Ja maar een nachtbraker heeft gewoon een ander ritme, dus alles mag 2 of 3 uur later, dus ook eten dus is niet erg hoor!quote:
Jaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij deed het per ongeluk toch? Dan is het niet erg.
ga sparen danquote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef chapel24 het volgende:
Helemaal gek van 18 zijn, zorgverzekering schrijft ¤110 af op 1/7 maar zorgtoeslag krijg ik pas 28/7.
Okay, sortedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef d4v1d het volgende:
tevens, als jullie er zo'n probleem van willen maken doe je maar lekker een TRTevens, waarom heeft nog niemand iets gezegd over dat naamtopics niet mogen?
___!
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijnquote:
Bedankt voor de info maatjequote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar een nachtbraker heeft gewoon een ander ritme, dus alles mag 2 of 3 uur later, dus ook eten dus is niet erg hoor!
Snapjequote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maaaaandelijks gebeuren die dingen. Harde dingen.
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijn.
Diep triest bij vlagen ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijn.
Zomervakantie is duur, en studeren al helemaal. Maar dan nog is het kut dat iets wat op dezelfde maand betrekking heeft niet tegelijk afgeschreven/bijgeschreven wordtquote:
Echt? apart.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zat na een hamburgertje en speklapje al helemaal vol.
Dit is altijd nog van hoger niveau dan UDOWU.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kon ook niets eten vorige week... Strugglesquote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zat na een hamburgertje en speklapje al helemaal vol.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is altijd nog van hoger niveau dan UDOWU.
Iedereen komt hier toch om zich superieur te voelen?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij zelf perfect en veel beter bent dan de rest van dit topic
Iemand is op z'n teentjes getraptquote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij zelf perfect en veel beter bent dan de rest van dit topic
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand is op z'n teentjes getrapt![]()
Weet ik. Maar gewoon echt altijd gezeik hier als iemand een regeltje (die trouwens ook van erg laag niveau zijn) breekt, lijkt wel een fucking kinderspeelplaats soms.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |