quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen. Jij hoeft de laatste tijd geen zonnedans te doen. Het is weer heerlijk weer.
Die hebben daar beiden wel talent voor inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:16 schreef Reya het volgende:
Discussies tussen Meki en Elfletterig blijven bijzonder vermakelijk.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:50 schreef Friek_ het volgende:
Elfletterig is gewoon een intelligente kerel waar jullie allemaal jaloers op zijn.
Hij durft niet uit te leggen wat hij waarom aan het lasteren is of hij is bang om toe te geven dat hij verkeerd zit. Daar ben ik niet zo dol opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:50 schreef Friek_ het volgende:
Elfletterig is gewoon een intelligente kerel waar jullie allemaal jaloers op zijn.
Let op, hij duikt zometeen weer op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij durft niet uit te leggen wat hij waarom aan het lasteren is of hij is bang om toe te geven dat hij verkeerd zit. Daar ben ik niet zo dol op
Klinkt als pro-Europese politici.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het is ook heel eng om een keertje toe te geven dat je ernaast zit. Voor je het weet is je FOK!-reputatie naar de knoppen.
nu zit ik er in principe nooit naast dus ik heb hier geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het is ook heel eng om een keertje toe te geven dat je ernaast zit. Voor je het weet is je FOK!-reputatie naar de knoppen.
Je bent zeker Bulgaar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hou van de EU. Vooral van Schengen. Nu kun je tenminste probleemloos een beetje wiet meenemen op vakantie.
Lekker hoor, een jointje roken aan de Franse kust.quote:
ze hadden je in het gevang moeten gooien!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker hoor, een jointje roken aan de Franse kust.
Dwangarbeid lijkt me gepaster.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ze hadden je in het gevang moeten gooien!
Hoe mooier het weer, hoe lager de pH.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef Reya het volgende:
Ondertussen geeft Piet nog eens blijk van zijn politieke voorkeur:
NWS / Benzinedief veroorzaakt ongeluk, A12 afgesloten
Eigenlijk dient iedereen die de wet overtreedt te worden omgelegd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef Reya het volgende:
Begreep van tijgertje dat dit prima past in de libertarische filosofie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk dient iedereen die de wet overtreedt te worden omgelegd.
Piet is voorstander van allerhande bruine zaken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:26 schreef Reya het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |