SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zoals altijd, TS begint:![]()
Wat is het probleem? Dat ik je ideeën over weddenschap-´straffen´ niet goed vind?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
godverdomme ts, ondankbare hond ben je ook he
ik maak nooit meer een paint voor jou
dat, en je kunt geen werkwoorden vervoegenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:35 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat ik je ideeën over weddenschap-´straffen´ niet goed vind?
Hoezo?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat, en je kunt geen werkwoorden vervoegen
"je vind"?quote:
Ik vind dit echt, echt, maar dan ook echt onzin!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"je vind"?
echt?
echt?
echt?
schande
Wat is SC, en wat is er bij de vijfde note?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef smegmanus het volgende:
ders krijg je weer een note. Bij de 5e note komen we met een t
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef smegmanus het volgende:
Hoi Freek, kappen met de SC anders krijg je weer een note. Bij de 5e note komen we met een team vadsige, stinkende mods bij je thuis door de brievenbus schijten.
Vaker dan 1 keer reageren in een topic.quote:
hoezo, mag ik niet vaker dan één keer in mijn topic reageren?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vaker dan 1 keer reageren in een topic.
Niet meer doen dus.
Tja, zo zijn de regels. Klaag via DM bij de mods.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef freek.etc het volgende:
[..]
hoezo, mag ik niet vaker dan één keer in mijn topic reageren?
Start een revolutie!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef freek.etc het volgende:
[..]
hoezo, mag ik niet vaker dan één keer in mijn topic reageren?
Prima idee.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef smegmanus het volgende:
Hoi Freek, kappen met de SC anders krijg je weer een note. Bij de 5e note komen we met een team vadsige, stinkende mods bij je thuis door de brievenbus schijten.
jij reageert toch ook vaker? Dus je mag niet vaker praten in je eigen topic?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, zo zijn de regels. Klaag via DM bij de mods.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldt alleen voor users die vanaf 1-7-2013 geregistreerd zijn...quote:Op woensdag 11 september 2013 16:01 schreef freek.etc het volgende:
[..]
jij reageert toch ook vaker? Dus je mag niet vaker praten in je eigen topic?Wat is het doel ervan?
kkdikke gat heeft deze mattiequote:Op woensdag 11 september 2013 10:15 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]
mijn slaapkamer, kooi en sexslavin inclusief
Ik snap de grap niet? Of is het echt? En wat heeft je accountregistratie daar mee te maken?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geldt alleen voor users die vanaf 1-7-2013 geregistreerd zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |