Ow. Cool. Ik heb het zelf bij elkaar verdiend dus ben er trost opquote:
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Cool. Ik heb het zelf bij elkaar verdiend dus ben er trost op
Het is nu al gebeurdquote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij moest rustig blijven wachten tot ik een topic had geopend en je TT maar lekker in een post zetten.
Wanneer krijg ik die ¤5028,- van je?quote:
Ja, maar dat staat op mijn spaarrekening.quote:
Welke TT had je in gedachten dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 7 juli 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik deze TT beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
''Etsu jaagt op rez''
snel bedacht want had niet door dat ik LAPO had eerst
Mens, hou eens op met continu op mij te haten. Doe het in je vrije tijd, maar niet in de SC.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik deze TT beter.
Maar toch een naaistreek van d4v1d.
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt maar het gaat om het principe dat mensen die kapenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |