SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 09-07-2013 09:27:08 ]F means you're fucked![]()
Goed plan moblo!
Met
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat omkopen he! Niet kip met chocolade.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
ik refereerde naar YUR's plof!
Hoe is het eigenlijk met mevrouw walvis GotC? Kun je nog rennen?Ja doei.![]()
Sunny volgend jaar Ekiden! Remmz ook. Auto vol. Gezellig.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ze doet braaf iedere woensdag de walvisbootcamp op het strandquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik refereerde naar YUR's plof!
Hoe is het eigenlijk met mevrouw walvis GotC? Kun je nog rennen?
F means you're fucked![]()
Ja, alleen als het niet met de Wiezo valtquote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Sunny volgend jaar Ekiden! Remmz ook. Auto vol. Gezellig.die moet ik nu echt een keer lopen hoor..
![]()
![]()
Heb een recept van de emte met bruine bonen, kip, peper en chocolade. Heerlijk!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
"en rol"quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze doet braaf iedere woensdag de walvisbootcamp op het strandMental image
Ja doei.![]()
Is in de Mexicaanse keuken vrij gebruikelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb een recept van de emte met bruine bonen, kip, peper en chocolade. Heerlijk!![]()
![]()
Roll roll roll your wife, gently down the beach.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klopt. Ik gooi ook altijd een halve reep pure chocola door de de chilli con carne.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt in 'de zone' kom je niet nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Developen in een kantoortuin is bagger.
Oordopjes zijn gelukkig wel acceptabel bij ons.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
oh beentjes-update: so far, so goodben benieuwd naar morgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hey there GotC, I wanna roll yaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Crazy baby whale there ain't nothing like ya
Hey little whale girl, so right I had to roll ya
Keep it smooth, let's roll roll roll!
*zing*
[/Nelly]Ja doei.![]()
Mooizo! Loop je nog bij een fysio? Ik ga morgen chillen op lowfield. Hoe groot is zo'n rondje? Want loopdag morgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
oh beentjes-update: so far, so goodben benieuwd naar morgen
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
/limpbizkit[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hihi die had ik ook al in mijn hoofdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'
/limpbizkit![]()
![]()
quote:
1
2[b]27 oktober 2013 - [url=http://drechtstadloop.nl/]Drechtstadloop (Dordrecht)[/url][/b]
[*]Hinder - HM
Alsjeblieft?
Get stoned![]()
Voor de terras gangers... Ben wel een beetje lief voor mijn vrouwquote:Beste Bjorn van der Beek,
Bedankt voor je inschrijving voor de Halve marathon.
Kijk regelmatig op http://www.vooroeverloop.nl voor de laatste informatie over de Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik.
"Wat als ze nu niet aardig zijn tegen mij, dan zit ik er wel meer dan 2 uur bij"![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Voor de terras gangers... Ben wel een beetje lief voor mijn vrouw
"Wat als ze nu niet aardig zijn tegen mij, dan zit ik er wel meer dan 2 uur bij"![]()
![]()
![]()
![]()
Houdt ze van kinderen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
Ze belt me eind volgende week op om te horen hoe het gaat, ik mag altijd terugkomen maar verder is het niet zo erg nodig meerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooizo! Loop je nog bij een fysio? Ik ga morgen chillen op lowfield. Hoe groot is zo'n rondje? Want loopdag morgen.Lowfield-rondje is ongeveer 2-2,5km. Er is een wandelroute die je zou kunnen volgen van 2,3km (gele route) maar je kunt ook zelf een beetje ronddarren natuurlijk
![]()
![]()
Gouden business trouwens, voor alle hippe rennende ouders: evenementencreches aanbieden bij loopjes.Ja doei.![]()
Bij de Marikenloop hadden ze datquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gouden business trouwens, voor alle hippe rennende ouders: evenementencreches aanbieden bij loopjes.I shit you not!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lokaal loopje hier in de buurt had gewoon allemaal speeltoestellen.... Kinderen wilde niet meer mee naar huisquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gouden business trouwens, voor alle hippe rennende ouders: evenementencreches aanbieden bij loopjes.![]()
![]()
No wai!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de Marikenloop hadden ze datI shit you not!
Ja doei.![]()
Meanwhile, in France:
Zoe is de eerste keer de Alpe d'Huez opgegaan
Wil ik ook nog eens doen, en dat hoeft niet perse voor Alpe' d'Huzes te zijn...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij zijn altijd lief!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
"Wat als ze nu niet aardig zijn tegen mij, dan zit ik er wel meer dan 2 uur bij"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Bij de Utregse meidenloop ookquote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yeaaaah!!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!Ik ben erbij!
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!weer gelijk met de Wiezo dus..
![]()
Helemaal geenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!, want dan is ook weer Werchter
![]()
En daar gaan we volgend jaar weer naartoe...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
*schrijft op de kalend... oh wachtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!*
Ik doe meeeeee
jaaaaaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moeten Wolve en ik die datum ook maar 's noteren
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Overigens; de volgende Ekiden is op 5 juli 2014!Dan mogen jullie op die dag voor mij zingen
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
daar gaat je bussines plan MoBlo... to latequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha ja heb wel lekker doorgelopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jouw maag draaide gewoon vanwege je moordende tempo.nieuw pr, 10k in 55:17 .quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, jij had ook gelopen zag ik (later pas). Goed gegaan?![]()
Jaaaaaaa leukquote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
Wow! Even op youtube gezocht op 'runner's knee' en toen (op basis van de comments) de 2 laatste oefeningen gedaan van dit filmpje: . De pijn was direct weg! Kwam tijdje later wel weer terug, maar veel minder hevig. Die oefeningen ga ik eens in mijn ochtendritueel stoppen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopersknie?
http://www.blessure-aanwijzer.nl/lopersknie_runners_knee.htm
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Toen ik op mijn wissel stond te wachten was er net een vrijwilligster aan het vertellen over die Japanners, dat die niet goed wijs waren om in die hitte met al die pakken aan te gaan rennen, komt die business man zo fris als een hoentje voorbij dravenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
Die gast in z'n pak was echt het mooist. Met z'n krantje ook
Mario was wel stuk hoor, die is nog in de bosjes gecrashed.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Toen ik op mijn wissel stond te wachten was er net een vrijwilligster aan het vertellen over die Japanners, dat die niet goed wijs waren om in die hitte met al die pakken aan te gaan rennen, komt die business man zo fris als een hoentje voorbij draven![]()
Ja die kwam rondje 1 nog vrolijk springend voorbij, maar rondje 2 was aanzienlijk minder vrolijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mario was wel stuk hoor, die is nog in de bosjes gecrashed.
Maar of dat aan het pak ligt? Ik was na 5km ook stuk.Gelukkig was ik wel klaar toen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mario was wel stuk hoor, die is nog in de bosjes gecrashed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond het na 5km ook wel leuk geweest. En toen moest ik nog een rondjequote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar of dat aan het pak ligt? Ik was na 5km ook stuk.Gelukkig was ik wel klaar toen.![]()
![]()
zwemmen is het nieuwe planken...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
niet planken in het zwembad, dat gaat niet goed....quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Moet nog een zwembad zien te vinden hierOp m'n nieuwe universiteit is wel een zwembad (en hoe! Olympisch bad-dit-dat-alles, maar niet te betalen, zo'n jaarlidmaatschap
![]()
Ja doei.![]()
Surfplankenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
niet planken in het zwembad, dat gaat niet goed....
Ja doei.![]()
Na, bij mij was het na 6km wel klaar eigenlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het na 5km ook wel leuk geweest. En toen moest ik nog een rondje. Wat een hel was dat in een keer!
![]()
![]()
quote:![]()
Ik moet het planken en zo ook maar weer eens oppakken. De core heeft hier echt weer wat stability nodig![]()
![]()
Jilliannen met die handel! Ik ga morgen weer beginnenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik moet het planken en zo ook maar weer eens oppakken. De core heeft hier echt weer wat stability nodig
Ja doei.![]()
Ja, misschien dat ik dat weer ga doen ja. Alleen dat gespring en gesquat is nog niet zo'n goed plan denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jilliannen met die handel! Ik ga morgen weer beginnen![]()
![]()
Goed dat je weer loopt trouwens!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik moet het planken en zo ook maar weer eens oppakken. De core heeft hier echt weer wat stability nodig![]()
Dat core-trainen moeten hier wel meer mee beginnen ook, ik ben er een van. Goed dat jij het in ieder geval ook echt gaat doen, toch?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MD steekt er met kop en schouders boven uit.![]()
hihi het is iig een goed voornemenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed dat je weer loopt trouwens!!!![]()
Dat core-trainen moeten hier wel meer mee beginnen ook, ik ben er een van. Goed dat jij het in ieder geval ook echt gaat doen, toch?
![]()
![]()
![]()
ik plank 24/7....quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
niet planken in het zwembad, dat gaat niet goed....
op zich ging het planken prima en volgens mij is het fantastisch voor de rompstabiliteit maar het zorgde er voor dat mijn blessure elke keer weer wat opspeelde... zeg maar van 90% herstel terug naar 80% herstel.
Dus vanaf afgelopen zaterdag niet meer geplankt en herstel gaan zoals gehoopt...
Om de romp en de cardio toch bij te houden nu 3-4 dagen per week een uurtje baantjes trekken totdat de loopschoenen weer aan kunnnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag begonnenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jilliannen met die handel! Ik ga morgen weer beginnen
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef xzaz het volgende:
Ja, check die kerel rechtsonder in het oranje, en kijk nu deze foto van mij tijdens de zevenheuvelenloop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MD steekt er met kop en schouders boven uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, check die kerel rechtsonder in het oranje, en kijk nu deze foto van mij tijdens de zevenheuvelenloop!
WTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef xzaz het volgende:
Je bent een eindbaas of je bent het niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MD steekt er met kop en schouders boven uit.
1e serie of al gevorderd?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, knus, dan gaan we ongeveer gelijk op!![]()
Damn, ik heb net gedoucht met een nieuw spulletje van Kneip en nu kan ik niet stoppen met aan mezelf ruiken![]()
lekker spul zeg!!
![]()
30Day Shred ding. Is een fijne serie om te doen, vind ik, en ben nu eens een keer een hele maand 'thuis'quote:dus grote kans dat ik 'm ook echt af ga maken dit keer
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef xzaz het volgende:
En dat was het einde van het konijn.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha...
Overigens niet eerlijk Jero, hoe fris jij nog naast hem loopt terwijl hij eruit ziet of ie net zijn mariopak in de bosjes heeft uitgetrokken...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
[..]
Ja, check die kerel rechtsonder in het oranje, en kijk nu deze foto van mij tijdens de zevenheuvelenloop!
Mooi ook hoe fris je op die foto staat, in vergelijking tot de 6 lopers achter je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ja, ok, maar dus de 1e stap nu? En ik ben ook zo lang thuis dus moet ook een eind komen! Alleen ga ik niet Jilliannen als de stratenmaker aan het werk gaat in de tuin hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
30Day Shred ding. Is een fijne serie om te doen, vind ik, en ben nu eens een keer een hele maand 'thuis'dus grote kans dat ik 'm ook echt af ga maken dit keer
![]()
![]()
![]()
[..]
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat je dag gezien hebt sowieso!!
It's a small world after all, it's a small world after all
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En dat was het einde van het konijn.....![]()
![]()
Ja, bij mij ook zoiets. De 5e km ging nog wel, kon nog gewoon een praatje met MD maken en toen ik weer op dat lange rechte pad kwam werd het al wel aardig kut. Dat het na het keerpunt nog kutter werd was ook wel naar.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Na, bij mij was het na 6km wel klaar eigenlijk. Wat een hel was dat in een keer!
Ik heb vandaag niet gelopen. Stevig doorwandelen om m'n trein te halen voelde al niet goed, dus dan maar - weer - rust. Woensdag in de herkansing.![]()
Net twee maanden Insanity achter de rug, dan is dit wel even lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vond dat al zwaar zatben nooit verder gegaan..
[/quote]quote:
WTH
[/quote]
ik denk dat hij waarschijnlijk hier onder een of andere vage username mee lurkt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Net twee maanden Insanity achter de rug, dan is dit wel even lekkerik heb net 3 maanden helemaal niets gedaan
dus het wordt afzien
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dus de 1e stap nu? En ik ben ook zo lang thuis dus moet ook een eind komen! Alleen ga ik niet Jilliannen als de stratenmaker aan het werk gaat in de tuin hoor![]()
En voor en tijdens foto's maken en dit-dat-alles. En HM training die morgen begint, dus.....
in oktober ben ik eindelijk echt slank. Ofzo.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JaEn voor en tijdens foto's maken en dit-dat-alles. En HM training die morgen begint, dus.....
in oktober ben ik eindelijk echt slank. Ofzo.
ik ben benieuwd
gaat je gewoon lukken! Ofzo
![]()
![]()
Dat wordt een aardige portie spierpijn dan vrees ik...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik heb net 3 maanden helemaal niets gedaan
dus het wordt afzien
Die kerel heeft ook best een karakteristieke kop, met een bos krullen erop. Dat vergeet je niet zo snelquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OMGdat je dag gezien hebt sowieso!!
It's a small world after all, it's a small world after all.
![]()
Ben er bang voor jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat wordt een aardige portie spierpijn dan vrees ik...maar op zich was ik altijd wel goed in buikzooi en zo, dat scheelt weer. Het squatten is vooral een dingetje, dat vinden mijn knieën niet altijd even tof..
![]()
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook best een karakteristieke kop, met een bos krullen erop. Dat vergeet je niet zo snel.
maar toch! Tussen al die mensen die je ziet tijdens een loopevenement moet t maar net lukken!
Anyway popjes, ik ga slapen. Truste!
Lol de eerste paar squats kraken mijn knieeen ook als een schuurdeur in een hoorspelquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben er bang voor jamaar op zich was ik altijd wel goed in buikzooi en zo, dat scheelt weer. Het squatten is vooral een dingetje, dat vinden mijn knieën niet altijd even tof..
hehe nja bij mij levert het echt pijn op, dus beter van niet, zeker niet nu ik revaliderende ben..quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Lol de eerste paar squats kraken mijn knieeen ook als een schuurdeur in een hoorspel![]()
![]()
M'n achillespees houdt zich weer goed, na 1,5 week rust. Zojuist een heel rustig rondje, kleine 9 km in 58 min, 137bpm. Waarvan 3 km op blote voeten, heerlijk
Deze week nog even rustig aan doen, dan hoop ik volgende week met m'n marathonschema te kunnen beginnen![]()
![]()
Zo eerst maar 's een nacht goed slapen, dan vroeg aan de scriptie, dan om half 6 aan de Jillian en half 7 aan de hardloop met Mr.Mo![]()
fijne nachtrust allemaal!
Ja doei.![]()
[..]
Die kerel is boven de 50 en liep de 7^^ binnen het uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(58:57 om precies te zijn)
![]()
Trustenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zo eerst maar 's een nacht goed slapen, dan vroeg aan de scriptie, dan om half 6 aan de Jillian en half 7 aan de hardloop met Mr.Mo![]()
fijne nachtrust allemaal!
![]()
Ik ga zo ook maar eens.. Wil rond 10 uur met de snurkhond hier naast me een wandelingetje doen, beentjes los lopen. En Jillian moet ook nog dus spreken we nu af![]()
![]()
ik heb van mijn fysio een mietjesplank-oefening gekregen, ik kreeg ook last van rug enzo door gewoon planken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik plank 24/7....
op zich ging het planken prima en volgens mij is het fantastisch voor de rompstabiliteit maar het zorgde er voor dat mijn blessure elke keer weer wat opspeelde... zeg maar van 90% herstel terug naar 80% herstel.
Dus vanaf afgelopen zaterdag niet meer geplankt en herstel gaan zoals gehoopt...
Om de romp en de cardio toch bij te houden nu 3-4 dagen per week een uurtje baantjes trekken totdat de loopschoenen weer aan kunnnen
1. Ga zitten op je knieen.
2. Buig naar voren, ellebogen op de grond (mag ook handen, maar ik heb zwakke polsen dus doe ellebogen), zodat je een tafeltje bent.
3. Nu het moeilijkste: rug recht maken, vooral niet hol. buikspieren inzetten zodat dat vast zit.
4. Aandacht houden bij je buikspieren om je rug horizontaal te houden
5. nu ga je wandelen op je ellebogen/handen. Ondertussen buik aangespannen houden, rug horizontaal. 6. Wandelen wandelen wandelen en dan het laatste stukje met je lijf naar voren zodat je schouders recht boven je ellebogen/handen zijn (let op buik aangespannen & rug recht). Je blijft met je knieen op de grond.
7. Zo tien tot twintig seconden blijven hangen, let op buik en rug!
8. terug wandelen tot je weer een tafeltje bent.
9. zie 1.![]()
pijn is niet goed nee..quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nja bij mij levert het echt pijn op, dus beter van niet, zeker niet nu ik revaliderende ben..
Die squats maar even overslaan, of alleen de curls doen zonder te squatenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, halve squats en de curls, kom ik een heel eind meequote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Guard het volgende:
[..]
pijn is niet goed nee..
Die squats maar even overslaan, of alleen de curls doen zonder te squatenIn de sportschool moet ik mijn knieën voorzichtig gaan trainen, squats zijn daar net ff te pittig voor nu.
![]()
hiermee kwam mijn fysio gister ook ! (ik had haar even gebeld over het zwemmen)quote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb van mijn fysio een mietjesplank-oefening gekregen, ik kreeg ook last van rug enzo door gewoon planken.
1. Ga zitten op je knieen.
2. Buig naar voren, ellebogen op de grond (mag ook handen, maar ik heb zwakke polsen dus doe ellebogen), zodat je een tafeltje bent.
3. Nu het moeilijkste: rug recht maken, vooral niet hol. buikspieren inzetten zodat dat vast zit.
4. Aandacht houden bij je buikspieren om je rug horizontaal te houden
5. nu ga je wandelen op je ellebogen/handen. Ondertussen buik aangespannen houden, rug horizontaal. 6. Wandelen wandelen wandelen en dan het laatste stukje met je lijf naar voren zodat je schouders recht boven je ellebogen/handen zijn (let op buik aangespannen & rug recht). Je blijft met je knieen op de grond.
7. Zo tien tot twintig seconden blijven hangen, let op buik en rug!
8. terug wandelen tot je weer een tafeltje bent.
9. zie 1.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga ook maar slapen, morgenvroeg weer een date met Jillian.
Trusten iedereen
Nog een fotootje van zaterdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond wel weer lekker gelopen.. Rustig aan, want warm, maar het ging gewoon lekker. Zit nog een beetje te klooien met wat voor een schema ik wil gaan lopen. Ik vind de basis van Keep on Running wel fijn, maar de intervaltraining niet. Denk nu dat het een LDL in het weekend wordt (zo lang is ie nu nog niet, zo'n 45 minuten, maar dat uitbouwen dus), op dinsdag een rondje van 4 a 5 kilometer met wat intervallen in het laatste kwartier en op donderdag een rondje van ongeveer 3/3,5 kilometer wat ik echt op tempo ga lopen. Eens kijken hoe dat bevalt.![]()
Die footpod voor de Forerunners, de SDM4, is dat het ding dat je gebruikt om je stappen te tellen?
Weet iemand dat zo? Wat ik lees is dat je die gebruikt om binnen te sporten, maar weet het niet zeker of die ook je pasfrequentie meet.
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1141.html#p2216![]()
Nog steeds je knie? Misschien beter (ja het is kut) een week rust gunnen? Zo blijf je sukkelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook zoiets. De 5e km ging nog wel, kon nog gewoon een praatje met MD maken en toen ik weer op dat lange rechte pad kwam werd het al wel aardig kut. Dat het na het keerpunt nog kutter werd was ook wel naar.
Ik heb vandaag niet gelopen. Stevig doorwandelen om m'n trein te halen voelde al niet goed, dus dan maar - weer - rust. Woensdag in de herkansing.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh en jullie maken me het lastig allemaal in te schrijven voor de Vooroeverloop..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
daar loop je dan, met nog bijna 3 minuten over aan het einde van je rondje...
En wat doe je dan?
http://www.endomondo.com/workouts/213597734/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Jumparound het volgende:
daar loop je dan, met nog bijna 3 minuten over aan het einde van je rondje...
En wat doe je dan?
http://www.endomondo.com/workouts/213597734/3690596![]()
En nog versnellen ook nog!The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
ik dacht, och... ff lekker dat slome (liep tot dan toe 7 minuut/km) er uit lopenquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ja dat is ook om je cadens te meten. Leuk speeltje en een grafiekje erbij maar niet veel dan dat vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Arquero het volgende:
Die footpod voor de Forerunners, de SDM4, is dat het ding dat je gebruikt om je stappen te tellen?
Weet iemand dat zo? Wat ik lees is dat je die gebruikt om binnen te sporten, maar weet het niet zeker of die ook je pasfrequentie meet.
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1141.html#p2216![]()
Je kunt 'm ook calibreren en dan als snelheidsmeter gebruiken ipv GPS. Kan handig zijn in dichtbebladerde bossen of indoor. Ik heb 'm zelf wel eens op die manier gebruikt op de loopband.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ja dat is ook om je cadens te meten. Leuk speeltje en een grafiekje erbij maar niet veel dan dat vind ik persoonlijk.![]()
las de TT en kwam toen net dit tegen... somt de gemiddelde Fok!ker aardig opSPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is waar. Maar je gaat toch niet op een loopband lopen?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook calibreren en dan als snelheidsmeter gebruiken ipv GPS. Kan handig zijn in dichtbebladerde bossen of indoor. Ik heb 'm zelf wel eens op die manier gebruikt op de loopband.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
las de TT en kwam toen net dit tegen... somt de gemiddelde Fok!ker aardig optrue story broSPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
In Maart/April in India was buiten rennen in een smoggy miljoenenstad bij 40+ graden niet echt een optie.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je gaat toch niet op een loopband lopen?![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Gogo83 het volgende:
Nog een fotootje van zaterdag:Ik moest ineens weer denken aan jouw gezicht in het startvakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond wel weer lekker gelopen.. Rustig aan, want warm, maar het ging gewoon lekker. Zit nog een beetje te klooien met wat voor een schema ik wil gaan lopen. Ik vind de basis van Keep on Running wel fijn, maar de intervaltraining niet. Denk nu dat het een LDL in het weekend wordt (zo lang is ie nu nog niet, zo'n 45 minuten, maar dat uitbouwen dus), op dinsdag een rondje van 4 a 5 kilometer met wat intervallen in het laatste kwartier en op donderdag een rondje van ongeveer 3/3,5 kilometer wat ik echt op tempo ga lopen. Eens kijken hoe dat bevalt.![]()
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: