SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Iets plannen op dit soort etappesquote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Ik moest het einde missenNu dus maar even opletten.
Wij volgen de almachtige Mart hierin.quote:
Gewoon afzeggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Verjaardagenlaat zich niet echt plannen.
quote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Johnny blijft niet op voor DeMart.
Goed gevonden door Lefevre en Ibargurenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kwiatkowski is echt een baas. Kan hem gewoon elke dag in mijn poule gooien
en dat allemaal dankzij Miren Ibarguren.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kwiatkowski is echt een baas. Kan hem gewoon elke dag in mijn poule gooien
Eigenlijk Bruyneel aldus Maducquote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed gevonden door Lefevre en Ibarguren
Oh god de Jessica Alba van de Tour is gevonden hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dat allemaal dankzij Miren Ibarguren.
[ afbeelding ]
Het Spaanse antwoord op sauna Diana.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dat allemaal dankzij Miren Ibarguren.
[ afbeelding ]
Albasini? Wel ontopic blijven aubquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god de Jessica Alba van de Tour is gevonden hoor.
Zijn daar ook gifjes van?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry jongen, het is al laat hequote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Albasini? Wel ontopic blijven aub
J. Alba is een heldinquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
we vinden heus nog wel een Viggo Waas plaatje voor jequote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht ik wel ja. Maar die is er dus vanaf morgen.quote:
Onderhandeling deel nr. 2732832863 over de kunstmatige berg die er moet komen volgens hem.quote:
wil je dat mart gaat skypen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Avondetappe leeft nog in de jaren 80 met die telefoon
Wordt gesponsord door Belkin he...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even weg hier, ik krijg de slappe lach van sommige mensen hier
ze hadden beter gewoon Danny van Poppel er neer kunnen zettenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom laten ze Hoogerland toch weer een uur lang praten... daar is die jongen zo niet geschikt voor
Inderdaad, ze moeten het via de mail doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
De "Waar is Jonny" vorig jaar was zo slecht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom laten ze Hoogerland toch weer een uur lang praten... daar is die jongen zo niet geschikt voor
Die ken ik van routers niet van draaitelefoons.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Wordt gesponsord door Belkin he...
Dat ga ik niet vermelden, da's teveel eer.quote:
Ohjaaaaaquote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef remcoP het volgende:
[..]
De "Waar is Jonny" vorig jaar was zo slecht.
Gewoon live chatten.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, ze moeten het via de mail doen.
Dat icoontje hequote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
De router lag er uit..vandaar....quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ken ik van routers niet van draaitelefoons.
Geniaal juist.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef remcoP het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik niet vermelden, da's teveel eer.
Die was ik bijna vergeten, dat was echt heel slecht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef remcoP het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
net zoals het Save icoontje in Word Office dat is een floppyquote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat icoontje heZo een ouderwetse telefoon. Dat bedoelde ik.
zo slecht dat het weer goed wasquote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was ik bijna vergeten, dat was echt heel slecht.
Diskettequote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net zoals het Save icoontje in Word Office dat is een floppy
Dat heb ik niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik niet vermelden, da's teveel eer.
Geen Breuking helaasquote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
De Rustdag-discussie, hij komt elk jaar terug.
als je dat aan een 12 jarige vraagt heeft ze geen flauw ideequote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
DisketteMaar inderdaad
Nooit bij nagedacht.
Als een idioot inderdaad.quote:
Dat wel. Maar Mollema normaal gesproken niet veel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Borizzz het volgende:
Met de tijdrit gaan Mollema en LTD wel achterstand oplopen.
LTD wel, Mollema hoeft echt niet veel toe te geven op Contador en Valverde.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Borizzz het volgende:
Met de tijdrit gaan Mollema en LTD wel achterstand oplopen.
Sjonnie is de nieuwe Ducrot.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als een idioot inderdaad.
Wel een toffe gast.
Niet in alle hotels. En de hotels worden toegewezen door de organisatie.quote:
Heeft ook geen koersinzicht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Johnny moet later met Herbert en Maarten commentaar gaan doen.
Dat geloof ik ook wel, alleen heeft geen koers inzicht.....waarom gisteren zo opblazen terwijl hij vandaag rustig in dat peloton had kunnen blijven zitten tot de laatste klim...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als een idioot inderdaad.
Wel een toffe gast.
In Zeeland eten ze om 17.00 al warmquote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
Finish vrij laat. In Zwitserland finishten ze pas laat.
Morgen is het rustdag.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
En nu moeten ze nog opblijven omdat ze bij Mart zitten.
Beiden hebben er niet veel zin in, geloof ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
En nu moeten ze nog opblijven omdat ze bij Mart zitten.
Ja en om 21.30 de luiken dicht en oogjes toe.quote:
Ze hadden Johnny gisteren tegenover Tim Krabbé moeten zetten. Dan merk je pas een wereld van verschil.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Ik vind Johnny echt een heerlijke sprekerLekker simpel en rustig. Een verademing tegenover de meeste gasten die zo snel mogelijk willen praten en zichzelf zo interessant mogelijk voordoen.
Morgen idd lekker uitslapen, tenzij die lui van UCI weer bloed willen aftappen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, zouden ze dan mogen uitslapen of wel gewoon vroeg op?
VInd je? Ik zat juist te denken: typische Columbiaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen dat het een Vietnamees is ipv een Colombiaan
This is one hundred procent pure Colombian cocaïne, ladies and gentleman. Discoshit.quote:
Dat zouden ze voor een bepaalde tijd moeten afschaffen. Volgens mij hebben die lui geen idee wat voor inspanning ze leveren en de rust hard nodig is...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen idd lekker uitslapen, tenzij die lui van UCI weer bloed willen aftappen.
Belkin, Movistar en Saxo hadden vandaag het gehele Sky Team naar de klote kunnen rijden.....gemiste kans.quote:
Toch leuk, zo'n indiaantje dat het goed doet.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
VInd je? Ik zat juist te denken: typische Columbiaan.
dat vond ik nou ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk alleen het wit onder zijn neus, ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt ook omdat Krabbé er gister zat, dan is het contrast te groot.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Johnny doet alles op het gemakje. Jullie Hollanders willen altijd alles veel te rap doen, dat is niet gezond.
Maar dan maken onze jongens en meisjes daar weer misbruik (lees epo kuurtje) van .quote:Op zondag 7 juli 2013 23:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zouden ze voor een bepaalde tijd moeten afschaffen. Volgens mij hebben die lui geen idee wat voor inspanning ze leveren en de rust hard nodig is...
Die Idiaanse Zuid-Amerikanen zijn meestal klein ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mooie indiaanse Colombiaan idd, en die zijn klein he!
onder zeespiegel zitten dat begrijpt een colombiaan nietquote:
Hij kan zo het museum in.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:15 schreef DeeBee het volgende:
Vintage Mart dit trouwens, elke vraag inleiden met de voornaam van de gast, terwijl de vraag heel banaal óf heel moeilijk is.
Dat komt toch niet op 2 uur aan of wel? Als er gebruikt wordt dan zit dat 8 of 9 uur in de ochtend ook nog wel in je lichaam lijkt mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan maken onze jongens en meisjes daar weer misbruik (lees epo kuurtje) van .
"Laten we het eens gaan hebben over [vul maar iets in]. Wat vind je daarvan?"quote:Op zondag 7 juli 2013 23:16 schreef Borizzz het volgende:
Ai.. dat zijn altijd gevaarlijke opmerkingen van Mart "Ik wil gaan praten over...".
Met microdoseringen niet meer traceerbaar na 6 uurquote:Op zondag 7 juli 2013 23:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat komt toch niet op 2 uur aan of wel? Als er gebruikt wordt dan zit dat 8 of 9 uur in de ochtend ook nog wel in je lichaam lijkt mij.
Inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Redefine het volgende:
Roy Curvers praat net zoals hij fiets. Nadat hij wat gezegd heeft/hij gereden heeft, ben je het alweer vergeten.
Komt iets makkelijker uit zijn woorden dan Van Poppel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef Redefine het volgende:
Dumoulin is dan weer een wat betere spreker.
Dat niet zozeer, maar voor deze keer vergeef ik hem dat accent wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen Fries dus dat is wel een minpuntje.
Iets maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt iets makkelijker uit zijn woorden dan Van Poppel.
lekker uitmelken die tranenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef reddevil1408 het volgende:
De NOS zend voor 4e keer hetzelfde interview met Poels uit......
Ik heb het anders nog niet gezien.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef reddevil1408 het volgende:
Je kan moeilijk vier verschillende interviews maken he.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef reddevil1408 het volgende:
Ja emotionele beelden he, daar kunnen ze mee scoren.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef reddevil1408 het volgende:
never change an winning interview.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef reddevil1408 het volgende:
QFTquote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja emotionele beelden he, daar kunnen ze mee scoren.
Dat is de menselijke maat in het peloton terugbrengen!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
QEDquote:
De Kneet huilde ook al bij deMartquote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef DeeBee het volgende:
emotionele beelden he, daar kunnen ze mee scoren
Lekker kritisch een hoofdact volgen noemen ze het ook wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is de menselijke maat in het peloton terugbrengen!
Hij huilde op het podium hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
10 meter prikkeldraad in zijn reet en nog geeft hij geen kik
Naast Willem 4 in de wei.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Redefine het volgende:
Wel nog steeds dezelfde vriendin. Gerda 13.
een ottoquote:
Ze zou zelfs zwanger zijn. Tenminste D&D zeiden dat-ie vader werd binnenkort?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Redefine het volgende:
Wel nog steeds dezelfde vriendin. Gerda 13.
Traag zaad.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Als de kwaliteit van Johnny's zaad een afspiegeling is van hoe hij praat dan wordt het een slaperig kind
Hewoon een heul rustih kind.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Als de kwaliteit van Johnny's zaad een afspiegeling is van hoe hij praat dan wordt het een slaperig kind
Zou wel leuk zijn voor Johnny, vader wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze zou zelfs zwanger zijn. Tenminste D&D zeiden dat-ie vader werd binnenkort?
Maja, wat D&D zeggen hoeft uiteraard niet waar te zijn.
Irizar wordt vader.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Echt, wel jammer van die puntige knieën.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze werkt ook prestatie verhogend, dat zit in de naam.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets mis mee. Echt, wel jammer van die puntige knieën.
raak geschoten terwijl hij in de tour zit?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef alors het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ogerland-wordt-vader
Hij heeft raak heshoten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |