Zitten die wel in de baggeravondtopics?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar zitten mijn lieve ONZ-vrindjes niet.
quote:
Anders kan ik ze niet schoppen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Feedback geven is prima. Maar leg dan ook uit wat je bedoeld.
Ja, maar enkel avond en nachtrust nodig enzulks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Zitten die wel in de baggeravondtopics?
Jullie trollen iedereen op ONZ nogal vaak, waardoor men niet weet wie je nou serieus moet nemen. Je wat serieuzer opstellen af en toe zou geen slecht idee zijn. Gewoon een tip hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Feedback geven is prima. Maar leg dan ook uit wat je bedoeld.
Ik wil graag serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:43 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Jullie trollen iedereen op ONZ nogal vaak, waardoor men niet weet wie je nou serieus moet nemen. Je wat serieuzer opstellen af en toe zou geen slecht idee zijn. Gewoon een tip hoor.
Jezus man, ik kwam op FOK! in eerste instantie om te trollen. And look at me now mom!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:43 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Jullie trollen iedereen op ONZ nogal vaak, waardoor men niet weet wie je nou serieus moet nemen. Je wat serieuzer opstellen af en toe zou geen slecht idee zijn. Gewoon een tip hoor.
Wel eerst zoenen, anders klap ik je hele klotesmoel blauw en paars.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil graag serieus genomen worden.![]()
Ben je nou serieus of niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel eerst zoenen, anders klap ik je hele klotesmoel blauw en paars.
serieus nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus man, ik kwam op FOK! in eerste instantie om te trollen. And look at me now mom!
Als je in ONZ dingen serieus wil nemen is dit niet je forum, kan je beter GC proberen
Zie het als een soort sport voor ons. Achter de schermen zitten we elkaar bijna digitaal te pijpen als het weer zo ver is.quote:Op maandag 2 september 2013 12:03 schreef Homijn het volgende:
Waarom worden topics over het luchtalarm eigenlijk zo ijverig gesloten? Dit is toch ONZ?
Ik kan er wel mee dealen hoor, ik vroeg me gewoon af waarom jullie dat doen. Echt een reden is er niet voor, of wel? Puur zelfbevlekking dus?quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zie het als een soort sport voor ons. Achter de schermen zitten we elkaar bijna digitaal te pijpen als het weer zo ver is.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 12:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee dealen hoor, ik vroeg me gewoon af waarom jullie dat doen. Echt een reden is er niet voor, of wel? Puur zelfbevlekking dus?
Dat, is gewoon pure bagger. Bij ons gaat dan het baggeralarm af en zijn we genoodzaakt de topics de nek om te draaien. Er was ooit één FOK!er die doorsloeg en 10 luchtalarm topics opende, het schijnt dat hij nooit meer kon lopen naderhand.quote:
Waarom is het nodig om Didn't read'' gifjes te posten?quote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
''Didn't read'' gifjes mogen toch niet?
ONZ / Stome Rot Dag!
Is het niet, lees je het niet, klik dan gewoon op vorige. Maar het is gepost en daar attendeer ik jullie op. Is dat niet de bedoeling?quote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Waarom is het nodig om Didn't read'' gifjes te posten?
Daar niet van, maar LN stuurde me laatst nog een DM om me te vertellen dat ze niet mogen en leiden tot een note.quote:
Ja, als je in elke topic Didn't read'' gifjes gaat posten.quote:Op maandag 2 september 2013 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar niet van, maar LN stuurde me laatst nog een DM om me te vertellen dat ze niet mogen en leiden tot een note.
Done.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
hallon mods! zouden jullie deze ONZ / [Cookieclicker] #3 Stroopwafels en kwaaie opoes misschien kunnen reeksen aan de andere, of er een reeks van maken, of wat jullie ook doen met jullie geheime modknopjes?
we verliezen nu veel te veel tijd met ons zorgen maken over het ongereekste topic, ik had al zeker 1 teracookie meer kunnen hebben dan ik heb
Nou vooruit.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:03 schreef Moira. het volgende:
Nu we weten dat hesp een Vlaams woord voor ham is, zou het wel tof zijn als de TT veranderd wordt in "BLAZE IT FAGITS" of iets van die strekking![]()
ONZ / [ONZ STONERS!] #420 - "BLAZE IT FAGITS"
Topic 420 van de stonerreeks, een mijlpaal voor de stoners
Het probleem is dat je FOK! niet snapt en nee ik ga je het niet uitleggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:05 schreef freek.etc het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom ONZ / Bigdude 33 wel op slot is en de lemming ONZ / Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing niet? Volgens smegmanus moest ik op houden met zeuren (ik vroeg alleen waarom het topic op slot was) en hij zij ook dat de filmpjes uit mijn topic, in het topic ONZ / Funny links, pics & clips - #159 Te koop: kat in doos moeten, maar daarin staat dat je voor een filmpje een blog moet maken?!
Sowieso, waarom wordt bij de lemming niet geplaatst dat het topic niet in onzin thuishoort?
ONZ / Dit is een goed lopen topic. Ook wil ik graag weten waarom dit topic dicht is. er staat duidlijk goed lopen
.
quote:
Dit is toch een feedback topic?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het probleem is dat je FOK! niet snapt en nee ik ga je het niet uitleggen.
Beter koop je een bril.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een feedback topic?
Nu weet ik alsnog niet wat ik e volgende keer beter moet doen...
en die andere twee topics?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beter koop je een bril.
ONZ / Dit is een goed lopen topic.
Waarom het topic dicht is staat duidelijk in de lapo lijkt me.
Smegmanus heeft gewoon een hekel aan jequote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een feedback topic?
Nu weet ik alsnog niet wat ik e volgende keer beter moet doen...
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:31 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Smegmanus heeft gewoon een hekel aan je
Alles is zoooo random hier. Tevens hebben sommige users meer rechten dan een ander.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:31 schreef freek.etc het volgende:
[..]
en die andere twee topics?
Verder zijn er genoeg bagger topics die open blijven dus waarom dan niet een topic met een woordgrapje?
´Jankzakken´? Ik vroeg alleen waarom mijn topic ´op slot´ was, waarom je er een link bij had gepost naar een topic die er totaal niet bij paste en waarom de lemming wel open mocht blijven. In de lemming was trouwens alleen een filmpje gepost. er was geen echt topic van gemaakt maar een linkdumb-achtig iets.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alles is zoooo random hier. Tevens hebben sommige users meer rechten dan een ander.
Dat komt omdat ze doorgaans niet zoveel jankzakken als een topic op slot gaan.
Bij voorkeur de A2, geblinddoekt.quote:
Wat een mooie oplossing, ik zie een mooie bromance in het verschietquote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef Fopje het volgende:
Ik bemoei me er ook maar niet mee.
We hebben achter de schermen besproken dat smegmanus je begeleider zal zijn. Bij hem kan je nu voor alles terecht. Hij zal je vragen beantwoorden en je zo verder op weg helpen.
Zie hem als je eerste forumvriendje.
Veel post plezier!
idd en dan niet lopen morren he?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef Fopje het volgende:
We hebben achter de schermen besproken dat smegmanus je begeleider zal zijn. Bij hem kan je nu voor alles terecht. Hij zal je vragen beantwoorden en je zo verder op weg helpen.
Veel post plezier!
Mag ik dan aan je tieten zitten?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook een begeleidend mod toegewezen krijgen.
ik ik ik ik ik ik ikquote:Op donderdag 5 september 2013 19:17 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook een begeleidend mod toegewezen krijgen.
Tieten?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef Chowi het volgende:
Tally en murp, ik begrijp dat er veel animo voor mijn voorstel is, maar jullie vechten het onderling maar uit. En tieten zijn part of the deal, off course.
Ik win het toch wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef Chowi het volgende:
Tally en murp, ik begrijp dat er veel animo voor mijn voorstel is, maar jullie vechten het onderling maar uit. En tieten zijn part of the deal, off course.
Begint ie weerquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kon dit zo gebeuren? Een of ander modje heeft de TT aangepast in iets dat ik niet kan tolereren.
ONZ / Dit is een baggertopic met kutuser freek.etc!
En dat is niet het enige: [ afbeelding ]
We kunnen Freek ook eens goed van achteren nemen, zo lekker droog in de stinker.quote:
Maak je geen zorgen freek.etc, ik ken de tijd nog dat hij tong80 dacht te kunnen beledigen. Maar het punt is dat het wel los loopt, gewoon blijven posten en desnoods sc'en in FB.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:14 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kon dit zo gebeuren? Een of ander modje heeft de TT aangepast in iets dat ik niet kan tolereren.
ONZ / Dit is een baggertopic
En dat is niet het enige: [ afbeelding ]
quote:
Helaas is hij lang niet op dat niveauquote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een woordgrap!
Een simpele.
Past goed bij je.
Staat een link in het topic naar reuselcity.nl o.i.d. vandaar de melding.quote:Op maandag 9 september 2013 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn brouwser geeft een malware alarm bij het radio topic.....
Kan je die weghalen? Nu kan ik niet in t topic komen...quote:Op maandag 9 september 2013 13:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Staat een link in het topic naar reuselcity.nl o.i.d. vandaar de melding.
Ik ben al aan het zoeken, je kunt overigens via geavanceerd wel in het topic komenquote:Op maandag 9 september 2013 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je die weghalen? Nu kan ik niet in t topic komen...
Ik loop dat risico liever niet. Chrome blokkeert t niet voor niets...quote:Op maandag 9 september 2013 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken, je kunt overigens via geavanceerd wel in het topic komen
Volgens mij is het weg, kon het zo niet vinden dus heb de eerste 20 posts maar verwijderd.quote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik loop dat risico liever niet. Chrome blokkeert t niet voor niets...
Ik kan er idd weer in. Wat had koen tegen mij gezegd? Ik had een quote alert. Nu is die dus ook weg!quote:Op maandag 9 september 2013 14:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Volgens mij is het weg, kon het zo niet vinden dus heb de eerste 20 posts maar verwijderd.
Misschien ook makkelijk om te vermelden over welk topic dit gaat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef freek.etc het volgende:
´Begeleider´ waarom![]()
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet post ik geen onnodige, kinderachtige plaatjes.
Deze postquote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef Fopje het volgende:
Veel post plezier!
We zouden het er niet meer over hebben...quote:Op maandag 9 september 2013 17:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien ook makkelijk om te vermelden over welk topic dit gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef freek.etc het volgende:
[..]
We zouden het er niet meer over hebben...Dat topic zit op slot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond van wel.quote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef freek.etc het volgende:
Voor zover ik weet post ik geen onnodige, kinderachtige plaatjes.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef freek.etc het volgende:
[..]
We zouden het er niet meer over hebben...Als we het er niet meer over zouden hebben, waarom kom je hier dan klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Iemand wou weten uit welk topic de quote kwam. Verder zijn er veel plaatjes die nog/wel kinderachtig zijn. Dit bewijst dus weer dat je je priveleges misbruikt? Het is dat ik er geen topic over kan / mag / wil openen, maar het zou een goede reden zijn geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat topic zit op slot.
[..]
Ik vond van wel.
Het ging niet over het topic, alleen over het verwijderen van plaatjes.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als we het er niet meer over zouden hebben, waarom kom je hier dan klagen
Priveleges voor die leventje broeder.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Iemand wou weten uit welk topic de quote kwam. Verder zijn er veel plaatjes die nog/wel kinderachtig zijn. Dit bewijst dus weer dat je je priveleges misbruikt? Het is dat ik er geen topic over kan / mag / wil openen, maar het zou een goede reden zijn geweest.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef smegmanus het volgende:
Freek als begeleider kan ik je zeggen dat je nog niet geslaagd bent voor je cursus 'hoe om te gaan FOK!". Het geeft niet, zolang je best maar doet en het echt graag wil komt het vast wel goed. Het heeft tijd nodig.
[..]
Priveleges voor die leventje broeder.
Fijn om te horen.quote:
Mocht u dit vervelend vinden dat een topic van uzelf dicht is maar van een ander niet, Dan verwijs ik u door naar een ander Forumquote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef richolio het volgende:
Zelfs topics van die kut psvfan mogen open blijven
Oke Murpquote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef murp het volgende:
Lieve richolio, Het topic wat je net opende kunnen users niets mee, behalve antwoorden zoals ik gedaan heb. Waarschijnlijk zou je dat niet willen met uw zacht huidje dus heb ik m maar dichtgedaan, voordat ik een verzoek krijg om het topic te sluiten omdat de TS daar gebashed wordt. Mocht u nog een antwoord willen geven kan dat natuurlijk tijdens kantooruren
mvg murp (ONZ-Mod)
Hihi viva. Is dat leuker dan het scholieren forum?quote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef murp het volgende:
[..]
Mocht u dit vervelend vinden dat een topic van uzelf dicht is maar van een ander niet, Dan verwijs ik u door naar een ander Forum
Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben
Ja, het is donker en nat buiten, maar weer gerust niemand wil aequus ontvoeren!quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:31 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / [slowchat] KUT!vragen
Hallo hean. Weet je hoelaat het wel niet is, wil je dat aequus ontvoerd wordt ofzo
Het was een positieve note, je hebt naderhand de OP aangepast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef freek.etc het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / Hoe post ik onzin!? Een tot ander, paint of zoek de verschillen. *O*
Waarom een note. Dan sluit je toch eerder het topic?
Verder is het topic geeneens zo slecht?
En ja, het was smegmanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |