Zomervakantie is duur, en studeren al helemaal. Maar dan nog is het kut dat iets wat op dezelfde maand betrekking heeft niet tegelijk afgeschreven/bijgeschreven wordtquote:
Echt? apart.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zat na een hamburgertje en speklapje al helemaal vol.
Dit is altijd nog van hoger niveau dan UDOWU.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hele tijd niet op fok geweest, maar ik zie inderdaad dat weinig dingen veranderd zijn.
Ik kon ook niets eten vorige week... Strugglesquote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Zat na een hamburgertje en speklapje al helemaal vol.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is altijd nog van hoger niveau dan UDOWU.
Iedereen komt hier toch om zich superieur te voelen?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij zelf perfect en veel beter bent dan de rest van dit topic
Iemand is op z'n teentjes getraptquote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij zelf perfect en veel beter bent dan de rest van dit topic
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand is op z'n teentjes getrapt![]()
Weet ik. Maar gewoon echt altijd gezeik hier als iemand een regeltje (die trouwens ook van erg laag niveau zijn) breekt, lijkt wel een fucking kinderspeelplaats soms.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik. Maar gewoon echt altijd gezeik hier als iemand een regeltje (die trouwens ook van erg laag niveau zijn) breekt, lijkt wel een fucking kinderspeelplaats soms.
Ik doe er geen uitspraken over.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik. Maar gewoon echt altijd gezeik hier als iemand een regeltje (die trouwens ook van erg laag niveau zijn) breekt, lijkt wel een fucking kinderspeelplaats soms.
Wel. De wereld draait echt niet alleen om jou hoor. Maar iedere keer als ik iets zeg, dan spring jij er weer bovenop. Alsof ik jou persoonlijk aangevallen heb.quote:
Ik kan er wel om lachen. Lekker sneu op een forum doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt het gewoon triest.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Lekker sneu op een forum doen.
Zie jou hier voor het eerst? Iig, welkom (terug), Spouwer!quote:
Tijdje niet meer gepost. Maar bedanktquote:Op zondag 7 juli 2013 20:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zie jou hier voor het eerst? Iig, welkom (terug), Spouwer!
Zodra het bedrijf achter de domein naam op het ticket antwoord..quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wanneer is die in de lucht? Ga ik ff kijken
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdje niet meer gepost. Maar bedankt
Helaas niet nee. En ja, meestal negeer ik het gewoon.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achja, doe je niks aan. Anders gewoon even iets anders doen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn scooter heeft nog onderdak nodig. Kan die tijdelijk bij jou in de garage staan?
Ja hoor. Maar dan past mijn ferrari er niet meer inquote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn scooter heeft nog onderdak nodig. Kan die tijdelijk bij jou in de garage staan?
Graag gedaaanquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdje niet meer gepost. Maar bedankt
Mijn scooter heeft echt onderdak nodig want die kan niet buiten in de kou staan.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dan past mijn ferrari er niet meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |