Heeft Khedaffi toch nog iets goeds gedaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik denk; Dat moet ik met jullie delen. Alle mobile users kennen het probleem van lange TT's. Welnu. Men veegt van links naar rechts over de topiclijst, en zie daar. Een hele titel!
Haten op de Gids Van de Revolutiequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Heeft Khedaffi toch nog iets goeds gedaan.
Ook geen slotje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef LompeHork het volgende:
Wat zou je er van vinden als ik nu zeg dat ik er geen neuk om geef?
Laat mij even blij zijn. Al die TT's kunnen anders zo verraderlijk zijn en de OP's van tegenwoordig geven vaak al niet meer info.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef LompeHork het volgende:
Wat zou je er van vinden als ik nu zeg dat ik er geen neuk om geef?
Dat vraag ik niet eens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Laat mij even blij zijn. Al die TT's kunnen anders zo verraderlijk zijn en de OP's van tegenwoordig geven vaak al niet meer info.
ooee, dat MODs dat mogen zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef murp het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens een kutuser zeg!
Ik ook niet om je topic.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog iets te vermijden. Want ik geef geen fack om jouw mening.
Vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef murp het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens een kutuser zeg!
Inb4 "stop met posten en log uit"quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:25 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Vannaar
en tenslotte nog
. Omschrijf je mening, de feedback kan ik gebruiken voor mijn volgende posts en topics.
ik ben een halve godquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ooee, dat MODs dat mogen zeggen.
Kutuser!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:25 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Vannaar
en tenslotte nog
. Omschrijf je mening, de feedback kan ik gebruiken voor mijn volgende posts en topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |