In jouw geval snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:29 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Volgens mij was het murp, die ook mijn tt veranderde in iets onzinnigs. Het is toch wat...
inderdaad, wat een kutuser is het he?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat wel.
En waarom dan welquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat wel.
Ik heb 1 topic van 'm gezienquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad, wat een kutuser is het he?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef freek.etc het volgende:
[..]
En waarom dan wel![]()
Jou topic gaat helemaal niet meer over het doel van het topic.
Waarom spannen jullie allemaal tegen me samen? Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef murp het volgende:
[..]
inderdaad, wat een kutuser is het he?
nopequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef freek.etc het volgende:
[..]
ik vind je engquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef freek.etc het volgende:
[..]
[..]
Waarom spannen jullie allemaal tegen me samen? Heb ik iets verkeerds gezegd?
Het doel was anderen te informeren over die mobile feature. Staat in de OP dus topic geslaagd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef freek.etc het volgende:
[..]
En waarom dan wel![]()
Komt het door mijn UI, wees maar eelijk murpje, ik ga ervoor zorgen dat jij mij niet meer eng gaat vindenquote:
goed zo!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:32 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Komt het door mijn UI, wees maar eelijk murpje, ik ga ervoor zorgen dat jij mij niet meer eng gaat vinden
Neequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Is mijn nieuwe ui goed? Ik steek overal mijn neus tussen, als het moet
GADVERDAMME LEER RESIZENquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Is mijn nieuwe ui goed? Ik steek overal mijn neus tussen, als het moet
Zou het mogen van de eckte FOK! basen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel een beetje flitsend, of niet?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Zou het mogen van de eckte FOK! basen?TUURLIJK MAG HET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel een beetje flitsend, of niet?![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Owja, nog gefeliciteerd i.v.m. murp dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |