Volgens mij issie gewoon zo uit zichzelfquote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef hexje het volgende:
Weet iemand van jullie of dh aan de medicatie zit?
Ja, maar iedereen hier doet aan zelfmedicatie.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef hexje het volgende:
Alleen bij meer dan een kilo per dag.quote:
Dat gaat niet. Dan wordt mijn reet heel dik.quote:
Ik denk eerder dat hij vroeger iets te veel aan de LSD heeft gezeten.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:29 schreef hexje het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Dan wordt mijn reet heel dik.
En mannen met een dikke reet is echt heel erg sneu.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Dan wordt mijn reet heel dik.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:02 schreef Tem het volgende:
[..]
En mannen met een dikke reet is zijn echt heel erg sneu.
Dat is wat anders. Meeste mannen met een buik hebben toch geen dikke reet. Hexje, oftewel Aad, daarentegen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:05 schreef waht het volgende:
Magere mannetjes zijn ook weer niet wat we moeten willen, met z'n allen, in Nederland.
Klopt er mag best wat bil aan zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:05 schreef waht het volgende:
Magere mannetjes zijn ook weer niet wat we moeten willen, met z'n allen, in Nederland.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Meeste mannen met een buik hebben toch geen dikke reet. Hexje, oftewel Aad, daarentegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Nee die mogen niet. Alleen in KPD.quote:
quote:When the nation ran out of toilet paper in the spring, it was the perfect metaphor for the failed state. But Mr. Maduro's foreign minister, Elias Jaua, responded by scolding Venezuelans for materialism, asking, "Do you want a fatherland or toilet paper?"
Welk een toeval dat ik zojuist de gevangenissen van Venezuela aanschouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |