SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 09-07-2013 09:27:08 ]F means you're fucked![]()
Goed plan moblo!
Met
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat omkopen he! Niet kip met chocolade.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
ik refereerde naar YUR's plof!
Hoe is het eigenlijk met mevrouw walvis GotC? Kun je nog rennen?Ja doei.![]()
Sunny volgend jaar Ekiden! Remmz ook. Auto vol. Gezellig.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ze doet braaf iedere woensdag de walvisbootcamp op het strandquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik refereerde naar YUR's plof!
Hoe is het eigenlijk met mevrouw walvis GotC? Kun je nog rennen?
F means you're fucked![]()
Ja, alleen als het niet met de Wiezo valtquote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Sunny volgend jaar Ekiden! Remmz ook. Auto vol. Gezellig.die moet ik nu echt een keer lopen hoor..
![]()
![]()
Heb een recept van de emte met bruine bonen, kip, peper en chocolade. Heerlijk!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
"en rol"quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze doet braaf iedere woensdag de walvisbootcamp op het strandMental image
Ja doei.![]()
Is in de Mexicaanse keuken vrij gebruikelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb een recept van de emte met bruine bonen, kip, peper en chocolade. Heerlijk!![]()
![]()
Roll roll roll your wife, gently down the beach.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klopt. Ik gooi ook altijd een halve reep pure chocola door de de chilli con carne.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt in 'de zone' kom je niet nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Developen in een kantoortuin is bagger.
Oordopjes zijn gelukkig wel acceptabel bij ons.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
oh beentjes-update: so far, so goodben benieuwd naar morgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hey there GotC, I wanna roll yaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Crazy baby whale there ain't nothing like ya
Hey little whale girl, so right I had to roll ya
Keep it smooth, let's roll roll roll!
*zing*
[/Nelly]Ja doei.![]()
Mooizo! Loop je nog bij een fysio? Ik ga morgen chillen op lowfield. Hoe groot is zo'n rondje? Want loopdag morgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
oh beentjes-update: so far, so goodben benieuwd naar morgen
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
/limpbizkit[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hihi die had ik ook al in mijn hoofdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
/limpbizkit![]()
![]()
quote:
1
2[b]27 oktober 2013 - [url=http://drechtstadloop.nl/]Drechtstadloop (Dordrecht)[/url][/b]
[*]Hinder - HM
Alsjeblieft?
Get stoned![]()
Voor de terras gangers... Ben wel een beetje lief voor mijn vrouwquote:Beste Bjorn van der Beek,
Bedankt voor je inschrijving voor de Halve marathon.
Kijk regelmatig op http://www.vooroeverloop.nl voor de laatste informatie over de Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik.
"Wat als ze nu niet aardig zijn tegen mij, dan zit ik er wel meer dan 2 uur bij"![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Voor de terras gangers... Ben wel een beetje lief voor mijn vrouw
"Wat als ze nu niet aardig zijn tegen mij, dan zit ik er wel meer dan 2 uur bij"![]()
![]()
![]()
![]()
Houdt ze van kinderen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
Ze belt me eind volgende week op om te horen hoe het gaat, ik mag altijd terugkomen maar verder is het niet zo erg nodig meerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooizo! Loop je nog bij een fysio? Ik ga morgen chillen op lowfield. Hoe groot is zo'n rondje? Want loopdag morgen.Lowfield-rondje is ongeveer 2-2,5km. Er is een wandelroute die je zou kunnen volgen van 2,3km (gele route) maar je kunt ook zelf een beetje ronddarren natuurlijk
![]()
![]()
Gouden business trouwens, voor alle hippe rennende ouders: evenementencreches aanbieden bij loopjes.Ja doei.![]()
Bij de Marikenloop hadden ze datquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gouden business trouwens, voor alle hippe rennende ouders: evenementencreches aanbieden bij loopjes.I shit you not!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lokaal loopje hier in de buurt had gewoon allemaal speeltoestellen.... Kinderen wilde niet meer mee naar huisquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gouden business trouwens, voor alle hippe rennende ouders: evenementencreches aanbieden bij loopjes.![]()
![]()
No wai!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de Marikenloop hadden ze datI shit you not!
Ja doei.![]()
Meanwhile, in France:
Zoe is de eerste keer de Alpe d'Huez opgegaan
Wil ik ook nog eens doen, en dat hoeft niet perse voor Alpe' d'Huzes te zijn...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij zijn altijd lief!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
"Wat als ze nu niet aardig zijn tegen mij, dan zit ik er wel meer dan 2 uur bij"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Bij de Utregse meidenloop ookquote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yeaaaah!!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!Ik ben erbij!
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!weer gelijk met de Wiezo dus..
![]()
Helemaal geenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!, want dan is ook weer Werchter
![]()
En daar gaan we volgend jaar weer naartoe...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
*schrijft op de kalend... oh wachtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!*
Ik doe meeeeee
jaaaaaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moeten Wolve en ik die datum ook maar 's noteren
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!Dan mogen jullie op die dag voor mij zingen
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
daar gaat je bussines plan MoBlo... to latequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha ja heb wel lekker doorgelopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jouw maag draaide gewoon vanwege je moordende tempo.nieuw pr, 10k in 55:17 .quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, jij had ook gelopen zag ik (later pas). Goed gegaan?![]()
Jaaaaaaa leukquote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
Wow! Even op youtube gezocht op 'runner's knee' en toen (op basis van de comments) de 2 laatste oefeningen gedaan van dit filmpje: . De pijn was direct weg! Kwam tijdje later wel weer terug, maar veel minder hevig. Die oefeningen ga ik eens in mijn ochtendritueel stoppen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopersknie?
http://www.blessure-aanwijzer.nl/lopersknie_runners_knee.htm
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Toen ik op mijn wissel stond te wachten was er net een vrijwilligster aan het vertellen over die Japanners, dat die niet goed wijs waren om in die hitte met al die pakken aan te gaan rennen, komt die business man zo fris als een hoentje voorbij dravenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
Die gast in z'n pak was echt het mooist. Met z'n krantje ook
Mario was wel stuk hoor, die is nog in de bosjes gecrashed.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Toen ik op mijn wissel stond te wachten was er net een vrijwilligster aan het vertellen over die Japanners, dat die niet goed wijs waren om in die hitte met al die pakken aan te gaan rennen, komt die business man zo fris als een hoentje voorbij draven![]()
Ja die kwam rondje 1 nog vrolijk springend voorbij, maar rondje 2 was aanzienlijk minder vrolijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mario was wel stuk hoor, die is nog in de bosjes gecrashed.
Maar of dat aan het pak ligt? Ik was na 5km ook stuk.Gelukkig was ik wel klaar toen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mario was wel stuk hoor, die is nog in de bosjes gecrashed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond het na 5km ook wel leuk geweest. En toen moest ik nog een rondjequote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar of dat aan het pak ligt? Ik was na 5km ook stuk.Gelukkig was ik wel klaar toen.![]()
![]()
zwemmen is het nieuwe planken...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
niet planken in het zwembad, dat gaat niet goed....quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Moet nog een zwembad zien te vinden hierOp m'n nieuwe universiteit is wel een zwembad (en hoe! Olympisch bad-dit-dat-alles, maar niet te betalen, zo'n jaarlidmaatschap
![]()
Ja doei.![]()
Surfplankenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
niet planken in het zwembad, dat gaat niet goed....
Ja doei.![]()
Na, bij mij was het na 6km wel klaar eigenlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het na 5km ook wel leuk geweest. En toen moest ik nog een rondje. Wat een hel was dat in een keer!
![]()
![]()
quote:![]()
Ik moet het planken en zo ook maar weer eens oppakken. De core heeft hier echt weer wat stability nodig![]()
![]()
Jilliannen met die handel! Ik ga morgen weer beginnenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik moet het planken en zo ook maar weer eens oppakken. De core heeft hier echt weer wat stability nodig
Ja doei.![]()
Ja, misschien dat ik dat weer ga doen ja. Alleen dat gespring en gesquat is nog niet zo'n goed plan denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jilliannen met die handel! Ik ga morgen weer beginnen![]()
![]()
Goed dat je weer loopt trouwens!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik moet het planken en zo ook maar weer eens oppakken. De core heeft hier echt weer wat stability nodig![]()
Dat core-trainen moeten hier wel meer mee beginnen ook, ik ben er een van. Goed dat jij het in ieder geval ook echt gaat doen, toch?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MD steekt er met kop en schouders boven uit.![]()
hihi het is iig een goed voornemenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed dat je weer loopt trouwens!!!![]()
Dat core-trainen moeten hier wel meer mee beginnen ook, ik ben er een van. Goed dat jij het in ieder geval ook echt gaat doen, toch?
![]()
![]()
![]()
ik plank 24/7....quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
niet planken in het zwembad, dat gaat niet goed....
op zich ging het planken prima en volgens mij is het fantastisch voor de rompstabiliteit maar het zorgde er voor dat mijn blessure elke keer weer wat opspeelde... zeg maar van 90% herstel terug naar 80% herstel.
Dus vanaf afgelopen zaterdag niet meer geplankt en herstel gaan zoals gehoopt...
Om de romp en de cardio toch bij te houden nu 3-4 dagen per week een uurtje baantjes trekken totdat de loopschoenen weer aan kunnnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag begonnenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jilliannen met die handel! Ik ga morgen weer beginnen
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef xzaz het volgende:
Ja, check die kerel rechtsonder in het oranje, en kijk nu deze foto van mij tijdens de zevenheuvelenloop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MD steekt er met kop en schouders boven uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, check die kerel rechtsonder in het oranje, en kijk nu deze foto van mij tijdens de zevenheuvelenloop!
WTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef xzaz het volgende:
Je bent een eindbaas of je bent het niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MD steekt er met kop en schouders boven uit.
1e serie of al gevorderd?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, knus, dan gaan we ongeveer gelijk op!![]()
Damn, ik heb net gedoucht met een nieuw spulletje van Kneip en nu kan ik niet stoppen met aan mezelf ruiken![]()
lekker spul zeg!!
![]()
30Day Shred ding. Is een fijne serie om te doen, vind ik, en ben nu eens een keer een hele maand 'thuis'quote:dus grote kans dat ik 'm ook echt af ga maken dit keer
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef xzaz het volgende:
En dat was het einde van het konijn.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha...
Overigens niet eerlijk Jero, hoe fris jij nog naast hem loopt terwijl hij eruit ziet of ie net zijn mariopak in de bosjes heeft uitgetrokken...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
[..]
Ja, check die kerel rechtsonder in het oranje, en kijk nu deze foto van mij tijdens de zevenheuvelenloop!
Mooi ook hoe fris je op die foto staat, in vergelijking tot de 6 lopers achter je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ja, ok, maar dus de 1e stap nu? En ik ben ook zo lang thuis dus moet ook een eind komen! Alleen ga ik niet Jilliannen als de stratenmaker aan het werk gaat in de tuin hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
30Day Shred ding. Is een fijne serie om te doen, vind ik, en ben nu eens een keer een hele maand 'thuis'dus grote kans dat ik 'm ook echt af ga maken dit keer
![]()
![]()
![]()
[..]
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat je dag gezien hebt sowieso!!
It's a small world after all, it's a small world after all
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En dat was het einde van het konijn.....![]()
![]()
Ja, bij mij ook zoiets. De 5e km ging nog wel, kon nog gewoon een praatje met MD maken en toen ik weer op dat lange rechte pad kwam werd het al wel aardig kut. Dat het na het keerpunt nog kutter werd was ook wel naar.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Na, bij mij was het na 6km wel klaar eigenlijk. Wat een hel was dat in een keer!
Ik heb vandaag niet gelopen. Stevig doorwandelen om m'n trein te halen voelde al niet goed, dus dan maar - weer - rust. Woensdag in de herkansing.![]()
Net twee maanden Insanity achter de rug, dan is dit wel even lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vond dat al zwaar zatben nooit verder gegaan..
[/quote]quote:
WTH
[/quote]
ik denk dat hij waarschijnlijk hier onder een of andere vage username mee lurkt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Net twee maanden Insanity achter de rug, dan is dit wel even lekkerik heb net 3 maanden helemaal niets gedaan
dus het wordt afzien
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dus de 1e stap nu? En ik ben ook zo lang thuis dus moet ook een eind komen! Alleen ga ik niet Jilliannen als de stratenmaker aan het werk gaat in de tuin hoor![]()
En voor en tijdens foto's maken en dit-dat-alles. En HM training die morgen begint, dus.....
in oktober ben ik eindelijk echt slank. Ofzo.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JaEn voor en tijdens foto's maken en dit-dat-alles. En HM training die morgen begint, dus.....
in oktober ben ik eindelijk echt slank. Ofzo.
ik ben benieuwd
gaat je gewoon lukken! Ofzo
![]()
![]()
Dat wordt een aardige portie spierpijn dan vrees ik...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik heb net 3 maanden helemaal niets gedaan
dus het wordt afzien
Die kerel heeft ook best een karakteristieke kop, met een bos krullen erop. Dat vergeet je niet zo snelquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OMGdat je dag gezien hebt sowieso!!
It's a small world after all, it's a small world after all.
![]()
Ben er bang voor jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat wordt een aardige portie spierpijn dan vrees ik...maar op zich was ik altijd wel goed in buikzooi en zo, dat scheelt weer. Het squatten is vooral een dingetje, dat vinden mijn knieën niet altijd even tof..
![]()
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook best een karakteristieke kop, met een bos krullen erop. Dat vergeet je niet zo snel.
maar toch! Tussen al die mensen die je ziet tijdens een loopevenement moet t maar net lukken!
Anyway popjes, ik ga slapen. Truste!
Lol de eerste paar squats kraken mijn knieeen ook als een schuurdeur in een hoorspelquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben er bang voor jamaar op zich was ik altijd wel goed in buikzooi en zo, dat scheelt weer. Het squatten is vooral een dingetje, dat vinden mijn knieën niet altijd even tof..
hehe nja bij mij levert het echt pijn op, dus beter van niet, zeker niet nu ik revaliderende ben..quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol de eerste paar squats kraken mijn knieeen ook als een schuurdeur in een hoorspel![]()
![]()
M'n achillespees houdt zich weer goed, na 1,5 week rust. Zojuist een heel rustig rondje, kleine 9 km in 58 min, 137bpm. Waarvan 3 km op blote voeten, heerlijk
Deze week nog even rustig aan doen, dan hoop ik volgende week met m'n marathonschema te kunnen beginnen![]()
![]()
Zo eerst maar 's een nacht goed slapen, dan vroeg aan de scriptie, dan om half 6 aan de Jillian en half 7 aan de hardloop met Mr.Mo![]()
fijne nachtrust allemaal!
Ja doei.![]()
[..]
Die kerel is boven de 50 en liep de 7^^ binnen het uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(58:57 om precies te zijn)
![]()
Trustenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zo eerst maar 's een nacht goed slapen, dan vroeg aan de scriptie, dan om half 6 aan de Jillian en half 7 aan de hardloop met Mr.Mo![]()
fijne nachtrust allemaal!
![]()
Ik ga zo ook maar eens.. Wil rond 10 uur met de snurkhond hier naast me een wandelingetje doen, beentjes los lopen. En Jillian moet ook nog dus spreken we nu af![]()
![]()
ik heb van mijn fysio een mietjesplank-oefening gekregen, ik kreeg ook last van rug enzo door gewoon planken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik plank 24/7....
op zich ging het planken prima en volgens mij is het fantastisch voor de rompstabiliteit maar het zorgde er voor dat mijn blessure elke keer weer wat opspeelde... zeg maar van 90% herstel terug naar 80% herstel.
Dus vanaf afgelopen zaterdag niet meer geplankt en herstel gaan zoals gehoopt...
Om de romp en de cardio toch bij te houden nu 3-4 dagen per week een uurtje baantjes trekken totdat de loopschoenen weer aan kunnnen
1. Ga zitten op je knieen.
2. Buig naar voren, ellebogen op de grond (mag ook handen, maar ik heb zwakke polsen dus doe ellebogen), zodat je een tafeltje bent.
3. Nu het moeilijkste: rug recht maken, vooral niet hol. buikspieren inzetten zodat dat vast zit.
4. Aandacht houden bij je buikspieren om je rug horizontaal te houden
5. nu ga je wandelen op je ellebogen/handen. Ondertussen buik aangespannen houden, rug horizontaal. 6. Wandelen wandelen wandelen en dan het laatste stukje met je lijf naar voren zodat je schouders recht boven je ellebogen/handen zijn (let op buik aangespannen & rug recht). Je blijft met je knieen op de grond.
7. Zo tien tot twintig seconden blijven hangen, let op buik en rug!
8. terug wandelen tot je weer een tafeltje bent.
9. zie 1.![]()
pijn is niet goed nee..quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nja bij mij levert het echt pijn op, dus beter van niet, zeker niet nu ik revaliderende ben..
Die squats maar even overslaan, of alleen de curls doen zonder te squatenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, halve squats en de curls, kom ik een heel eind meequote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Guard het volgende:
[..]
pijn is niet goed nee..
Die squats maar even overslaan, of alleen de curls doen zonder te squatenIn de sportschool moet ik mijn knieën voorzichtig gaan trainen, squats zijn daar net ff te pittig voor nu.
![]()
hiermee kwam mijn fysio gister ook ! (ik had haar even gebeld over het zwemmen)quote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb van mijn fysio een mietjesplank-oefening gekregen, ik kreeg ook last van rug enzo door gewoon planken.
1. Ga zitten op je knieen.
2. Buig naar voren, ellebogen op de grond (mag ook handen, maar ik heb zwakke polsen dus doe ellebogen), zodat je een tafeltje bent.
3. Nu het moeilijkste: rug recht maken, vooral niet hol. buikspieren inzetten zodat dat vast zit.
4. Aandacht houden bij je buikspieren om je rug horizontaal te houden
5. nu ga je wandelen op je ellebogen/handen. Ondertussen buik aangespannen houden, rug horizontaal. 6. Wandelen wandelen wandelen en dan het laatste stukje met je lijf naar voren zodat je schouders recht boven je ellebogen/handen zijn (let op buik aangespannen & rug recht). Je blijft met je knieen op de grond.
7. Zo tien tot twintig seconden blijven hangen, let op buik en rug!
8. terug wandelen tot je weer een tafeltje bent.
9. zie 1.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga ook maar slapen, morgenvroeg weer een date met Jillian.
Trusten iedereen
Nog een fotootje van zaterdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond wel weer lekker gelopen.. Rustig aan, want warm, maar het ging gewoon lekker. Zit nog een beetje te klooien met wat voor een schema ik wil gaan lopen. Ik vind de basis van Keep on Running wel fijn, maar de intervaltraining niet. Denk nu dat het een LDL in het weekend wordt (zo lang is ie nu nog niet, zo'n 45 minuten, maar dat uitbouwen dus), op dinsdag een rondje van 4 a 5 kilometer met wat intervallen in het laatste kwartier en op donderdag een rondje van ongeveer 3/3,5 kilometer wat ik echt op tempo ga lopen. Eens kijken hoe dat bevalt.![]()
Die footpod voor de Forerunners, de SDM4, is dat het ding dat je gebruikt om je stappen te tellen?
Weet iemand dat zo? Wat ik lees is dat je die gebruikt om binnen te sporten, maar weet het niet zeker of die ook je pasfrequentie meet.
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1141.html#p2216![]()
Nog steeds je knie? Misschien beter (ja het is kut) een week rust gunnen? Zo blijf je sukkelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook zoiets. De 5e km ging nog wel, kon nog gewoon een praatje met MD maken en toen ik weer op dat lange rechte pad kwam werd het al wel aardig kut. Dat het na het keerpunt nog kutter werd was ook wel naar.
Ik heb vandaag niet gelopen. Stevig doorwandelen om m'n trein te halen voelde al niet goed, dus dan maar - weer - rust. Woensdag in de herkansing.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh en jullie maken me het lastig allemaal in te schrijven voor de Vooroeverloop..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
daar loop je dan, met nog bijna 3 minuten over aan het einde van je rondje...
En wat doe je dan?
http://www.endomondo.com/workouts/213597734/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Jumparound het volgende:
En wat doe je dan?
http://www.endomondo.com/workouts/213597734/3690596![]()
En nog versnellen ook nog!The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
ik dacht, och... ff lekker dat slome (liep tot dan toe 7 minuut/km) er uit lopenquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ja dat is ook om je cadens te meten. Leuk speeltje en een grafiekje erbij maar niet veel dan dat vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Arquero het volgende:
Die footpod voor de Forerunners, de SDM4, is dat het ding dat je gebruikt om je stappen te tellen?
Weet iemand dat zo? Wat ik lees is dat je die gebruikt om binnen te sporten, maar weet het niet zeker of die ook je pasfrequentie meet.
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1141.html#p2216![]()
Je kunt 'm ook calibreren en dan als snelheidsmeter gebruiken ipv GPS. Kan handig zijn in dichtbebladerde bossen of indoor. Ik heb 'm zelf wel eens op die manier gebruikt op de loopband.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ja dat is ook om je cadens te meten. Leuk speeltje en een grafiekje erbij maar niet veel dan dat vind ik persoonlijk.![]()
las de TT en kwam toen net dit tegen... somt de gemiddelde Fok!ker aardig opSPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is waar. Maar je gaat toch niet op een loopband lopen?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook calibreren en dan als snelheidsmeter gebruiken ipv GPS. Kan handig zijn in dichtbebladerde bossen of indoor. Ik heb 'm zelf wel eens op die manier gebruikt op de loopband.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
las de TT en kwam toen net dit tegen... somt de gemiddelde Fok!ker aardig optrue story broSPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecosia
In Maart/April in India was buiten rennen in een smoggy miljoenenstad bij 40+ graden niet echt een optie.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je gaat toch niet op een loopband lopen?![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Gogo83 het volgende:
Nog een fotootje van zaterdag:Ik moest ineens weer denken aan jouw gezicht in het startvakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond wel weer lekker gelopen.. Rustig aan, want warm, maar het ging gewoon lekker. Zit nog een beetje te klooien met wat voor een schema ik wil gaan lopen. Ik vind de basis van Keep on Running wel fijn, maar de intervaltraining niet. Denk nu dat het een LDL in het weekend wordt (zo lang is ie nu nog niet, zo'n 45 minuten, maar dat uitbouwen dus), op dinsdag een rondje van 4 a 5 kilometer met wat intervallen in het laatste kwartier en op donderdag een rondje van ongeveer 3/3,5 kilometer wat ik echt op tempo ga lopen. Eens kijken hoe dat bevalt.![]()
[..]
Totaal verschillende meneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Digo![]()
Ik vind hem nog aardig duur. Ik dacht dat dat rond de 25 euro zou zijn ofzo. Misschien als ik er 1 tegenkom op marktplaats ofzo dan maarquote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ja dat is ook om je cadens te meten. Leuk speeltje en een grafiekje erbij maar niet veel dan dat vind ik persoonlijk.![]()
![]()
Gisteren les 27 van Evy gelopen, dat was althans dr bedoeling.
Uiteindelijk in een keer doorgelopen naar 5km, werd wat zwaarder na 3,5km lopen, laatste km nog wel kunnen versnellen.
Woensdag nog eens een keer kijken wat het doet, dan wil ik de 5km voor het eerst kn 30 minuten lopen. Gisteren was het 30:05 (wel een nieuw pr).
Doel is nog steeds de Singelloop in Breda op 6 oktober. Ingeschreven voor de 5km, gehele maand ervoor op vakantie. Komende twee maanden eens kijken of ik aan meer snelheid kan werken met intervallen.All management is Strategic Management.![]()
Gister mn buurman geadviseerd vooral een schema te gaan volgen. Hij stond op het punt om in het wilde weg te gaan lopen
En dat met een flinke horecaspoiler ; (
Het verhaal over spieren, pezen en blessures kwam wel aan geloof ik
Ecosia
Heb je m ook verteld dat Evy lief is?
Nee , dat ben ik vergeten
Ecosia
Dat is toch wel een verkoopargument voor de gemiddelde buurman met een horecaspoiler, een eigen vlaamse als trainer
Dat bedoel ik! Gemiste kans!
En dan ook nog eens 6,66kmquote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Jumparound het volgende:
En wat doe je dan?
http://www.endomondo.com/workouts/213597734/3690596
hadden we niet met z'n allen afgesproken niet de deur bij ONZ open te laten staan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh crapquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
hadden we niet met z'n allen afgesproken niet de deur bij ONZ open te laten staan?
Kuiten. Het lijkt vooral op te komen nadat ik snelheid heb gemaakt. Ik neem ook steeds rust en daarna ga ik lekker met 5min/km rennen, dat is misschien niet zo handigquote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nog steeds je knie? Misschien beter (ja het is kut) een week rust gunnen? Zo blijf je sukkelen.Dus deze week doe ik alleen maar langzaam hobbelen om uiteindelijk iig genoeg kilometers voor de vooroeverloop in de benen te krijgen.
![]()
Ik zet m'n Garmin gewoon op max 6/km en dan hobbelen maar. En misschien blijf ik dat wel tot de Vooroeverloop doen: hobbelen.quote:![]()
En tijdens de eerste helft van de Vooroeverloopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zet m'n Garmin gewoon op max 6/km en dan hobbelen maar. En misschien blijf ik dat wel tot de Vooroeverloop doen: hobbelen.
Hier lijkt de voet volledig hersteld. Morgen vrij, dus vandaag geven we het nog een dagje rust en morgen stukje lopen. Ik ga d'r maar geen interval uitgooien deze week.![]()
![]()
geen pijn in de beentjes
![]()
Straks lekker een wandeling maken om de boel los te houden en dan morgen avond les 2 proberenDan moet ik meteen al wat meer lopen dus ik ben benieuwd.
![]()
of de hele Vooroeverloop...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:58 schreef YUR het volgende:
[..]
En tijdens de eerste helft van de Vooroeverloop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:03 schreef Sunnythesun het volgende:
geen pijn in de beentjes
![]()
Straks lekker een wandeling maken om de boel los te houden en dan morgen avond les 2 proberenDan moet ik meteen al wat meer lopen dus ik ben benieuwd.
Grapjas...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 05:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer denken aan jouw gezicht in het startvak![]()
![]()
![]()
Sommige gevallen wel jaquote:Maar anderen kunnen evt de tweede helft wel wat versnellen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier lijkt de voet volledig hersteld. Morgen vrij, dus vandaag geven we het nog een dagje rust en morgen stukje lopen. Ik ga d'r maar geen interval uitgooien deze week.nog snel gegaan
Zojuist rondje gelopen. Ging best ruk. Kan tig kutsmoesjes verzinnen waar het aan had kunnen liggen..... maar goed. Next time better![]()
![]()
Gelukkig maar. Zou toch wel een beetje een domper zijn anders. Ik heb echt veel mensen zien zwikken over dat witte randje!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier lijkt de voet volledig hersteld. Morgen vrij, dus vandaag geven we het nog een dagje rust en morgen stukje lopen. Ik ga d'r maar geen interval uitgooien deze week.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik ga inzetten op een 1.50-155quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Sommige gevallen wel jaMaar anderen kunnen evt de tweede helft wel wat versnellen
gewoon lekker rustig kilometers maken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie wel hoe dat allemaal gaat. Uitlopen is nu prioriteit nummer 1.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:58 schreef YUR het volgende:
[..]
En tijdens de eerste helft van de Vooroeverloop
Mijn langste LDL tot nu toe is nog maar ruim 14km, en dat was eind mei. Daarna heb ik niet meer verder dan 11km gelopen.. Ik weet ook niet wat wijsheid is voor de komende 3 weken? Om nu nog op de bouwen moet ik dit weekend ongeveer 12, daarna 15 (al dan niet in het Harderbos, even afwachten hoe de komende weken gaan) en dan 2 weken voor de loop 18 en daarna weer rustig aan. Alles op nog langzamer hobbeltempo, zodat ik met die 18km ongeveer 2 uur bezig ben. Ik ben bang dat het wel een beetje snel opbouwt, maar anders weet ik het ook niet zo goed.![]()
Pfff note to me...
Je niet voor een wedstrijd inschrijven (vooral als die weer een mijlpaal is) vlak voor het slapen gaan.
stuiterderstuiter...
Mare nu officieelquote:@YUR:
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij bij de vooroeverloop er bij te zetten.
En voor mij ook de HM.quote:
![]()
quote:
Ze heeft dezelfde mening als mij. Ze vind kinderen leuk maar heeft absoluut geen kinderwens.quote:
Gewoon doenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh en jullie maken me het lastig allemaal in te schrijven voor de Vooroeverloop..![]()
![]()
Je staat er bijquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:19 schreef streamnl het volgende:
Pfff note to me...
Je niet voor een wedstrijd inschrijven (vooral als die weer een mijlpaal is) vlak voor het slapen gaan.
stuiterderstuiter...
Mare nu officieel
[..]
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
Ze heeft dezelfde mening als mij. Ze vind kinderen leuk maar heeft absoluut geen kinderwens.
[..]
Gewoon doen
Dat wordt vroeg de wekker zetten
I'm with you all the way Hats!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe dat allemaal gaat. Uitlopen is nu prioriteit nummer 1.
Mijn langste LDL tot nu toe is nog maar ruim 14km, en dat was eind mei. Daarna heb ik niet meer verder dan 11km gelopen.. Ik weet ook niet wat wijsheid is voor de komende 3 weken? Om nu nog op de bouwen moet ik dit weekend ongeveer 12, daarna 15 (al dan niet in het Harderbos, even afwachten hoe de komende weken gaan) en dan 2 weken voor de loop 18 en daarna weer rustig aan. Alles op nog langzamer hobbeltempo, zodat ik met die 18km ongeveer 2 uur bezig ben. Ik ben bang dat het wel een beetje snel opbouwt, maar anders weet ik het ook niet zo goed.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Je staat er bij
Dat wordt vroeg de wekker zetten
Ik heb haar zelfs zo gek dat we een dag eerder komen.
We zijn nu aan het oriënteren wat er allemaal te doen is en dan kijken we voor een slaapplek.
Enne, thanks!
Edit: anders was het idd erg vroeg![]()
![]()
Het hotel in Medemblik doet goede zaken dankzij Fok!
Als je het zo aanpakt zou het wel moeten lukken. Ook gewoon weer goed naar je lichaam luisteren en niet teveel door pijntjes heenlopen. Al kan een beetje spierpijn geen kwaad natuurlijk. Op welke schoenen ga je die afstanden lopen, afwisselend of op 1 paar? In t harder bos doen we sowieso wel rustig aan dus dat moet ook geen probleem zijn!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe dat allemaal gaat. Uitlopen is nu prioriteit nummer 1.
Mijn langste LDL tot nu toe is nog maar ruim 14km, en dat was eind mei. Daarna heb ik niet meer verder dan 11km gelopen.. Ik weet ook niet wat wijsheid is voor de komende 3 weken? Om nu nog op de bouwen moet ik dit weekend ongeveer 12, daarna 15 (al dan niet in het Harderbos, even afwachten hoe de komende weken gaan) en dan 2 weken voor de loop 18 en daarna weer rustig aan. Alles op nog langzamer hobbeltempo, zodat ik met die 18km ongeveer 2 uur bezig ben. Ik ben bang dat het wel een beetje snel opbouwt, maar anders weet ik het ook niet zo goed.
Maar het belangrijkste natuurlijk wel heel blijven!![]()
![]()
We zijn al een keer in de buurt van Schoorl geweest. Dat is ons erg goed bevallen. We zijn nu aan het kijken voor iets in Schoorl.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Het hotel in Medemblik doet goede zaken dankzij Fok!
(toch een beetje verliefd geworden op dat stukje Nederland)![]()
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Het hotel in Medemblik doet goede zaken dankzij Fok!Maar dat komt voor mij helaas niet goed uit. Mis ik het merendeel van de gezelligheid.. Nou ja, dat maak ik in de morgen wel weer goed, stuiter stuiter
![]()
![]()
![]()
Enkhuizen is een heel leuk stadjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
We zijn al een keer in de buurt van Schoorl geweest. Dat is ons erg goed bevallen. We zijn nu aan het kijken voor iets in Schoorl.
(toch een beetje verliefd geworden op dat stukje Nederland)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
We zijn al een keer in de buurt van Schoorl geweest. Dat is ons erg goed bevallen. We zijn nu aan het kijken voor iets in Schoorl.
(toch een beetje verliefd geworden op dat stukje Nederland)leuk!! Mijn heimgrond
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat daar jouw roots liggen. Maar is er ook iets te doen??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Enkhuizen is een heel leuk stadje
Never mind:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkhuizen![]()
is er wat te doen....??!! het is de parel van het Ijsselmeer!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet dat daar jouw roots liggen. Maar is er ook iets te doen??
Never mind:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkhuizen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet zeggen dat ik nog nooit echt in die regio geweest ben geloof ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
(toch een beetje verliefd geworden op dat stukje Nederland)
Ik rij er weleens heel hard doorheen....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit echt in die regio geweest ben geloof ikF means you're fucked![]()
voel je niet schuldig, er zijn zoveel regio's waar ik nog nooit echt goed rondgekeken heb., de Betuwe bijv.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit echt in die regio geweest ben geloof ik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
is er wat te doen....??!! het is de parel van het Ijsselmeer!!
Ik ben (nog) niet heel erg bekend daar.Ze hebben stand/zee, bos, (on)verharde paden, duinen, het is niet helemaal vlakquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit echt in die regio geweest ben geloof ik![]()
![]()
![]()
Dat wordt weer een leuk Fok! feestje zo te zien.
Helaas een beetje te snel voor mij om een HM te lopen, anders was ik er ook bij geweest.
en om te compenseren ga ik me straks ook maar even inschrijven voor de vredesloop
Die is pas in een leuk dorpquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:42 schreef Guard het volgende:
Helaas een beetje te snel voor mij om een HM te lopen, anders was ik er ook bij geweest.
en om te compenseren ga ik me straks ook maar even inschrijven voor de vredesloop
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:42 schreef Guard het volgende:
en om te compenseren ga ik me straks ook maar even inschrijven voor de vredesloop![]()
![]()
En omdat jullie me allemaal gigantisch zitten aan te steken met enthousiasme voor wedstrijden, heb ik nog wel een intressante voor de trailrunners: http://www.mescherbergloop.nl/
Ik wil hem wel doen, who's with me?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik durf me nog niet eens in te schrijven voor wedstrijden...![]()
Heb alleen in november de 5km bij de Zevenheuvelennacht gepland staan, dat zou moeten lukken denk ik.![]()
![]()
Hoe ga jij erheen dan? En terug?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wil ook!Maar dat komt voor mij helaas niet goed uit. Mis ik het merendeel van de gezelligheid.. Nou ja, dat maak ik in de morgen wel weer goed, stuiter stuiter
Kun je zat! Zaterdag kon het ook toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:50 schreef Muis84 het volgende:
Ik durf me nog niet eens in te schrijven voor wedstrijden...![]()
Heb alleen in november de 5km bij de Zevenheuvelennacht gepland staan, dat zou moeten lukken denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb 15 december nog niets...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:47 schreef Guard het volgende:
En omdat jullie me allemaal gigantisch zitten aan te steken met enthousiasme voor wedstrijden, heb ik nog wel een intressante voor de trailrunners: http://www.mescherbergloop.nl/
Ik wil hem wel doen, who's with me?quote:De Mescherbergloop is 15 km en men beklimt hierbij o.a. een trappenpad van 180 treden.![]()
![]()
Mogguh
Straks weer lopen. Gister was ik naar Walibi, dus toen kon het niet. Wel veel gewandeld dus
5 juli 2014 staat in de agenda hoor!
Stiekem wil ik veel meer evenementen doen, maar als ik steeds vrij vraag in het weekend krijg ik gezeur aan mijn kop (en gewoon geen vrij meer op een gegeven moment).
Ooit... heb ik geen 'weekendjob' meer... En dan... ELKE WEEK![]()
Of nouja... elke maand misschien?![]()
![]()
Als ik naar de zaak moet, dan moet ik op de tweede etage zijn. En als ik dan boven ben, dan voel ik dat wel.quote:
Dat is pas de tweede verdieping!
Straks eens daar tellen hoeveel het er zijn![]()
![]()
ik denk overigens dat mijn zus dan ook mee gaat doen, met de Mescherbergloop. Past perfect in onze voorbereiding voor de CPC
Zo en nu ga ik eens even het topic verlaten, en een beetje werken of zo![]()
Kreeg net bijna een hartaanval... Zag iets in mijn schoen zitten en dacht dat het een enorme spin wasWas het alleen maar een blaadje...
![]()
Oef, spierpijn in de buigspieren, onderrug, glutes.. Eigenlijk de hele 'core'. Aan de andere kant wel een teken dat die core stability oefeningen wel nut kunnen hebben.. Dus ik ga ze erin houden, mooi voor op de rustdagen![]()
![]()
YUR, mag ik in de OP? Vond het toch wel leuk Zaterdag met zoveel Fok!kers, toch ook maar naar de Vredesloop op 21 September! :-)
1 [*] Sheriam - 10km ![]()
Klopt. Maar ga me dus nog niet inschrijven voor grotere afstanden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je zat! Zaterdag kon het ook toch.![]()
![]()
Mescherbergloop lijkt me tof!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
voor muis is er ook een 5km route zonder trappenpad dus geen excuus voor haar om niet heen te gaanquote:
Ozo. Ja dan moet je eerst een doel uitstippelen natuurlijk. Maar als je nu verder zou trainen kun je over 4 maand hoogstwaarschijnlijk ook wel 10kquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ga me dus nog niet inschrijven voor grotere afstanden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk voornamelijk op de Omni's, omdat ik daar ook de HM op wil lopen, eventueel afgewisseld met de Adrenaline's. Kinvara's heb ik eigenlijk alleen voor snelheidswerk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als je het zo aanpakt zou het wel moeten lukken. Ook gewoon weer goed naar je lichaam luisteren en niet teveel door pijntjes heenlopen. Al kan een beetje spierpijn geen kwaad natuurlijk. Op welke schoenen ga je die afstanden lopen, afwisselend of op 1 paar? In t harder bos doen we sowieso wel rustig aan dus dat moet ook geen probleem zijn!
Maar het belangrijkste natuurlijk wel heel blijven!![]()
Daar durf ik dus niet vanuit te gaan, dus nog maar even voorzichtig. En meer wedstrijden lijkt me super, maar dat durf ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ozo. Ja dan moet je eerst een doel uitstippelen natuurlijk. Maar als je nu verder zou trainen kun je over 4 maand hoogstwaarschijnlijk ook wel 10kEerst maar eens wat meer zelfvertrouwen opbouwen, wat comfortabeler gaan lopen en evt wat verder qua afstand.
Mocht ik in november enorm vooruit zijn gegaan, dan kan ik misschien nog de afstand om laten zetten oid...![]()
Ja maar. ja maar.... Ehm...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor muis is er ook een 5km route zonder trappenpad dus geen excuus voor haar om niet heen te gaan![]()
![]()
Gezellig, je staat er bij!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:07 schreef Sheriam het volgende:
YUR, mag ik in de OP? Vond het toch wel leuk Zaterdag met zoveel Fok!kers, toch ook maar naar de Vredesloop op 21 September! :-)
[ code verwijderd ]F means you're fucked![]()
de week ervoor moet ik ook een rondje dus die 5km moet je gewoon ownen!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dat is ook verstandig hoor en dat zou ik ook doen. Mijn eerste wedstrijd was een 10k 2,5 maand terug. Al liep ik al langere afstanden. Maar toen ik met de 5K van Evy klaar was heb ik ook gewoon gelopen tot ik dat lekker onder de knie had.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daar durf ik dus niet vanuit te gaan, dus nog maar even voorzichtig. En meer wedstrijden lijkt me super, maar dat durf ik ook nog niet.Eerst maar eens wat meer zelfvertrouwen opbouwen, wat comfortabeler gaan lopen en evt wat verder qua afstand.
Mocht ik in november enorm vooruit zijn gegaan, dan kan ik misschien nog de afstand om laten zetten oid...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bij de Bridge to Bridge hebben ze ook een 3EMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daar durf ik dus niet vanuit te gaan, dus nog maar even voorzichtig. En meer wedstrijden lijkt me super, maar dat durf ik ook nog niet.Eerst maar eens wat meer zelfvertrouwen opbouwen, wat comfortabeler gaan lopen en evt wat verder qua afstand.
Mocht ik in november enorm vooruit zijn gegaan, dan kan ik misschien nog de afstand om laten zetten oid...kun je prima!
En de Vredesloop heeft 5km. Maar vind het eng...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de Bridge to Bridge hebben ze ook een 3EMkun je prima!
Eerst maar eens wat zelfvertrouwen kweken dan maar.
![]()
Ik zit ook die vredesloop 5km te overwegen nog.. Den Haag is op zich wel handig voor me, gezien mijn schoonfamilie in Rijswijk woont.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
En de Vredesloop heeft 5km. Maar vind het eng...Eerst maar eens wat zelfvertrouwen kweken dan maar.
![]()
if your dreams don't scare you, they aren't big enough....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
En de Vredesloop heeft 5km. Maar vind het eng...Eerst maar eens wat zelfvertrouwen kweken dan maar.
Vredesloop is nog 74 nachten slapen verwijderd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
![]()
Jij liep afgelopen weekend de 5 ook in een mooie tijd.
Hoezo kan je dan niet meedoen in Den Haag?![]()
Het is dan wel óf Den Haag (5km) , óf Arnhem (3EM), allebei is een beetje veel. Arnhem is ook wat dichterbij, maar het zijn allebei van die héle grote evenementen ineens. Hmm...![]()
ovb in het achterhoofd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:47 schreef Guard het volgende:
Ik wil hem wel doen, who's with me?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Als je in Gelderland woont, moet je gewoon B2B lopen Muis. No excuses.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
met de Gupperdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:51 schreef mosselmossel het volgende:
Als je in Gelderland woont, moet je gewoon B2B lopen Muis. No excuses.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat nou eng? Daar zijn heel veel Fok! hardloopvriendjes en -vriendinnetjes. Juist gezelligquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nee toch? Dan durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat nou eng? Daar zijn heel veel Fok! hardloopvriendjes en -vriendinnetjes. Juist gezellig![]()
Ik ben even aan het steken op conditie/afstand/volhouden. Met een goeie dag loop (hobbel) ik 7 km maar gemiddeld lijkt het 5.5 a 6 het maximale.
Ik moet er echt aan gaan trekken om straks de 10K in Den Haag te lopen in ieder geval!
Mijn plan is om 2x in de week rustig te hobbelen, zeker een minuut/km langzamer dan mijn wedstrijdtempo. Expres langzaam. Per week, of 2 weken met 5 minuten de tijdsduur uitbouwen. 1x in de week intervaltraining op of tegen wedstrijdtempo.
De combinatie van duurloop op langzaam en interval op snel moet denk ik (mits niet ziek/geblesseerd worden) net voldoende wezen om de 10K uit te lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hier afsluiten...zo direct de eerste aflevering van Chicago Fire bekijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die Fok!lui zijn in het echt niet eens zo raarquote:
Ik woon in Limburg (ik heb het er dan maar niet over dat 3 minuten naar het noorden Gelderland is, en 1 minuut naar het westen Brabant)...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:51 schreef mosselmossel het volgende:
Als je in Gelderland woont, moet je gewoon B2B lopen Muis. No excuses.Da's eng hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat nou eng? Daar zijn heel veel Fok! hardloopvriendjes en -vriendinnetjes. Juist gezellig
Ze lopen allemaal 6EM.quote:Da's wel heel ver.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/213736617/5661302
Het moest van ver komen vandaagBenen waren zwaar! Door een inschattingsfoutje moest ik nog een paar rondjes door de straat rennen, heb toch liever een extra rondje park dan...
Wel blij dat ik weer geweest ben! Deze week zit ik in een rustige week qua schema, dat komt wel goed uit na de Meidenloop en de Ekiden![]()
![]()
Ik deel veel, maar Gup is van mij die dag.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik zou dat onder een spoiler zetten voordat Meneer Gup er achter komt......quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik deel veel, maar Gup is van mij die dag.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hahaha!
trouwens mijn kso fivefingers zijn binnen!!!!!
zal straks na het werk er even een foto van maken.
even pielen met aantrekken maar ze zitten redelijk. zit alleen te twijfelen over de maat.
iemand die dat weet???
grote teen en tweede teen zit goed. de rest heeft wat ruimte over.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
De warmste dagen van het jaar en ik ben verkouden. Ook weer een prestatie op zich...Is best een optiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:47 schreef Guard het volgende:
Ik wil hem wel doen, who's with me?![]()
![]()
Dat maakt het alleen maar leuker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zou dat onder een spoiler zetten voordat Meneer Gup er achter komt......In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oeh nicequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:19 schreef winterstorm666 het volgende:
hahaha!
even pielen met aantrekken maar ze zitten redelijk. zit alleen te twijfelen over de maat.
iemand die dat weet???
grote teen en tweede teen zit goed. de rest heeft wat ruimte over.
Die mescherbergloop ziet er cool uit, maar ik plan de rest van het jaar maar nix meer
watjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:38 schreef YUR het volgende:
Die mescherbergloop ziet er cool uit, maar ik plan de rest van het jaar maar nix meer
Dat klopt wel! Belangrijkste is dat je grote teen goed zit! De rest zit bij mij ook behoorlijk ruimte. Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:19 schreef winterstorm666 het volgende:
hahaha!
iemand die dat weet???
grote teen en tweede teen zit goed. de rest heeft wat ruimte over.Wel rustig opbouwen he, of ben je al (erg) minimalistisch gewend?
Ik zit eraan te denken, om als het met de vooroeverloop weer 20+ graden is gewoon de camelbak mee te nemen en op de VFF Bikila te gaan lopen, gewoon om te kijken hoe dat gaat. Met zulk warm weer zit een toptijd er toch niet in. Dan loop ik gewoon gezellig met jullie mee.
Maar als het iets frisser is en desnoods gaat regenen dan wil ik mn PR aanvallen!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:47 schreef Muis84 het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een beetje groepsdruk al niet kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon met de auto, heerlijk vroeg mijn bed uit en weer geen biertjes die dag voor mij..quote:Mijn vriendin heeft helaas geen zin om er zo vroeg uit te moeten
.
![]()
Dus je parkeert in Enkhuizen? Hoe ga je dan later vanuit Medemblik weer naar Enkhuizen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon met de auto, heerlijk vroeg mijn bed uit en weer geen biertjes die dag voor mij..Mijn vriendin heeft helaas geen zin om er zo vroeg uit te moeten
.
Dat is namelijk een beetje een punt bij mij. Anders zorg ik dat ik zaterdags alles klaar heb voor vakantie en rij ik ook supervroeg die kant op (uur rijden) en dan kan ik na afloop nog slapen en bijkomen voordat ik op vakantie ga.
Haha vet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook het virus te pakken!
Het is dat ik op die dag de strongmanrun al heb, anders was ik ook meegegaan. Dat wordt wel de laatste obstakelrun voor mij, trails zijn veel leuker..![]()
![]()
Ik parkeer in Medemblik, daar pakken we met zn allen de boot naar enkhuizen en dan later weer terug rennen naar Medemblik. Dat is de bedoeling ook hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus je parkeert in Enkhuizen? Hoe ga je dan later vanuit Medemblik weer naar Enkhuizen?
Dat is namelijk een beetje een punt bij mij. Anders zorg ik dat ik zaterdags alles klaar heb voor vakantie en rij ik ook supervroeg die kant op (uur rijden) en dan kan ik na afloop nog slapen en bijkomen voordat ik op vakantie ga.
.
![]()
En ik maar denken dat ik heul niet beïnvloedbaar ben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wat een beetje groepsdruk al niet kan doen![]()
![]()
Oh zo. Je gaat alleen niet in het hotel zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik parkeer in Medemblik, daar pakken we met zn allen de boot naar enkhuizen en dan later weer terug rennen naar Medemblik. Dat is de bedoeling ook he.
Klopt!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh zo. Je gaat alleen niet in het hotel zitten.![]()
![]()
![]()
Jij gaat toch voor een PRquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit eraan te denken, om als het met de vooroeverloop weer 20+ graden is gewoon de camelbak mee te nemen en op de VFF Bikila te gaan lopen, gewoon om te kijken hoe dat gaat. Met zulk warm weer zit een toptijd er toch niet in. Dan loop ik gewoon gezellig met jullie mee.
Maar als het iets frisser is en desnoods gaat regenen dan wil ik mn PR aanvallen!
En mits ik hem uitloop, loop ik sowieso een PR![]()
![]()
Voor de mensen die routine willen opbouwen met core stability, dit is mijn manier:
* drie keer per week
* vier verschillende soorten plankoefeningen
* iedere oefening 3x, met pauzes tussendoor
* ik gebruik een stopwatchapp op de iPad en noteer de tijd
Ik vind het vreselijk, maar op deze manier lukt het me toch om de discipline te hebben. Helpt het? Geen idee. Het lijkt erop alsof het bovenlichaam iets stiller is tijdens het lopen, maar aangezien mijn techniek sowieso hondsberoerd is zal dat niet zo opvallen.![]()
Over 3 maand moet je je nickname laten veranderen naar stabielhark.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen die routine willen opbouwen met core stability, dit is mijn manier:
[ afbeelding ]
* drie keer per week
Ik vind het vreselijk, maar op deze manier lukt het me toch om de discipline te hebben. Helpt het? Geen idee. Het lijkt erop alsof het bovenlichaam iets stiller is tijdens het lopen, maar aangezien mijn techniek sowieso hondsberoerd is zal dat niet zo opvallen.
Geen idee. Maar die 2 mannen komen gewoon niet overeen wat jullie allemaal dachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hadden we niet met z'n allen afgesproken niet de deur bij ONZ open te laten staan?Digo![]()
Schema'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]
* drie keer per week
Ik vind het vreselijk, maar op deze manier lukt het me toch om de discipline te hebben. Helpt het? Geen idee. Het lijkt erop alsof het bovenlichaam iets stiller is tijdens het lopen, maar aangezien mijn techniek sowieso hondsberoerd is zal dat niet zo opvallen.![]()
Je bent netjes bezig!![]()
Ik doe nu 3 keer per week 6 oefeningen, zo'n 45 seconden per oefening. Geen niet bewegende oefeningen als planken (hoewel die er wel tussen zit), maar vooral beweging en afwisseling. Mits goed uitgevoerd ook nog best pittig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]
* drie keer per week
Ik vind het vreselijk, maar op deze manier lukt het me toch om de discipline te hebben. Helpt het? Geen idee. Het lijkt erop alsof het bovenlichaam iets stiller is tijdens het lopen, maar aangezien mijn techniek sowieso hondsberoerd is zal dat niet zo opvallen.
Wil deze route uitbouwen naar 60 sec. per oefening en dan de moeilijkere varianten van de oefeningen erin gooien en zo weer verder opbouwenOverigens wil ik nog wel squats gaan doen, dus die gaan er vanaf volgende keer ook bij
![]()
zo'n papier is wel confronterend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]
* drie keer per week
Ik moet eigenlijk elke dag wat oefeningen doen maar vergeet het steeds/heb er geen zin in/doe het morgen wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over 3 maand moet je je nickname laten veranderen naar stabielhark.![]()
Ja doei.![]()
Nee die vooroeverloop ga ik maar niet doen. Steeds lopen twijfelen maar ik moet zaterdags spul kopen voor vakantie enzo, dus daarheen om in een hotel te gaan zitten nog is al zoiets, en om nou zondags zelf 2 uur te gaan rijden om daar voor 8 uur te zijn is ook niet wat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
tja je kunt niet alles doen he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee die vooroeverloop ga ik maar niet doen. Steeds lopen twijfelen maar ik moet zaterdags spul kopen voor vakantie enzo, dus daarheen om in een hotel te gaan zitten nog is al zoiets, en om nou zondags zelf 2 uur te gaan rijden om daar voor 8 uur te zijn is ook niet wat.
Ik ben ook nog aan het twijfelen over de bridge to bridge, aangezien ik het weekend ervoor al 10 loop in Tilburg...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan is het zijn broer. Maar ze hebben erg veel overeenkomsten..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die 2 mannen komen gewoon niet overeen wat jullie allemaal dachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dan is het zijn broer. Maar ze hebben erg veel overeenkomsten..Het is wel dezelfde meneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gekeken bij de uitslagen van de Zevenheuvelen en bij die van de Ekiden. Willem heet deze meneer.
Ik ben heul geen enge stalker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Het is wel dezelfde meneer.
Heb gekeken bij de uitslagen van de Zevenheuvelen en bij die van de Ekiden. Willem heet deze meneer.
Ik ben heul geen enge stalker
[..]
Ik ben heul geen enge stalker![]()
![]()
[..]
Problem solved![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dan is het zijn broer. Maar ze hebben erg veel overeenkomsten..Nou, zoek de naam bij het startnummer rechts en kijk of die mee deed aan de loop links. Als ie daar een startnummer heeft dat met 15 begint, grote kans dat ie t dan is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
@Miezz: GMTA![]()
![]()
Welke oefeningen doe jij dan precies?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik doe nu 3 keer per week 6 oefeningen, zo'n 45 seconden per oefening. Geen niet bewegende oefeningen als planken (hoewel die er wel tussen zit), maar vooral beweging en afwisseling. Mits goed uitgevoerd ook nog best pittig.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:35 schreef Levitas het volgende:
Nou, zoek de naam bij het startnummer rechts en kijk of die mee deed aan de loop links. Als ie daar een startnummer heeft dat met 15 begint, grote kans dat ie t dan is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben heul geen enge stalkerquote:![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over 3 maand moet je je nickname laten veranderen naar stabielhark.
Nu nog iets bedenken om het harkdeel kwijt te raken.![]()
De zes die hier staan (en voorgedaan worden): strengthrunning.com/2012/01/the-standard-core-routine-video-demonstration/quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe jij dan precies?
+ vanaf morgen 45 sec. squats![]()
![]()
Aah de aap komt uit de mouw. Het zijn dus 2 verschillende wedstrijden vandaar de verschillende nummers op z'n buik...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Digo![]()
Correctquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Aah de aap komt uit de mouw. Het zijn dus 2 verschillende wedstrijden vandaar de verschillende nummers op z'n buik...![]()
Ik heb denk ik mijn roeping als privé detective gemist![]()
![]()
![]()
Pas je wel op dat je geen stijvehark wordt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nu nog iets bedenken om het harkdeel kwijt te raken.![]()
digitale recherche bij de plisie nieets voor je dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Correct![]()
Ik heb denk ik mijn roeping als privé detective gemist![]()
Mag je dan mensen stalken voor de kost?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:43 schreef Guard het volgende:
[..]
digitale recherche bij de plisie nieets voor je dan?![]()
![]()
droombaan zeker?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mag je dan mensen stalken voor de kost?
Vorig jaar gedaan en die is erg tof. De langste afstand is 15k, maar ze hebben ook een erg leuke 10 en 5k.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:47 schreef Guard het volgende:
Ik wil hem wel doen, who's with me?
Ik ga in december weer heen, ook al is t een takkeeind rijden.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Als een stalkende zolderautist klinkt dit erg goedquote:
(Stiekem had ik idd een zolderkamer tot mijn 15e ongeveer...)
![]()
Ik ga natuurlijk voor de 15, anders zit er geen trappenpad inquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Frsh het volgende:
[..]
Vorig jaar gedaan en die is erg tof. De langste afstand is 15k, maar ze hebben ook een erg leuke 10 en 5k.
Ik ga in december weer heen, ook al is t een takkeeind rijden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:48 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Als een stalkende zolderautist klinkt dit erg goed
Ja, logisch, maar dat is om andere topicgenoten ook uit te nodigen om naar het meest zuidelijke puntje van Nederland af te reizen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk voor de 15, anders zit er geen trappenpad inGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik heb hem ook als ovb gezetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk voor de 15, anders zit er geen trappenpad in![]()
![]()
@YUR, wil je me er bij zetten?quote:Beste ..-._---_-.-,
Bedankt voor je inschrijving voor de Halve marathon.
Kijk regelmatig op http://www.vooroeverloop.nl voor de laatste informatie over de Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik.![]()
Ik heb hetzelfde bij mijn VFF (inmiddels 3 paarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:19 schreef winterstorm666 het volgende:
hahaha!
iemand die dat weet???
grote teen en tweede teen zit goed. de rest heeft wat ruimte over.) Het levert geen probleem op bij mij. Het aantrekken gaat ook steeds makkelijker.
Wel rustig opbouwen hè, echt een beginnersschema volgen. En bij pijntjes even een weekje (of 2) rust nemen.
En was je voeten even voor je ze aantrekt en hang ze buiten/in de garage om te drogen na gebruik. Zo beperk je de geur een beetje...![]()
![]()
Ik liet trouwens het finishfilmpje aan mijn vriend zien (hij loopt trouwens niet hard) en eerst zei hij dat we snel gingen.. Na de tweede keer kijken was zijn conclusie dat het lijkt alsof ik stamp en dat diegene die naast mij liep (Hats dus) beter loopt![]()
Als zelfs een niet-loper het kan zien...![]()
![]()
![]()
Waar is iequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:06 schreef Miezziej het volgende:
Ik liet trouwens het finishfilmpje aan mijn vriend zien (hij loopt trouwens niet hard) en eerst zei hij dat we snel gingen.. Na de tweede keer kijken was zijn conclusie dat het lijkt alsof ik stamp en dat diegene die naast mij liep (Hats dus) beter loopt![]()
Als zelfs een niet-loper het kan zien...![]()
![]()
![]()
Gewoon niet ontkennen dat je een autist bent, maar alleen bekennen dat je niet meer op zolder zitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:48 schreef Miezziej het volgende:
[..]
![]()
Eckte eckte fokker
lol, dacht er niets eens bij naquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon niet ontkennen dat je een autist bent, maar alleen bekennen dat je niet meer op zolder zit![]()
Eckte eckte fokker
![]()
![]()
zo, de onderhandelingen m.b.t. de vooroeverloop zijn losgebarsten thuis.
ik probeer mn vriendin in bataviastad te parkeren ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik tot mn 26stequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:48 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ecosia
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef Jumparound het volgende:
ik probeer mn vriendin in bataviastad te parkeren ;-)![]()
Ik wens je succes!![]()
nou hou eens met die vooroeverloop nog leuker te maken
Dat is in Lelystad he....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef Jumparound het volgende:
ik probeer mn vriendin in bataviastad te parkeren ;-)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oooh muis wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je bent heus niet de enige over 3EM, er doen Fok!kers op alle afstanden mee
Is een hm toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel fokkers hebben we nu al op de vooroeverloop?
![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oooh muis wat leuken je bent heus niet de enige over 3EM, er doen Fok!kers op alle afstanden mee
![]()
![]()
Volgens mij nu bijna 3% van het maximum aantal inschrijvers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel fokkers hebben we nu al op de vooroeverloop?
![]()
Met 20+ graden heeft dat niet zo heel veel zin denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jij gaat toch voor een PR
En mits ik hem uitloop, loop ik sowieso een PR. Ik ga mijn PR-lijst maar eens resetten, kost veel te veel moeite om nu weer een PR te gaan lopen..
![]()
. Daarom volgend jaar een M, loop ik sowieso weer eens een PR, mits ik hem uitloop uiteraard!
![]()
Gaaf dat je ook meedoet! Wordt weer een gezellig dagje met al die fokkers! Allemaal snel inschrijven, want hij was wel bijna vol geloof ik, of valt het mee?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij nu bijna 3% van het maximum aantal inschrijvers.![]()
Volgend jaar een M? Dat gaat jou lukken. Vooral als je die 37K uit kan lopen in de Veluwe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Met 20+ graden heeft dat niet zo heel veel zin denk ik. Ik ga mijn PR-lijst maar eens resetten, kost veel te veel moeite om nu weer een PR te gaan lopen..
![]()
. Daarom volgend jaar een M, loop ik sowieso weer eens een PR, mits ik hem uitloop uiteraard!
Voor mij is het nog te vroeg om volgend jaar een M te lopen.![]()
tja... of ik er bij ben is een 2deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:12 schreef Jumparound het volgende:
tja... of ik er bij ben is een 2deAh in ieder geval een stap in de richting! Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:12 schreef Jumparound het volgende:
tja... of ik er bij ben is een 2deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
er stond nog niets in de agenda\
mooie aanvulling op mn marathon training.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Volgend jaar samen de 50km van de sallandtrail?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgend jaar een M? Dat gaat jou lukken. Vooral als je die 37K uit kan lopen in de Veluwe.
Voor mij is het nog te vroeg om volgend jaar een M te lopen.Dat is geen M
.
![]()
2015 klinkt realistischerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgend jaar samen de 50km van de sallandtrail?Dat is geen M
.
![]()
![]()
Dan doen wij de 25KM?quote:
@Yur, wil je dit toevoegen in OP héél erg alsjeblieft????
1
2Bridge to Bridge Arnhem staat er al in
[*] Muis84 - 3EM
en deze
1
2[b]20 oktober 2013 - [url=www.molenhoeksmakkie.nl]MolenhoeksMakkie (Molenhoek)[/url][/b]
[*] Muis84 - 5KM
I'm coming over to the dark side geloof ik...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: