SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Gebruik je moeders citaat niet tegen mij aub.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ophoepelen dan, je bent niet gewenst.
Heb wel het idee dat Gertje het verhaal iets mooier maakt dan dat het is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Verhaaltjes over kermiskoersen moet je Gertje laten vertellen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet het op Man Bijt Hond-Style aan jezelf vragen, anders is de magie er van af.
Uh, oké?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebruik je moeders citaat niet tegen mij aub.
Volgens Gertje is Raas in zijn carrière veertig keer het peloton ingeredenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Gertje het verhaal iets mooier maakt dan dat het is.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is dat voor ouwe Belkin-hooligan achter LTD?
Ja klopt, dacht even dat er een instragram-staigiair aan het werk was geweest maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Wat is dit vreemd gefilmd, dat stukje net dan, rare kleuren.
Heb liever dat ze geld sparen om Maijer er uit te flikkeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat de ontslagbrief voor Leo Driessen de deur uit bij RTL7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |