Ow. Cool. Ik heb het zelf bij elkaar verdiend dus ben er trost opquote:
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Cool. Ik heb het zelf bij elkaar verdiend dus ben er trost op
Het is nu al gebeurdquote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.
Wanneer krijg ik die ¤5028,- van je?quote:
Ja, maar dat staat op mijn spaarrekening.quote:
Welke TT had je in gedachten dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik deze TT beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
''Etsu jaagt op rez''
snel bedacht want had niet door dat ik LAPO had eerst
Mens, hou eens op met continu op mij te haten. Doe het in je vrije tijd, maar niet in de SC.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik deze TT beter.
Maar toch een naaistreek van d4v1d.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat om het principe dat mensen die kapenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mens, hou eens op met continu op mij te haten. Doe het in je vrije tijd, maar niet in de SC.
Je hebt zegmaar zoiets als een blokkeerlijstquote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mens, hou eens op met continu op mij te haten. Doe het in je vrije tijd, maar niet in de SC.
Jij bent wel echt een conspiracy denker he. Ik vind dat kont te koop gewoon leuker. Dat heeft niks met jouw naam te maken hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt zegmaar zoiets als een blokkeerlijst
Hoezo moet het nou weer met jou te maken hebben. Een kont verkopen is gewoon leuker dan jagen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan van de week lopen janken en zeiken dat ik weer eens in de TT stond zekerquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een conspiracy denker he. Ik vind dat kont te koop gewoon leuker. Dat heeft niks met jouw naam te maken hoor.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
Wie geeft een neuk? Gewoon niet meer kapen, hup, klaar. Klagen doe je maar in feedback of zo.
Ja, kapen vind ik not-done.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat om het principe dat mensen die kapen
Uhm nou ik heb het iig niet. Als het om je eigen spaarrekening gaat dan. Krijg wel een flinke som geld van mn ouders maar dat is 100% voor studeren. Zelf heb ik < 1000 ekkiesquote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Zelfs ik heb meer
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Mijn kont kost trouwens 4 euro 20. Maar is wel beter dan die van Rez.
Het gaat mij niet om jouw naam maar ik heb gewoon geen zin in naamtopics.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan van de week lopen janken en zeiken dat ik weer eens in de TT stond zeker!
Moet je maar niet zo veel spenden!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Uhm nou ik heb het iig niet. Als het om je eigen spaarrekening gaat dan. Krijg wel een flinke som geld van mn ouders maar dat is 100% voor studeren. Zelf heb ik < 1000 ekkies
Maaaaandelijks gebeuren die dingen. Harde dingen.quote:
yvonne kwam een soort van binnenvallen met dat dacht ik. En topickaap mag sowieso niet!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef d4v1d het volgende:
tevens, als jullie er zo'n probleem van willen maken doe je maar lekker een TRTevens, waarom heeft nog niemand iets gezegd over dat naamtopics niet mogen?
___!
Nee, Rez is mijn kontmaatje. 4 euro is niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Mijn kont kost trouwens 4 euro 20. Maar is wel beter dan die van Rez.
Ja maar een nachtbraker heeft gewoon een ander ritme, dus alles mag 2 of 3 uur later, dus ook eten dus is niet erg hoor!quote:
Jaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij deed het per ongeluk toch? Dan is het niet erg.
ga sparen danquote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef chapel24 het volgende:
Helemaal gek van 18 zijn, zorgverzekering schrijft ¤110 af op 1/7 maar zorgtoeslag krijg ik pas 28/7.
Okay, sortedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef d4v1d het volgende:
tevens, als jullie er zo'n probleem van willen maken doe je maar lekker een TRTevens, waarom heeft nog niemand iets gezegd over dat naamtopics niet mogen?
___!
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijnquote:
Bedankt voor de info maatjequote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar een nachtbraker heeft gewoon een ander ritme, dus alles mag 2 of 3 uur later, dus ook eten dus is niet erg hoor!
Snapjequote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maaaaandelijks gebeuren die dingen. Harde dingen.
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijn.
Diep triest bij vlagen ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijn.
Zomervakantie is duur, en studeren al helemaal. Maar dan nog is het kut dat iets wat op dezelfde maand betrekking heeft niet tegelijk afgeschreven/bijgeschreven wordtquote:
Echt? apart.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zat na een hamburgertje en speklapje al helemaal vol.
Dit is altijd nog van hoger niveau dan UDOWU.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kon ook niets eten vorige week... Strugglesquote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zat na een hamburgertje en speklapje al helemaal vol.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is altijd nog van hoger niveau dan UDOWU.
Iedereen komt hier toch om zich superieur te voelen?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij zelf perfect en veel beter bent dan de rest van dit topic
Iemand is op z'n teentjes getraptquote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij zelf perfect en veel beter bent dan de rest van dit topic
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand is op z'n teentjes getrapt![]()
Weet ik. Maar gewoon echt altijd gezeik hier als iemand een regeltje (die trouwens ook van erg laag niveau zijn) breekt, lijkt wel een fucking kinderspeelplaats soms.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik. Maar gewoon echt altijd gezeik hier als iemand een regeltje (die trouwens ook van erg laag niveau zijn) breekt, lijkt wel een fucking kinderspeelplaats soms.
Ik doe er geen uitspraken over.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik. Maar gewoon echt altijd gezeik hier als iemand een regeltje (die trouwens ook van erg laag niveau zijn) breekt, lijkt wel een fucking kinderspeelplaats soms.
Wel. De wereld draait echt niet alleen om jou hoor. Maar iedere keer als ik iets zeg, dan spring jij er weer bovenop. Alsof ik jou persoonlijk aangevallen heb.quote:
Ik kan er wel om lachen. Lekker sneu op een forum doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt het gewoon triest.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Lekker sneu op een forum doen.
Zie jou hier voor het eerst? Iig, welkom (terug), Spouwer!quote:
Tijdje niet meer gepost. Maar bedanktquote:Op zondag 7 juli 2013 20:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zie jou hier voor het eerst? Iig, welkom (terug), Spouwer!
Zodra het bedrijf achter de domein naam op het ticket antwoord..quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wanneer is die in de lucht? Ga ik ff kijken
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdje niet meer gepost. Maar bedankt
Helaas niet nee. En ja, meestal negeer ik het gewoon.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achja, doe je niks aan. Anders gewoon even iets anders doen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn scooter heeft nog onderdak nodig. Kan die tijdelijk bij jou in de garage staan?
Ja hoor. Maar dan past mijn ferrari er niet meer inquote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn scooter heeft nog onderdak nodig. Kan die tijdelijk bij jou in de garage staan?
Graag gedaaanquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdje niet meer gepost. Maar bedankt
Mijn scooter heeft echt onderdak nodig want die kan niet buiten in de kou staan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dan past mijn ferrari er niet meer in
Je weet van wie het komtquote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Rezania het volgende:
¤2,50 en ¤4,- als enige boden, wat vleiend.
Wat? Ik vind er hier momenteel niet veel aan, heb iets anders te doen en dan krijg ik zo'n reactie?quote:
Dag stuwquote:Op zondag 7 juli 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat? Ik vind er hier momenteel niet veel aan, heb iets anders te doen en dan krijg ik zo'n reactie?
Goed, ik ben dus even weg
Vandaar de pi en "maar even". Passive agressive all over the place.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat? Ik vind er hier momenteel niet veel aan, heb iets anders te doen en dan krijg ik zo'n reactie?
Goed, ik ben dus even weg
misse sofquote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
Ik eet de laatste tijd vet veel mentos. En drink dan cola en cassis.
Normaal als je mentos in een fles cola doet gaat dat toch mis hahahaha
jepquote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
* SGY biedt 4,50quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Rezania het volgende:
¤2,50 en ¤4,- als enige boden, wat vleiend.
nvmquote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
Je ziet dingen die er niet zijn maar dat kan. Als jij het zo wilt lezenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vandaar de pi en "maar even". Passive agressive all over the place.
Is niet hetzelfde hequote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
Ohja, laat dat kapen de volgende keer zitten okeeeeequote:
Hoeveel TR's had je serieus?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, laat dat kapen de volgende keer zitten okeeeeewant kapen is vet kut en nu moet ik er wat van zeggen, want ik had 31616 tr's (waarvan de helft van dezelfde persoon) en dat is niet zo best.
Dus.
Groetjes
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, laat dat kapen de volgende keer zitten okeeeeewant kapen is vet kut en nu moet ik er wat van zeggen, want ik had 31616 tr's (waarvan de helft van dezelfde persoon) en dat is niet zo best.
Dus.
Groetjes
Nopequote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm wie zou dat zijn geweest? Etsu?
Ik ben onschuldig.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm wie zou dat zijn geweest? Etsu/Nodig?
Bedankt dat je zegt dat ik onschuldig ben. Nu moeten ze me/jou wel geloven.quote:
Okequote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Veel, maar even: doe dat gewoon niet meer. Ook al is je tt nog zo leuk.
/true storyquote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Spatieloos toen xcachet een date wou:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er graag een printscreen van maken, maar dan wordt danny boosquote:Op zondag 7 juli 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt dat je zegt dat ik onschuldig ben. Nu moeten ze me/jou wel geloven.
[ afbeelding ]
Wil je zulke vergelijkingen niet maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
Wat een NSB'ers hier. Gaan tr'en omdat topic kaap
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spatie ga eens maaike oooh maaike zingen dan heb je haar binnen
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spatie ga eens X oooh X zingen dan heb je haar binnen
er zijn wel bepaalde dingen die wel TR waardig zijn, maar als ik ze maak, worden ze toch niet serieus genomenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Sowieso al die tr's hiertr'en om kleinigheidjes slaat nergens op
ik ben geen nsb'erquote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
Wat een NSB'ers hier. Gaan tr'en omdat topic kaap
wat vreemd toch xd xdquote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn wel bepaalde dingen die wel TR waardig zijn, maar als ik ze maak, worden ze toch niet serieus genomen
Oké.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wil je zulke vergelijkingen niet maken.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik moet me echt minder wanhopig voor doen als jullie dit echt gaan denken
Neem dit vooral serieusquote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik moet me echt minder wanhopig voor doen als jullie dit echt gaan denken
Nee, misschien dat ik het bij Dearest doe, maar nee niet bij maaike. Of bedoel je msacras, hmm nee toch niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spatie ga eens maaike oooh maaike zingen dan heb je haar binnen
1 op de 2 topics.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
Sowieso al die tr's hiertr'en om kleinigheidjes slaat nergens op
Hoezo niet voor xcachetquote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, misschien dat ik het bij Dearest doe, maar nee niet bij maaike. Of bedoel je msacras, hmm nee toch niet.
4000 euro!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4000 euro!8000 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ze gemeen tegen mij is, met haar emogif en nepdateaanvragen![]()
![]()
En een vent?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef Rozzje het volgende:
Hoeveel krijgt een meid voor haar maagdelijkheid? Ooit gehoord dat het meer dan 1 miljoen was
quote:
Komt door mijn geweldige persoonlijkheid.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Rez, je bent godverdomme een dure hoer.
wie zegt dat het nep wasquote:Op zondag 7 juli 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ze gemeen tegen mij is, met haar emogif en nepdateaanvragen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, is er een knap meisje hier die mij wil ontmaagden? Het kost je maar 0 euro!!
@etsuquote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, is er een knap iemand hier die mij wil ontmaagden? Het kost je maar 0 euro!!
Nu je het zegt. Misschien zegt ze gewoon dat het nep was omdat ze niet durft en onzeker is!!! Okay je hebt gelijk nodig. Maar ik ga het nog niet zingen, dan wil ik eerst een BJ.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
wie zegt dat het nep was
inception all over the place
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Misschien zegt ze gewoon dat het nep was omdat ze niet durft en onzeker is!!! Okay je hebt gelijk nodig. Maar ik ga het nog niet zingen, dan wil ik eerst een BJ.
Kost je wel 50 euro danquote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Misschien zegt ze gewoon dat het nep was omdat ze niet durft en onzeker is!!! Okay je hebt gelijk nodig. Maar ik ga het nog niet zingen, dan wil ik eerst een BJ.
vindt*quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Etsu vind mij lelijk!
En ik zei meisje!
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Mag ik het ook in natura betalen? xDxDddxD
Dan ben je nog wel ff bezigquote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Mag ik het ook in natura betalen? xDxDddxD
O.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
En daarvan is 1 op de 2 heel treurig.
Beaverquote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/justin-bieber-biografie/1001004011104757/
hier kreeg ik mijn eerste snapback ik was 9 jaar oud zie foto op de rechterpagina
Ik heb al een certificaat vwo Nederlands.quote:
Niet meer nu je 'biedt' zei.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al een certificaat vwo Nederlands.
Mijn FOK!account.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
Dus, we hebben Jordy, dan blijft er nog ¤7500,- over.
Mijn appartement.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, er blijft nog steeds ¤7500,- over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |