Dus je kunt je wel inleven in anderenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Iedereen die op een forum post wil aandacht, anders zou je dat niet doen.
Nee FOK is niet alleen om aandacht te zoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Iedereen die op een forum post wil aandacht, anders zou je dat niet doen.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het anders opvat dan ik het bedoel
Ik redeneer meestal vanuit mezelf en trek dat door naar anderen toe. Soms weet ik dingen door er over te lezen enz. Of door het van anderen te horen.quote:
Vind je het vervelend als mensen zeggen of typen dat je je in kunt leven?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik redeneer meestal vanuit mezelf en trek dat door naar anderen toe. Soms weet ik dingen door er over te lezen enz. Of door het van anderen te horen.
Ik hoop dat het is dat ze gewoon niet door de mand wil vallenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als mensen zeggen of typen dat je je in kunt leven?
Ik kan mij inleven maar het kost mij moeite wanneer iemand anders denkt dan ik. Ik kan me vooral inleven in mensen die zijn zoals ik. Bij een SP stemmende kraker kan ik dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als mensen zeggen of typen dat je je in kunt leven?
Dat is heel normaal hoor. Heel veel mensen hebben moeite met de mening van anderen. Dat heeft ook niet zoveel met inleven te maken... Meer met het open staan voor andere dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik kan mij inleven maar het kost mij moeite wanneer iemand anders denkt dan ik. Ik kan me vooral inleven in mensen die zijn zoals ik. Bij een SP stemmende kraker kan ik dat niet.
o god en maar tegensprekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Wallace heeft toch zelfmoord gepleegd? Wat zo'n vent zegt neem ik sowieso niet serieus.
Ik mis heel veel dingen die autisten hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Onbegrijpelijk dat jij niet gediagnosticeerd bent met autisme.
Je klinkt redelijk als een Asperger.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik mis heel veel dingen die autisten hebben.
Ik ben niet overgevoelig voor licht en geluid, ben totaal niet wiskundig, dwangmatig kan ik wel zijn, ik kan gezichtsuitdrukkingen lezen enz.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je klinkt redelijk als een Asperger.
Nee dat zei ik niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus altruïsme is alleen altruïsme als je je er slecht bij voelt? Volgens mij verwar je de actie en het resultaat met elkaar. Een goed gevoel krijgen van een goede daad is niet een teken van egoïsme maar het gevolg van altruïsme.
[..]
Tja, het blijft een eindeloze discussie ben ik bang.
DFW was iemand die met hele heftige, zware depressies kampte waarbij zelfs medicatie niet eens meer hielp. Zo iemand kan je niet vergelijken met mij. Ik ben niet suicidaal. Ik heb mijn downs gehad, zeker. Maar zo heftig als die man: nooit. DFW was volslagen labiel. Ik zie niet hoe ik zoals hij ben. Ik richt mijn frustraties naar de buitenwereld, hij naar binnen.quote:
Ken ook wel mensen die daar niet aan voldoen en wel gediagnosticeerd zijn. Maar ik geloof je wel als je het zegt, maar ik vind dat je er wel wat van weg hebt. Maar misschien ben ik de enige hierin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik ben niet overgevoelig voor licht en geluid, ben totaal niet wiskundig, dwangmatig kan ik wel zijn, ik kan gezichtsuitdrukkingen lezen enz.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
DFW was iemand die met hele heftige, zware depressies kampte waarbij zelfs medicatie niet eens meer hielp. Zo iemand kan je niet vergelijken met mij. Ik ben niet suicidaal. Ik heb mijn downs gehad, zeker. Maar zo heftig als die man: nooit. DFW was volslagen labiel. Ik zie niet hoe ik zoals hij ben. Ik richt mijn frustraties naar de buitenwereld, hij naar binnen.
Dieren zijn een stuk wreder dan mensen.quote:
Ligt aan het dier, en ligt aan de persoon...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dieren zijn een stuk wreder dan mensen.
Althans, met een toevoeging: een enorme egoïst met een aandachtstekort..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
TS klinkt naar mijn mening vooral als een enorme egoïst. Alleen de lusten, nooit de lasten.
Ik hoop dat ze nog erg jong is.
Ik denk dat ik wel een narcist ben ja. En het past behoorlijk bij die diagnose om het als geuzennaam te dragen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik blijf bij mijn eerdere mening:
[..]
Althans, met een toevoeging: een enorme egoïst met een aandachtstekort..
Wellicht gewoon een narcist (maar ik ben geen psycholoog) http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
"Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen".
TS heeft in dit topic (en elders) al behoorlijk wat kenmerken zélf genoemd.
Zijn we het daar iig over eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:43 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een narcist ben ja. En het past behoorlijk bij die diagnose om het als geuzennaam te dragen.
daar trots op zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:43 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een narcist ben ja. En het past behoorlijk bij die diagnose om het als geuzennaam te dragen.
Alledrie volmondig "ja".quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:47 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Pretending to be more important than they really are -> Hm ben niet in de positie dat te doen. Misschien wel.
Bragging (subtly but persistently) and exaggerating their achievements -> Nee, ben juist iemand die zichzelf heel erg kan afzeiken.
Claiming to be an "expert" at many things -> Nee.
Ik schep soms op maar niet altijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:51 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Alledrie volmondig "ja".
Maarruh, hoe oud ben je nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |