Heel goedquote:
Het laatste restje rechts gedachtegoed.quote:
Nijverheid staat hier geheel los van.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het laatste restje rechts gedachtegoed.
*poef*
Echte rechtsen hoeven niet te werken, inderdaad.quote:
Vooral protestants ook. Irritante stroming.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef waht het volgende:
Hard werken hard sterven is meer een religieus ding.
Nee, dat is enkel het beeld wat jij daarvan hebt, kennelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echte rechtsen hoeven niet te werken, inderdaad.
Ze hebben ironisch genoeg zeer veel gemeen met de onverbeterlijke steuntrekkers waar ze geld van proberen af te pakken.
Puur voor het eigen belang stemmen, dat is wel zo'n beetje het beeld dat ik heb van de gemiddelde SP'er en de VVD'er ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, dat is enkel het beeld wat jij daarvan hebt, kennelijk.
Veel mensen weten gewoon niet wat in hun belang is, vooral libertariers.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Puur voor het eigen belang stemmen, dat is wel zo'n beetje het beeld dat ik heb van de gemiddelde SP'er en de VVD'er ja.
Veel mensen hebben gewoon geen realistisch beeld van de samenleving, of van de mens.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:59 schreef waht het volgende:
[..]
Veel mensen weten gewoon niet wat in hun belang is, vooral libertariers.
Veel mensen poepen hurkend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Veel mensen hebben gewoon geen realistisch beeld van de samenleving, of van de mens.
Het is beter voor je darmen volgens mij.quote:
Volgens mij hebben mijn ouders al zo'n trappetje in de badkamer staan voordat Stephen King doorbrak als schrijver, niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is beter voor je darmen volgens mij.
Zie:
http://www.squattypotty.com/
Typisch Amerikaans om er weer zo'n apart product voor te maken en daar lekker veel geld voor te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouders al zo'n trappetje in de badkamer staan voordat Stephen King doorbrak als schrijver, niets nieuws dus.
Die mensen verdienen klappen, inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral protestants ook. Irritante stroming.
Klep dicht!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:59 schreef waht het volgende:
[..]
Veel mensen weten gewoon niet wat in hun belang is, vooral libertariers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |