Wolfenstein 3D?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
Een shooter game in combinatie met veel bier en dnb en uk hardcore is ook wel apart.
Jij nog niet eens geboren toen die game uitkwam.quote:
Dus? Ik speel graag games die ik heb gemist.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij nog niet eens geboren toen die game uitkwam.
https://www.vn.nl/Archief(...)oen-Dijsselbloem.htmquote:‘Ik hou de varkens samen met vrienden. We verzorgen ze gezamenlijk. Ik altijd ’s ochtends.’
Denk ik 'wat lief, zo'n man die van varkentjes houdt', staat er dat ie ze op gaat etenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/Archief(...)oen-Dijsselbloem.htm
Jeroen Dijsselbloem, de man die met de poten in de modder heeft gestaan.
Ik was ook nog een klein ventje, daar niet van. Lekker spelen op m'n pc met een kloksnelheid van lik m'n reet.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus? Ik speel graag games die ik heb gemist.
Wellicht noemt 'ie z'n vrouw wel een varkentje.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik 'wat lief, zo'n man die van varkentjes houdt', staat er dat ie ze op gaat eten
Nou dat zou toch lief zijn. Varkens zijn cool.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wellicht noemt 'ie z'n vrouw wel een varkentje.
Hij had net als VS aandelen SNS?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mijn oom is Dijsselbloem de grootste klootzak op aarde en moet hij de bak in worden gesmeten.
En ze schijnen intelligenter te zijn dan wij eerst dachten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat zou toch lief zijn. Varkens zijn cool.
Dezelfde oom met extreemrechts sentiment?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mijn oom is Dijsselbloem de grootste klootzak op aarde en moet hij de bak in worden gesmeten.
Ja, dat heb ik ook begrepen. En ze houden van knuffelen met mensen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En ze schijnen intelligenter te zijn dan wij eerst dachten.
Nee, hij stemt PVV en verdient per maand ongeveer de helft van wat ik binnenhark.quote:
De parel van de familie. M'n pa en ik gaan hem altijd op de kast jagen tijdens verjaardagen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dezelfde oom met extreemrechts sentiment?
Meh. Alsnog.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, hij stemt PVV en verdient per maand ongeveer de helft van wat ik binnenhark.
Daar word je boos van.
Maar Geert gaat ons redden, houdt ie vol.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh. Alsnog.
Geluk is relatief. Een oom van mij is straatmuzikant en verdient echt geen cent, maar ik durf te wedden dat hij niet minder gelukkig is dan wij.
Dat jouw oom PVV'er is verklaart natuurlijk wel het een en ander.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat zou toch lief zijn. Varkens zijn cool.
Robin, wanneer ga jij eens werken?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh. Alsnog.
Geluk is relatief. Een oom van mij is straatmuzikant en verdient echt geen cent, maar ik durf te wedden dat hij niet minder gelukkig is dan wij.
Dat jouw oom PVV'er is verklaart natuurlijk wel het een en ander.
Heel goedquote:
Het laatste restje rechts gedachtegoed.quote:
Nijverheid staat hier geheel los van.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het laatste restje rechts gedachtegoed.
*poef*
Echte rechtsen hoeven niet te werken, inderdaad.quote:
Vooral protestants ook. Irritante stroming.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef waht het volgende:
Hard werken hard sterven is meer een religieus ding.
Nee, dat is enkel het beeld wat jij daarvan hebt, kennelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echte rechtsen hoeven niet te werken, inderdaad.
Ze hebben ironisch genoeg zeer veel gemeen met de onverbeterlijke steuntrekkers waar ze geld van proberen af te pakken.
Puur voor het eigen belang stemmen, dat is wel zo'n beetje het beeld dat ik heb van de gemiddelde SP'er en de VVD'er ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, dat is enkel het beeld wat jij daarvan hebt, kennelijk.
Veel mensen weten gewoon niet wat in hun belang is, vooral libertariers.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Puur voor het eigen belang stemmen, dat is wel zo'n beetje het beeld dat ik heb van de gemiddelde SP'er en de VVD'er ja.
Veel mensen hebben gewoon geen realistisch beeld van de samenleving, of van de mens.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:59 schreef waht het volgende:
[..]
Veel mensen weten gewoon niet wat in hun belang is, vooral libertariers.
Veel mensen poepen hurkend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Veel mensen hebben gewoon geen realistisch beeld van de samenleving, of van de mens.
Het is beter voor je darmen volgens mij.quote:
Volgens mij hebben mijn ouders al zo'n trappetje in de badkamer staan voordat Stephen King doorbrak als schrijver, niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is beter voor je darmen volgens mij.
Zie:
http://www.squattypotty.com/
Typisch Amerikaans om er weer zo'n apart product voor te maken en daar lekker veel geld voor te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouders al zo'n trappetje in de badkamer staan voordat Stephen King doorbrak als schrijver, niets nieuws dus.
Die mensen verdienen klappen, inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral protestants ook. Irritante stroming.
Klep dicht!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:59 schreef waht het volgende:
[..]
Veel mensen weten gewoon niet wat in hun belang is, vooral libertariers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |