Zolang jij dat soort laster uitkraamt vraag ik om verduidelijking, simpel zatquote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De laatste zin was voor de uitleg richting Mutant01 totaal onnodig. Zoals al gezegd, weiger ik er verder op in te gaan. Leer ermee leven of ga bij de Forum Admins klagen dat je onheus bejegend bent. Lukt je vast. Stop in elk geval met het steeds opnieuw noemen.
En die krijg je niet, ook al vraag je het 100 keer. Ik vertik het namelijk. Kun je daar niet mee leven? Dan is dat jouw probleem. De FA's bieden vast een gewillig oor voor je zorgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang jij dat soort laster uitkraamt vraag ik om verduidelijking, simpel zat
Als je je laster niet kan of wil toelichten waarom kom je er dan keer op keer mee?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die krijg je niet, ook al vraag je het 100 keer. Ik vertik het namelijk. Kun je daar niet mee leven? Dan is dat jouw probleem. De FA's bieden vast een gewillig oor voor je zorgen.
Zoals eerder vandaag al gezegd: ik aanvaard de consequenties van mijn "lasterlijke" uitlating, plus de bewuste keuze om te volharden om geen nadere toelichting te geven. Doe ermee wat je wilt.
Ik kom er niet "keer op keer" mee, ik kom er zelden mee. Alleen al omdat ik heel weinig in POL post. Heb vandaag al meer gepost hier dan de afgelopen maand bij elkaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je je laster niet kan of wil toelichten waarom kom je er dan keer op keer mee?
Of is het gewoon te lastig om toe te geven dat je gigantisch fout zat met je overhaaste conclusies?
Wolven zijn cool. Zou wel gaaf zijn als ze terug in Nederland komen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Drugshond het volgende:
Het is voor 98 procent zeker dat het dier dat is gevonden in Luttelgeest een wolf is. Dat concluderen bioloog Jaap Mulder en collectiebeheerder Steven van der Mije van het Leidse biodiversiteitscentrum Naturalis na autopsie. Het dier is waarschijnlijk doodgereden.
------------------------------------------------------
Nou hebben we een keer een wolf in Nederland, en dan rijden we hem plat.
[ afbeelding ]
De afgelopen dagen heb je je laster te vaak herhaald om die stelling vol te kunnen houdenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom er niet "keer op keer" mee, ik kom er zelden mee. Alleen al omdat ik heel weinig in POL post. Heb vandaag al meer gepost hier dan de afgelopen maand bij elkaar.
We moeten je laster maar gewoon over ons heen laten komen? Is dat voor jou discussie? Wat laster uitkramen en snel wegrennen wanneer er repliek komt of om verduidelijking wordt gevraagd?quote:Voor mij is dit onderwerp nu trouwens afgesloten. Hou maar op met mijn naam noemen en ik ben weg. Ik hang hier namelijk al langer rond dan me lief is.
Ach begreep van zo'n deskundige dat de eerste dode wolf door een aanrijding het best mogelijke bewijs voor de terugkeer van de wolf zou zijn. Ze laten zich niet zo makkelijk zienquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Drugshond het volgende:
Het is voor 98 procent zeker dat het dier dat is gevonden in Luttelgeest een wolf is. Dat concluderen bioloog Jaap Mulder en collectiebeheerder Steven van der Mije van het Leidse biodiversiteitscentrum Naturalis na autopsie. Het dier is waarschijnlijk doodgereden.
------------------------------------------------------
Nou hebben we een keer een wolf in Nederland, en dan rijden we hem plat.
[ afbeelding ]
Ik had liever gezien dat de man van Thieme er één had neergeknald.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach begreep van zo'n deskundige dat de eerste dode wolf door een aanrijding het best mogelijke bewijs voor de terugkeer van de wolf zou zijn. Ze laten zich niet zo makkelijk zien
Vind het wel vreemd om met allerlei insinuaties te komen zonder uit te leggen waarom dat dan allemaal is. Onderbouw het tenminste, dan kan er misschien zelfs wat aan gedaan worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De afgelopen dagen heb je je laster te vaak herhaald om die stelling vol te kunnen houden
[..]
We moeten je laster maar gewoon over ons heen laten komen? Is dat voor jou discussie? Wat laster uitkramen en snel wegrennen wanneer er repliek komt of om verduidelijking wordt gevraagd?
Dat leek mij ookquote:Op maandag 8 juli 2013 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd om met allerlei insinuaties te komen zonder uit te leggen waarom dat dan allemaal is. Onderbouw het tenminste, dan kan er misschien zelfs wat aan gedaan worden.
Tozz, heb je je aarsbuddy Specularium erbij gehaald voor backup. Ga ga.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga ga ga weer janken over dat moslims gepest worden.
Weet ik niet. Dat moet Saoedie Arabie maar even bepalen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie weer expres niet eten?
Morgen toch?
Ja, dat zal het zijn. Maar nu ga ik je maar weer negeren aangezien ik je met de dag onbeschofter vind worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tozz, heb je je aarsbuddy Specularium erbij gehaald voor backup. Ga ga.
Moslims zijn tof. Vooral m'n zwager....met z'n baard.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga ga ga weer janken over dat moslims gepest worden.
Mooi zo. Mission Accomplished.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Maar nu ga ik je maar weer negeren aangezien ik je met de dag onbeschofter vind worden.
Juristen zijn gewoon epische mensen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:40 schreef Monolith het volgende:
Dit topic heeft een juristenverbod nodig.
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moslims zijn tof. Vooral m'n zwager....met z'n baard.
Ik versta hem alleen niet. We communiceren via peuken uitwisselen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |