zijn zou ik het ook kunnen geloven.

Dat ligt bij Aaron Lennon en Bill Clinton wel anders. :+
pi_128762950
Haha, nouja, Lennon zijn vader komt uit Jamaica, en die van Bojan uit Servie dus:P Heeft allebei niets met Spanje (Familie Perez/Messi) of Ierland (Clinton/Lennon) te maken natuurlijk. Zolang de (overovergroot)moeder van Lennon op (de (overovergroot)vader van) Clinton lijkt is het theorisch mogelijk dat ze familie zijn;) Als Messi's vader toevallig donker was geweest had hij niet op Bojan geleken, maar was hij nog wel verre familie geweest;)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:34:56 #189
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_128764786
Bojan komt nu op bezoek in een zonovergoten Nederland.... de depressie komt nog wel in september :-P
Hopen dat hij zich vlug kan aanpassen...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_128766496
quote:
Bojan Krkic laat zich zien op de Toekomst

Bojan Krkic meldde zich vandaag voor het eerst bij Ajax. De van FC Barcelona gehuurde aanvaller kreeg van directeur voetbalzaken Marc Overmars een rondleiding op de Toekomst en schudde ook nog even handen met hoofdtrainer Frank de Boer.

Krkic moet nog officieel gepresenteerd worden en tekenen, maar dinsdagmiddag kreeg hij alvast een klein kijkje in de keuken van de club. De Spaanse huurling meldde een goede reis achter de rug te hebben en staat te popelen om bij de selectie aan te sluiten. Wanneer hij het trainingstenue van Ajax aantrekt is nog niet helemaal zeker, maar lang zal dat niet duren.

Terwijl Krkic een rondje langs de velden maakte op de Toekomst kwam de selectie van Ajax ook binnendruppelen. In de catacomben van het Ajax-complex kwam hij zijn nieuwe trainer tegen en volgde er een warme begroeting. De Boer gaf al eerder aan dat Krkic is aangetrokken voor de rechterkant, maar dat hij ook centraal of links in de aanval uit de voeten kan. “Bojan heeft een individuele actie, kan goals maken, het is gewoon een topspeler die we heel goed kunnen gebruiken dit zware seizoen.”

Later deze week ongetwijfeld nog veel meer Bojan Krkic. Houd Ajax.nl en Ajax TV in de gaten.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:35:39 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_128767052
Gefeliciteerd met de 4e op rij mensen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_128767142
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef Smoofie het volgende:
Gefeliciteerd met de 4e op rij mensen.
Precies, jij ook gefeliciteerd. Ajax zet de concurrentie op een groot gat.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:55:57 #193
269465 Stiggie
Plankgas
pi_128767797
Google Translate van spaans artikel net voordat hij naar Adam vertrok:

http://www.324.cat/notici(...).Udv8zE8LdWw.twitter
quote:
The Barcelona player Bojan Krkic , who has been on loan at Ajax next season, traveled to Amsterdam this morning to join the Dutch club. This will be the third club that plays fubolista some stage since he left the club in 2011. was in Rome for a year and played last season on loan to Milan. Now, Ajax, Bojan, who is 22, hopes to have more opportunities than in Italy to prove his worth. Bojan was pleased to begin this new phase " for me is a new challenge, a new experience of playing in a big club like Ajax . My intention is to take this opportunity, enjoy it and take it as a challenge and a personal level of football. " Former Barca appraisal very positive experience in Italy and says his game has improved. "Now it's a new era, still very young, I'm 22 and my goal still see very far.'s Football is a way in which you have to prove themselves every day." Bojan does not believe it has taken a step back, let alone " is a step forward to join a club like Ajax , it is very important for my progress and continue with the same enthusiasm, the same desire working and keep improving. " " I'm learning a lot and life is giving me so many opportunities , "he concluded.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:21:26 #194
269465 Stiggie
Plankgas
pi_128768565
pi_128768608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef Stiggie het volgende:
Google Translate van spaans artikel net voordat hij naar Adam vertrok:

http://www.324.cat/notici(...).Udv8zE8LdWw.twitter

[..]

Dat is geen Spaans hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:24:16 #196
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_128768640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is geen Spaans hoor.
Idd, is Catalaans...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:35:03 #197
269465 Stiggie
Plankgas
pi_128768949
Ohja, ook best :P
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:37:06 #198
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_128769011
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:35 schreef Stiggie het volgende:
Ohja, ook best :P
Ik zag het persoonlijk alleen door .cat als einde van url en "Televisio de Catalunya"
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:24:47 #199
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_128770447

Welk nummer zingen Tante Leen en Willy Alberti voor Sjaak Swart?
pi_128770696
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is geen Spaans hoor.
Dat is inderdaad Engels.
pi_128770971
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat is inderdaad Engels.
Goede grap man.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:41:59 #202
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_128771109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Goede grap man.
Tyron is ook een beetje raar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_128771831
quote:
Waarom dragen ze eigenlijk altijd van die spinachtige hesjes?
pi_128771851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:57 schreef Class het volgende:

[..]

Waarom dragen ze eigenlijk altijd van die spinachtige hesjes?
Dat zijn hartslagmeters, knuppel.
pi_128771985
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ohh :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:03:28 #206
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_128772125
quote:

[..]

Vriendelijke reactie op een normale vraag zeg....
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:08:29 #207
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128772356
quote:

[..]

Stoer hoor :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:09:54 #208
356891 Abed
hooggeleid
pi_128772421
Knuppel
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_128772454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Stoer hoor :')
pi_128772459
Ajacied is een gefrustreerd ventje dat altijd moet schelden om iets duidelijk te maken :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:11:42 #211
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128772494
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Geef gewoon normaal antwoord of doe het niet.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:30:16 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128773284
Volgens mij zitten daar wel meer sensoren in. Ook om looplijnen te registreren enzo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128774064
Overigens een idee om het speelschema toe te voegen in de OP?
pi_128775960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij zitten daar wel meer sensoren in. Ook om looplijnen te registreren enzo
Jan van Halst heeft een vinger in de pap?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_128776419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef ejfaar het volgende:
Overigens een idee om het speelschema toe te voegen in de OP?
Nee.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:38:07 #216
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128776724
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jan van Halst heeft een vinger in de pap?
ja. Dat is namelijk de enige persoon ter wereld die daar naar kijkt
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128781351
Wat zijn jullie kneusjes weer vriendelijk tegen elkaar.
pi_128782059
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
Ajax handelt dit keer gelukkig niet lastminute. Weet nog wel dat we in de zomerstop ene Teemu Tainio binnenhengelde in het laatste kwartier _O-
Heeft ook maar twee wedstrijden gespeeld gelukkig was hij transfervrij!
  woensdag 10 juli 2013 @ 07:52:47 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128785723
quote:

[..]

Dat zijn hartslagmeters
Ik dacht dat er ook GPS inzit, om posities, gelopen afstand etc. te meten.
pi_128785731
quote:
Alderweireld neemt Norwich City serieus
Toby Alderweireld (24) sluit een overgang naar Norwich City niet uit. De Belg heeft zelf nog geen contact gehad met de club uit de Premier League. 'Maar het ziet er naar uit dat die ploeg de kop van het peloton genomen heeft', zegt vader Vic Alderweireld in AD Sportwereld. De verdediger trainde gisteren voor het eerst weer mee met Ajax, dat teruggekeerd is van een trainingskamp in Oostenrijk. Alderweireld vertrok vorige week om privéredenen uit Neustift. 'Ik kan wel zeggen dat Norwich op dit moment de enige concrete optie is', aldus Alderweireld sr.
pi_128785927
Wie wordt de grootste concurrent dit jaar? Psv ondanks de keeg loop? Of Feyenoord?
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:24:25 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128785980
Ik zie feyenoord als los zand zonder leiders. Als die t moeilijk krijgen valt t uit elkaar. Psv ben ik ook niet zo bang voor, tenzij ze goed inkopen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128785982
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wie wordt de grootste concurrent dit jaar? Psv ondanks de keeg loop? Of Feyenoord?
Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.
pi_128786039
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:24 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.
Ik hoop niet dat je serieus bent.
pi_128786251
barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13 Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')