nee de taart is voor hele gezinquote:
wat lief van jequote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef SecretGirl110 het volgende:
[..]
nee de taart is voor hele gezin
Wel medelijden, geen taartquote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
wat lief van je
had je moeder geen medelijden met je, en dat ze even een nieuwe taart kocht?
Dat doen pijn...quote:
Wil je erover praten?quote:
Ik wil voor volgende week wel een afspraak makenquote:Op maandag 2 september 2013 21:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Je kunt anders wel in mijn psychiatrische inrichting komen hoor
Wat liev!!quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef SecretGirl110 het volgende:
[..]
Ik wil voor volgende week wel een afspraak maken)
doe je dan ook verkleden als meisje, staat zo leuk bij een jongen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef SecretGirl110 het volgende:
[..]
Ik wil voor volgende week wel een afspraak maken)
zal ik onthoudenquote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef Scuidward het volgende:
Volgende keer je broertje gewoon van winkel naar winkel schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop