Nee, Rez is mijn kontmaatje. 4 euro is niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Mijn kont kost trouwens 4 euro 20. Maar is wel beter dan die van Rez.
Ja maar een nachtbraker heeft gewoon een ander ritme, dus alles mag 2 of 3 uur later, dus ook eten dus is niet erg hoor!quote:
Jaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij deed het per ongeluk toch? Dan is het niet erg.
ga sparen danquote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef chapel24 het volgende:
Helemaal gek van 18 zijn, zorgverzekering schrijft ¤110 af op 1/7 maar zorgtoeslag krijg ik pas 28/7.
Okay, sortedquote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef d4v1d het volgende:
tevens, als jullie er zo'n probleem van willen maken doe je maar lekker een TRTevens, waarom heeft nog niemand iets gezegd over dat naamtopics niet mogen?
___!
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijnquote:
Bedankt voor de info maatjequote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar een nachtbraker heeft gewoon een ander ritme, dus alles mag 2 of 3 uur later, dus ook eten dus is niet erg hoor!
Snapjequote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maaaaandelijks gebeuren die dingen. Harde dingen.
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijn.
Diep triest bij vlagen ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |