Als één baas.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de camera: ''El Tie Die kent u niet''.
Alleen Mart mag dat zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de camera: ''El Tie Die kent u niet''.
Mart is zeker aardige kerel.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:38 schreef TUFKAL het volgende:
Heerlijk man. En daarna nog door een Mademoiselle laten verwennen, wat een leven #demart
Vlakke etappe. zonnebril op en ogen dicht in het peleton.quote:
Eens, Schut is de enige in wie ik een opvolger zie voor dit soort programma's.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als Mart zou stoppen betekend dat het eind van een tijdperk. Maar de NOS heeft genoeg capabele mensen die hem kunnen vervangen denk ik. Ik zie dit Henry Schut nog wel doen eigenlijk.
Wilfried de Jongquote:Op maandag 8 juli 2013 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens, Schut is de enige in wie ik een opvolger zie voor dit soort programma's.
Zeker ook, maar ik zat aan de huidige Studio Sport crew te denken.quote:
Ja, over 25 jaar dan ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Filemon Wesseling (over een aantal jaren).
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:44:34Porte doet opmerkelijke uitspraken over zijn 'samenwerking' met Froome. Straks alles daarover in de #Avondetappe. reageer retweet
Ja:quote:
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 21:22:43In verband met de nachtrust van @BaukeMollema en @laurenstendam gaan wij vast opnemen.
reageer retweet
Ik zit me nu trouwens te bedenken dat het een tweet is van Hendriks, dus dat het uiteindelijk wel een storm in een glas water zal zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:44:34Porte doet opmerkelijke uitspraken over zijn 'samenwerking' met Froome. Straks alles daarover in de #Avondetappe. reageer retweet
Dat is ook Tijntje.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zag ik net ook op Twitter staan ! Maar dan van @avondetappe.
Ja dat kan ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit me nu trouwens te bedenken dat het een tweet is van Hendriks, dus dat het uiteindelijk wel een storm in een glas water zal zijn.
Herman vd Zandtquote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef Jason22 het volgende:
‘Avondetappe zonder Mart niet ondenkbaar'
Het is niet ondenkbaar dat de Tour de France-talkshow De Avondetappe in de toekomst door iemand anders dan Mart Smeets gepresenteerd zal worden. Dat vertelt eindredacteur Jan Stekelenburg vandaag in De Telegraaf. De huidige serie zou maar Smeets’ laatste kunnen zijn. “Zijn vakmanschap is onbetwist. De Avondetappe zonder Mart is bijna ondenkbaar, maar niet onmogelijk. Ik persoonlijk denk dat dit zijn laatste Tour is, maar bij Mart weet je het natuurlijk nooit!“
Door alle dopingschandalen is de Tour de France in zekere mate aangetast. “We zaten vooraf een beetje in een spagaat. Hoe ga je journalistiek om met het grootste dopingschandaal aller tijden en hoe breng je tegelijkertijd het zomerse feelgoodgevoel over in de huiskamer. Wat wel en wat niet?”
“Eén ding is duidelijk: de kijker laat zich, wat er ook gebeurt, zijn Tour niet afpakken. De kijkcijfers leveren het bewijs.“
Bron: Mediacourant
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Buffell het volgende:
Zitten er weer klaar voor, een klein uurtje MartTV. Eerste aflevering dit jaar die ik ga kijken, puur omdat Bauke en Laurens er zitten.
Inclusief scherm.quote:
Slecht idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martposts. Want dat is wat de rest van de sporadische kijkers namelijk doet
Nee hoor, na 1 keer is m'n mening wel duidelijk. Daar hoef ik geen meerdere posts aan vuil te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martposts. Want dat is wat de rest van de sporadische kijkers namelijk doet
Dan is het goedquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee hoor, na 1 keer is m'n mening wel duidelijk. Daar hoef ik geen meerdere posts aan vuil te maken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Buffell het volgende:
Zitten er weer klaar voor, een klein uurtje MartTV. Eerste aflevering dit jaar die ik ga kijken, puur omdat Bauke en Laurens er zitten.
Nouja, het rare is, ik walg vaak van hem, maar kijk toch wel met enige bewondering naar de Avondetappe. Omdat het toch op de een of andere manier wel een uniek programma is met een sfeer die alleen hij creeërt. De arrogantie echter vind ik dan weer jammer. Maar het staat vast dat het gewoon een vakman is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het goedBij de rest vraag ik mij altijd af, waarom ze dan blijven kijken.
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 22:12:28Alle tijdritten uit '12 & '13 langer dan 10km met de slechtste tijd weggestreept. Dan is dit gemiddelde klassering: http://t.co/DfdqOWEPzx reageer retweet
Dat is een beetje waar Mart op balanceert. Tussen vakmanschap en arrogantie.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, het rare is, ik walg vaak van hem, maar kijk toch wel met enige bewondering naar de Avondetappe. Omdat het toch op de een of andere manier wel een uniek programma is met een sfeer die alleen hij creeërt. De arrogantie echter vind ik dan weer jammer. Maar het staat vast dat het gewoon een vakman is.
quote:
Baas is het ook.quote:
Zuidhornquote:
Welnee, je moet het wel regelmatig doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat benen scheren lijkt me zo'n verschrikking
Daar houdt Frans de Boer niet van.quote:
Het is opgenomen, misschien is hij nu nog stiekem online en zit hij onze comments te lezen.quote:
Grunnquote:
En je bril ophoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, je moet het wel regelmatig doen.
Helemaal als je vraagt: "En Thijs, hoe is het met je berg?"quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij mag een weekje zuur doen en lopen zeiken.
Froome en Valverde?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Thomas B. het volgende:
In de aankondiging had Mart het over de "nummers 1 en 2". Wat bedoelde ie daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |